t.tavikainen

Omaa rauhaa rakastava, yleensäkkin kovin rakastava ihminen olen. Jakelen paljon terveysvinkkejä. Ja paljon terveisiä kaikille ystäville ja tutuille, jotka minut kuvasta tunnistaa ja tänne itsensä klikkaavat. Maalaisplikkahan olen, rakastamani luonto aina lähellä. Kaupunkiin en voisi asettua, täällä olen oma itseni. Onhan Kaupungeissa sentään hienoja puutarhoja joita ihailla ja jonkin verran arkkitehtonisesti kauniita rakennuksiakin, mutta se lähes aina läsnä oleva häly..ei, sille. Musiikki, eihän tuolla pysty mainitsemaan kovinkaan monta artistia taikka yhtyettä. Se mikä saa milloinkin soida on ihan mielialasta kiinni sekä vuorokauden ajasta, ei heviä heti aamusta...Aika laidasta laitaan tuota musiikkia tulee kuunneltua. Sama elokuvien suhteen, tila tuolta loppuu heti alkuunsa. Elokuvia tulee tilattua, vähän turhankin paljon, tai ainakin niiden joukossa on turhan vähän hyviä, mutta se ikävä kyllä selviää vasta elokuvaa katsellessa. Kauhua, jännitystä, draamaa, ihan sama mihinkä genreen luokitellaan, kunhan on hyvä. Muutamiin näyttelijöihin voi kuitenkin luottaa, sillä ovat osanneet pysyä poissa huonoista elokuvista. Sään mukaankin on mukava valita elokuva, pimeän ja tihkuttavan syksyillan voi haihduttaa pois katsomalla vaikka aurinkoisen ja kesäisen elokuvan. Kirjoista. En ole ahmatti niiden suhteen vaan yleensä nukkumaan lähtiessä luvun taikka pari tulee luettua. Eilen sai päätöksensä Dan Browinin METEORIITTI ja seuraavana vuorossa on Elisabeth Kostovan HISTORIANTUTKIJA taikka sitten Fedor Dostojevskin IDIOOTTI. Kuvassa oleva kisu on jo lähes kaksikymmentä vuotias prinsessa. Kovin on vielä leikkisäkin.. puhelemaan on ruvennut viime vuosina ahkeraan ja tietää kyllä mitä tahtoo, menee välillä jopa ihan väittelyksi :D. On se vaan niin ihana. Joen luona otetussa kuvassa vesirokko vielä hieman päällä, olisi sekin voinut nuorempana iskeä, niin ei olisi lääkärikään antibiotteeja erehtynyt määräämään, luuli joksikin tulehdukseksi. Lopetin kuurin aika alkuunsa kuitenkin, onneksi, sillä mitäs sitä viruksen aiheuttamaan nappeja napostelemaan. Pitikin ryhtyä opiskelemaan työn ohella, niin kuin aika ei muutenkin kulu aivan liian nopeasti :D, mutta pitää lohduttautua sillä ettei tätä vaihetta niin kovin kauan kuitenkaan kestä. Kohtahan tässä pääsee jo esikasvattamaan sitten myöhemmin ulosvietäviksi. Suosikkibändit/artistit: Leonard Cohen, AC/DC, Nazareth, Arja Saijomaa, Aki Sirkessalo, Anouk, Kylie, Abba, Elton John, Anna Eriksson. Suosikkileffat: Kaunis mieli, indiana jones, Piano, 3:10 to Yuma, Drag me to hell, Perfect strangers2003, Rescue dawn, Storm warning, The interpreter Lempikirjat: Puutarha, jne., rakennus, terveyskirjat Vapaa-aikanani: lumityöt, leipominen, puutarhanhoito, elokuvat, käsityöt, Chevyt, lintujen ruokintaa. Katson tv:stä mieluiten: luontodokumentit, Täydelliset naiset, House, CSI, Uutiset, jne., Puutarha, rakennus, ruuanlaitto & sisustuohjelmat Kotieläimet: Kissa En pidä: manipuloinnista, valehtelusta, mustamaalaamisesta, pinnallisuudesta, siipeilijöistä Ruoka & juoma: Hedelmät, Kasvispizza & vesi Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=-uNEF6XtdHc Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia
- Taitaa olla niin oikea kummitus kyseessä kuin olla vain voi. Tämä (jos aina sama) on nähty sen rakennuksen sisällä useaan otteeseen, kuten myös pihalla. Edellinen kerta mistä kuulin oli kun sitä katsonut oli itse sisällä ja haamu oli ollut ulkona. Oli kuulemma ollut niin selvä, että oli ensiksi erehtynyt pitämään sitä ihan elävien kirjoissa olevaksi.
- En ole harmaita nähnyt vieläkään, tietääkseni. Haamu oli sellainen, mitenkäs minä sitä kuvailisin...ihan kuin ihmisen varjo. Ei kuitenkaan oma ja muita ei paikalla ollut. Vaikka sen näin, niin ei ollut yhtään pelottavaa, vaan tuli pikemminkin sellainen tunne, että se piti siitä mitä tein. Naapurin puolella olin tuolloin töissä, vanhaa rakennusta kunnostamassa ja se miksi laitoin tutun sulkeisiin on se, että vaikka en itse sitä ennen ollutkaan nähnyt, niin monet naapurissa olleet ovat sen tehneet. Moni asia on vuosien varrella johtanut siihen, että on voitu päätellä se kuka mahdollisesti voisi olla kyseessä. Nimikin on siis tiedossa :).
- Miesten kirjoittamaa tekstiä, siinä selitys.
vaikka tuossa edellisessä vähän jopa kehuinkin, niin älä nyt silti unta näe. - Tahallinen vaiko sattuma...
Niin se miksikä tulisivat tänne tai pikemminkin miksi vierailuita tapahtuu parhaillaankin, niin johtuu ehkä suurimmaksi osaksi ihmisistä. Ehkä elämä itsessään on hyvinkin yleistä maailmankaikkeudessa, mutta älykäs sitten hyvinkin harvinaista. saattaahan olla että olemme olleet kiinnostuksen kohteena jo tuhansiakin vuosia, mutta nyt kun olemme saavuttaneet pisteen josta ei mene enää kovinkaan kauan siihen kunnes olemme kykeneväisiä asuttamaan muitakin planeettoja, niin kiinnnostus meitä kohtaan lisääntyy entisestään. Olemmehan täten jopa siirtymässä samoille apajille heidän kanssaan.
Onko se sitten hyvä vaiko paha asia heidän mielestään, niin saattavathan ne sen kenties jopa jollain tavalla ilmaista joskus lähitulevaisuudessa.
Vaikka vierailuista kait puhutaan eniten, niin taitaa olla niin että ihan pysyvästi täällä olevia löytyisi myöskin. Jopa niin että parisiteitä muodostuu jotka kantavat hedelmää. Jos ovat hyvin paljolti meidän kaltaisiamme, niin miksikäs ei, pitkälle kehittynyt lääketiede varmaankin mahdollistaisi sellaisen lisääntymisen. Se että rakastuisimme, vaikka tietäisimme että ovat "muukalaisia", niin siinähän ei olisi edes mitään ihmeteltävää. Jossain lehdessä oli kysely siitä kuinka moni olisi halukas rakastelemaan robotin kanssa, niin prosentteja tarkkaan muistamatta totean vain luvun olleen yllättävänkin suuri.
Itsekkin taitaisin mieluummin lempiä puhuvan ja pussaavan robotin kanssa kuin jörön ja kylmän miehen, jos sellainen valinta pitäisi jostain syystä, jota en nyt edes keksi tehdä.
Muuten, nyt täytyy sanoa että hieman yllättävä aloitus sinulta, siis ihan positiivisessa mielessä, jopa niinkin että napsautin aiemmin peukkua ylöspäin (kerrankin niin päin).
Taisin muuten vähän aikaa sitten nähdä "tutun" haamun, ulkona puuhailessani. - Hienosti rimmaa, mutta mitä tuona päivänä pitäisi sitten oikein tapahtua?
Kannattaako tässä sitten bongata taivasta tuolloinkin:). Tekeehän se raitis ilmakin hyvää, mutta sateeseen en mene silti seisoskelemaan. - Ai sinäkö se olit....Enpä taida, ainakaan nyt sellaiseen ruveta, tämä nimimerkki käy itselleni vallan mainiosti nykyisellään. Eikä minulla taida olla sinulle sen kummemmin asiaakaan olla, katsontakantammekin ovat niin kovin, kovin erilaiset.
- Vielä täällä? Muistaakseni kirjoitit, että lopettelet täällä kun palaat töihin ja palaisit sitten uudenman kerran vasta talviloman alkaessa. Kirjoitit siis ihan omiasi...
- perui, toinen niistä pidettiin kai sitten sunnuntaina. Antti Mäkelän luento peruuntui kokonaan valitettavasti, sellaisia luentoja itsekkin mieluiten kuuntelisin.
- Ne kun ovat, kuivattuina varsinkin kovin kevyitä, niin nuuskaisemalla lähellä ja kovaa voi vahinkokin käydä :D.
Pitää nyt ruveta yöpuulle käymään. Kiitän mukavasta rupatteluseurasta. Öitä :). - Järkytykseltä en voi sinua säästää...ei ole mistään pilasta kyse, näin se vain on. Maalaisflikka vastaa näin.
- Ollaan nyt jonkun mielestä pelle ja satusetä...järjestetäänkö hänelle ufokokous :D.
Joo, lauantain ohjelma meni aika samalla kaavalla. - Riippuu siitä mitä tarkoitat pellellä. Kerro, niin osaan paremmin vastata. Kiitos.
- Grimmin sadut ovat kyllä hyviä :), jos pidät, niin suuntaa sinäkin seuraavan kerran kohti päiväkumpua :D.
Se että nämä "faktat" yleensä esitettiin, niin taisi tai ainakin toivon että johtui ainoastaan peruuntumisista. Olivat edellisenä iltana saapuneet ja puhelleet noista asioista ja jokin hätäratkaisu piti sitten peruuntumisien tilalle keksiä. Ei kait muuten...
Ovatko ihmiset yksinkertaisesti niin kohteliaita ettei vastaväitteitä juuri esitetty...itse olen turhan ujo, enkä tahdo "valokiilaan" itseäni vahingossakaan vapaaehtoisesti laittaa joten pidin ymmärrettävästi matalaa profiilia.
Mukavia ihmisiä ja kiinnostavia juttuja riitti kyllä muuten. Eikä minulla niitä henkilöitä vastaan ole mitään jotka olivat...hmmm, hieman hukassa. - Joo, mutta silti, tällä kertaa ei oikein voinut sille mitään että häpeän tunne jopa nousi pintaan. Siis olen pyrkinyt olemaan hyvinkin avarakatseinen, mutta kun asioita kerrotaan totena jotka voi kumota ihan samantien. Vai oletko tietoinen siitä että Niburu on nyt tälläkin hetkellä suoraan yläpuolellamme 30km korkeudella, kuten monet muutkin planeetat. Ne on vain kätketty lentokoneiden levittämillä aineilla :D.
- milloin hän tuli esille, tuossa ohjelmassa vaiko siellä seminaarissa, sehän oli juuri.. Itsekkin siellä olin ja paljohan siellä tuli esille, sanoisin jopa että aivan liiankin paljon :D...johonkin se raja pitäisi kyllä vetää.
Lauantai siellä kuitenkin vierähti.
Vinkki 2. Niin, kovalla helteellä kun haravoi vaikka pihaa, pilkkoo puita. lenkkeilee...siis hommailee sellaista jossa hiki lentää. Tällöin kannattaa ottaa suuri kide merisuolaa ja laittaa se kielen alle, hissukseen sulamaan. Paitoja saa kyllä vaihdella tiuhaan, kun menevät valkoiseksi ja koppuraisiksi selästä...niin. ja sitä juomista sitten kanssa, mutta sehän me kaikki tiedetäänkin. Pitäisi toimia myös humanoideja jahdatessa.. - Pitääpä paremmalla ajalla katsoa, mutta arvaan jo kuinka tuolla on käynyt :).
Tuolla kun kuultiiin eilen Tamarasta, niin jännän jutun kuulin myös itsekkin, tai itseasiassa monta. Kyseessä oli Kyllikki, eli kertoja itse. Oli itse ollut ratissa tuolloin ja miehensä oli nuokkunut vieressä. Linja-auto oli parkannut vähän etäämällä. Sen kohdalle tullessaan joku oli hänelle sanonut takapenkiltä että jarruta, ja hän löi sitten jarrut lukkoon, niin että miehensä pää lasiin kovaa kopsahti. Hirveästi oli ruvennut Kyllikkiä torumaan, mutta samalla oli linkin takaa vanha mummo köpötellyt tukien kanssa sivuilleen katsomatta suoraan tielle. Ilman tätä äkillistä jarrutusta tämä vanhus olisi jäänyt alle ja kenties kuollut. Näitä mahtuu maailmaan ihmeelliseen. - Tuollaisesta sitä kyllä lukisi ihan mielellään. Tapauksesta en ole kuullutkaan, en ainakaan muista sitä, mutta tuossakin tuntuisi toistuvan sama vanha, eli henkilö ollut tekemisissä vieraiden olentojen kanssa ja sen seurauksena sitten aktivoituu ne henkiset kyvyt. En tiedä miten Tamara ne sai, mutta näistähän on saanut sekä lukea että kuulla useaan otteeseen.
Marjaan taikka sieneen menijoille seuraava vinkki hyttysten varalle, tepsii kuulemma myös paarmoihin. Mömmöjä monen moisia myydään toki, mutta luonnosta voi silti myös helpotuksen saada...suopursu, sitä kun ensin hieroskelee käsiensä välissää, sitten levittelee sitä irronnutta nestettä käsillään sinne mitä haluaa ötököiltä suojata. Jotta ufoihin jotenkin liittyisi tuokin, niin tuotahan voi kokeilla myös kun ufoja bongailee sellaisella alueella jossa niitä häiritsijöitä liikkuu.
Seuraavalla kerralla vinkki kuinka selvitä paremmin helteen kourissa töitä paiskien...
Mitä mainiointa maanataita kaikille mainioille ihmisille :). - Puoli skeptikko.. aika veikee luonnehdinta, mikä se ero mahtaa olla puoli hörhöön nähden? :). Itse kallistun monen havainnon suhteen "vieraan" kannalle, jo senkin takia että niitä on esiintynyt jo niin kauan..pitää mennä jo aikaan ennen syntymääni ja silloin ollaan jo niin kaukana menneisyydessä, että ei se tekniikka ole ollut läheskään sillä tasolla ihmisillä, että niitä oltaisiin kyetty tekemään. Se mitä "black projects" miljardit ovat poikineet, niitä kun pääsisi kärpäsenä katossa lähemmin tarkastelemaan niin voisikin vaikka yllättyä siitä missä nykyään jo mennään.
Toivotan sinulle onnea sellaisen laitteen näkemisen suhteen, toki ilman mitään tajunnan räjähtämisiä, kuullostaa jo niin hurjalta, ettei sellaista kyllä uskalla edes toivottaa...:D.
"Patitellaan" sitten samoille selityksille. Rimaa kun ei saada ylitettyä, eli "järkevää", sitä luonnollista selitystä ei vain löydy, niin sitten alitetaan se rima ihan pokkana, jotta ei tarvitse enää sitä asiaa ainakaan pohtia, elämähän muuttuu muuten vain vaikeammaksi. Halpamaisuuttahan se pelkästään on havainnoitsijaa taikka kuten monessa tapauksessa havainnoitsijoita kohtaan.
Nyt pitää taasen toisaallle rientää, siitä yksinkertaisesta syystä että aikakin sitä tekee ja vieläpä sillä vaudilla että pölyt joudun vain perässä kipittäessäni nielemään. Joten aika sanoa heikun keikun... - Oma havainto se se kaikkein merkittävin on ollut, vaikka onkin paljon tullut luettua ja kuultua muiden ufohavainnoista jotka omalle kohdalle sattuessaan olisivat pyyhältäneet siitä ohitse niin että tukka vain hulmuaisi. En yhtään epäile etteivätkö olisi tosia, siis osa, mutta kun eivät ole itse koettuja, niin merkittävyydessään jäävät itselleni silti toisiksi. Itsekeskeisyyttä kenties, mutta näin vain tiedostan, ja sillä siisti, muut jättäköön itsensä sitten suosiolla toiseksi, käyhän se sekin :).
Se oma ufohavainto sitten. Vannomaan en voi mennä etteikö olisi voinut olla jokin ihmisen tekemä laite, mistään kaupasta sellaista ei silti mukaansa saisi, vaikka rahassa kylpisikin. Ja sen sanon myös, että ihan sama kuka tältäkin palstalta olisi sen sijastani nähnyt, niin ufoksi se olisi hänellekkin jäänyt. Ei olisi auttanut vaikka vierellä olisi jolkotellut sitä nuuskien taikka sitä sen sileää pintaa hiplaten.
Etäisyyttä siihen soikioon oli lähimmillään vain sellaiset 20 metriä ja se liikkui vaakatasossa noin puolentoista metrin korkeudella, jolkottelu vauhdilla edeten siis. Kuten sanottu niin satavarma en voi olla alkuperästä, mutta jokin muu älykäs entiteetti kuin ihminen saattoi hyvinkin olla ja vetoa lyödessä pistäisinkin vaikka kaikki roponi likoon sen puolesta.
Hyvää viikonloppua tämän myötä puolestani toivottelen kohtuullisen tasapuolisesti kaikille :). - Tuosta kallosta onkin tullut luettua ja katseltua muutamaan otteeseen ennenkin, kiintoisaltahan se on vaikuttanut. Noita tuloksia olenkin jo vähän odotellut, joten oli oikein jättekiva kun laitoit tuon videon katsottavaksi tänne. Ei tuossa mitään sulateltavaa kuitenkaan ole, vaan pelkästään sellainen ja mikä ettei fiilis jäi :). Nyt tämä muija painuu kuitenkin pehkuihin, joten kauniita unia, itse kullekkin :).