Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: pavarotti dion adams Suosikkileffat: kaikki käy riippuu fiiliksestä Lempikirjat: jännitys Kotimaa: --- Koulutus: Lukio Koulut: vähän yliopistossa kursseja Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: varasto 3 vuoro Ase tai siviilipalvelus: ase Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

7

Kommenttia

48

1. LOPPU HYVIN KAIKKI HYVIN TÄÄ KRITIIKIN KÄRKI KOHDISTUNU DNA:N TYÖNTEKIJÖIHIN MUTTA EIPÄ SE AUTA ENÄÄ KUIN MUITA VAROITELLA...TEKEMÄSTÄ SAMAA VIRHETTÄ JA JOS ASUU ERI OSOITTEESSA HARVOIN TULEE TOISEN LASKUA KATOTTUA JA TOSIAAN MUN NIMISS OTETTU LIITTYMÄT TIETÄMÄTTÄNI...OIS DNA VOINU SOITTAA DNA KERTOKAAPA NIILLE KAUPPIAILLE ETTÄ SOITTAVAT TÄMÄN JÄLKEEN KYSEISILLE HENKILÖILLE JOSTA KYSYMYS OMISTAJILLE...OIKEESTI
  2. huhhh ymmärsitkö kysymykseni oltu DNA:han yhteydessä epäselvistä laskuista, eikö heillä ole mitään vastuuta, odotan kommentiasi...vastaa vai oletko itse dna työntekijä..tässä on kysymys vain oikeudenmukaisuudesta!!!!!!????voisiko DNA vastata mulle eikö työntekijöiden pitäisi tehdä asialle jotain jos soitetaan sinne, jotain positiivista lähes vuoden soittelun jälkeen viime viikolla 0449745107 irtisanottu mutta haluaisin kysymyksiini vastauksia..missä mättää huhh voitko sä vastata vai oletko vielä DNA:N kanssa samaa mieltä....eli ite saat kärsiä elämä on kuten dna sanoo