railisuominen
Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
177
Kommenttia
10430
Kuvien ja tekstien laiton lainaaminen
Tiedän, että tästä syntyy nyt hirveä härdelli, mutta laitanpa kuitenkin tänne tällaisen. Tiedä, vaikka näädät tästä nyt401089Aina vaan Wincapita-kiistely jatkuu
ESS kirjoittaa 19.5.-23: Valtio vei Wincapita-korvausriidan korkeimpaan oikeuteen - käräjäoikeus määräsi maksamaan yli59972Sofia jätti koiransa tuulikaappiin ostostensa ajaksi
Kirves kertoo kuvineen Sofian jättäneen Bambin vartioimatta tuulikaappiin mennessään ostoksille. Mulle ei tulisi mielee2274600Johanna Tukiaisen huumesyytteet hylättiin jo ennen rosista
Johannan asianajaja oli toimittanut syyttäjälle todisteet, että Johannan hallusta löytyneet lääkkeet olivat lailliset j32745Sofia ja Stefan on ärhäkkä pariskunta
Tästä ei pidä kenenkään loukkaantua, vaan ottaa as.omaistenkin huumorilla. Meidän pihamäntyyn muutti harakkapariskunta22620Rikoksesta saatava hyöty
Mua on aina pilkunnusuttajana kiinnostanut talousrikospuolen jutut. Tää nyt ei varsinaisesti tänne kuuluisi, mutta kun t75930Pääsemmekö vertailemaan Sofian tuomion ja kirjan esiin tuomia asioita?
Nyt, kun Katiska-tuomio Sofian kohdalta on julistettu (ei tosin ole vielä lainvoimainen, mutta viimeisin päätös kuitenki3296Maisa kerjää sovittelua
Tutkinta eteee ja Maisan polvet ovat hyytelöllä. Maisa kerjää sovittelua, mutta ainakaan Sahra Ali ei ole suostunut sovi411112Luin tuossa aikani kuluksi näätäforumia
Siellä oli Johannan jostain kait naamakirjasta kopattu sellainen juttu, että Johanna etsii Suomesta juristia, kuka suost2391981Johanna voitti Ruotsin oikeudessa
Poimittu kirves..p..skalehdestä 23.3.-21. """Johanna Tukiaisen kuukausien painajainen päätökseen: "Olen tyytyväinen" –1241221Katiska repeää kohta liitoksistaan
Starassa on mielenkiintoinen juttu 5.2.-21 liittyen Katiskan jatko-osaan. """Poliisi epäilee, että pääosa Katiskaan l3101Mediakriittisyys julkkisjuoruissa
Mun ei oikeesti pitäisi kysyä tätä omalla nimelläni, koska silloin saattaa käydä niin, että nimeni havaittuaan lukija ei367Lisätään paineita Sofialle
Harvemmin teen aloituksia, mutta nyt laitan pähkäiltävää. Mua ei kiinnosta pätkääkään se, että mikä Sofia on ihmisenä,1711341Ohoh ja vielä kerran Oh!
Vai, että tällainen on Martinan rakas herra B. Pitäneekö tuo oikeesti paikkansa? Lainattu Kirvesp....lehdestä: """SUPE1491002Miten näädät kehtaavatkin toimia noin?
Tai onhan se nähty, että kyllä ne kehtaa ja eivät häpeä mitään. Johannaa ne ovat valmiit syyttämään milloin mistäkin, m1551227En voi olla vertaamatta
Nyt on suuri hätä siitä, että ihmisten hyvin henkilökohtaisia tietoja on päässyt rosvojen käsiin. Se on enemmän, kuin p1782690Martina Aitolehti yrittää apinoida Sannaa
Meillä on todella kaunis ja edustuksellinen pääministeri. Hänestä oli kuvia, kun hän esitteli suomalaista desingiä (Ka65768Johannan vauva on syntynyt!
Kirvespaskalehti kirjoittaa, että Johannalla ja Paul:illa on nyt vauva. """JOHANNA TUKIAISEN LAPSI SYNTYI – PAUL-ISÄ ON371005Missä Maria Veitola lymyää?
Miksi Maria Veitola ei hyökkää raivon lailla Roope Salmisen kimppuun? Maria Veitola hyökkäsi tässä taannoin Tomi Metsä601495Eipä kaikki WinCapitaan sijoittaneet, mukamas uhrit saa rahojaan takaisin
Lainattu Etlarista: """"Liki 350 Wincapita-petosvyyhdissä korvauksia hakenutta ihmistä jää rahatta – suurin korvaussumm24107