Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
valokuvaaja_natu
profiilit
valokuvaaja_natu
valokuvaaja_natu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
35
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pikkasen+fiksumpi+olisi+havainnut+tiettyä+yhtäläisyyttä+ensimmäiseen+vastaukseen.
Vaan+kun+tuo+on+se+totuus.+Lehden+saa+vain+sieltä.+Tai+lukemalla+netistä.
10.05.2019 18:40
Samalla+lailla+pinnat+kostuvat
10.05.2019 18:37
Tilaamisesta+kysy+asiaa+varustamolta.
10.05.2019 14:04
Sellaista+kalaa+kuin+"valas"+ei+ole+olemassakaan.
29.04.2019 16:39
Niissäkin+kersat+pyörimässä.
Otsikossa+neljä+sanaa.+Ymmärsitkö+niistä+mitään.
18.04.2019 13:27
Eivät+ne+sinne+kuulu.+Voivat+mennä,+mutta+eivät+sinne+kuulu.+Ja+jos+kuuluvat,+pitävät+meteliä.
Maissa+tanssitaan+siis+laivamatkailussa.+On+sulla+ihme+käsitykset.+Ja+muksut+jaloissa+pyörimässä.+Tapulissasi+vetää+ja+lujaa.
18.04.2019 13:25
Kiitos+samoin!
Mihin+ovat+naturistit+ja+nudistit+kadonneet+tältä+foorumilta?+Vuosikymmenen+alussa+keskustelut+olivat+asiallisia,+nyt+kirjoitetaan+lähinnä+kaikkesta+muuta+paitsi+naturismia+tai+nudismia.+Häiriköt+siirtyneet+foorumille+ja+heti+asiakirjoitukseen+vastataan+häiriköinnillä.
06.01.2019 11:42
Aikomukseni oli tulla kuvaamaan ja sitten laittaa kuvia taas nettisivuilleni galleriaani, mutta tiedustelu Keltaiseen ruusuun muutti ajatukseni.
VS: Yhteydenotto (Tiedustelu, )
Keltainenruusu (
[email protected]
)
17.2.2014
Vast.ott.:
[email protected]
Emme järjestä tuolloin mitään bileitä
t eero
Lähettäjä:
[email protected]
Lähetetty: 17.2.2014 14:21
Vastaanottaja: Hesnova OY
Aihe: Yhteydenotto (Tiedustelu, )
Tiedustelu
Miksi ette ole laittanut kutsua sivuillenne?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12066526
17.02.2014 14:21:30
[email protected]
19.02.2014 17:05
En minä huomannut mitään väärennettyä. Saman näköinen merkkijono, mutta aito on värillinen. Erottuu kuin aurinko yöstä. Siinä mustassa lienee mukana joku controllinäpäytys. Mutta musta mikä musta eli ns. kertakäyttönikki.
23.10.2013 12:03
Sano nyt vielä, kun en ymmärtänyt aloituksesi aihetta, miten esimerkiksi minun käyttäjätunnukseni voidaan väärentää.
23.10.2013 11:22
Kaikesta tällaisesta selvittäisiin eli hörhöt joutuisivat pellolle profiilin käytöllä.
Väri paljastaa!
23.10.2013 10:04
ollut kiusantekoa vaan käytännön opetus siitä, mitä voi käydä. Vain nopeat jäävät luonnossa eloon.
Nikin omistuksen vaihdosta voidaan toki keskustella.
22.06.2010 19:12
kylläkään ole koskaan ollut ollut valokuvaaja, vaikka olenkin tehnyt sillä ja kuvien kehittämisellä aikoinani hieman taskurahaa.
Olisin aikoinani tullut tilaisuuteen eli uimaan Otaniemen halliin. Valitettavasti minulla oli hieman huono kartta ja laitoin tekstiviestiä SNC.n tekstarinumeroon, jossa kysyin paikan koordinaatteja ja kerroin jäsennumeroni ja kaikki yhteystiedot. Vastausta ei tullut ja laitoin viestin uudestaan. Ei vieläkään mitään ja siihen koko juttu saikin jäädä. Erittäin törkeää käytöstä yhdistyksen puolelta. Olen kertonut tämän kait kymmenisen kertaa eri keskusteluissa eikä yhdistykseltä ole vieläkään tullut pahoittelua, anteeksipyyntöä tai vastaavaa, joten antaa senkin olla. Paskakasan pöyhimisestä haju lisääntyy ja itse sottaantuu.
joten ei siitä enempää
22.06.2010 12:43
että vanhalle ja dementoituneelle pitää puhua vanhoista asioista. Niistä lapsuuden aikaisista.
Himmenninhän on mekanismi, jolla objektiivin aukon suuruutta säädellään. Ja aukkohan taasen on objektiivissa oleva valoa päästävä kohta, jota pääsee filmille niin paljon kuin sulkimella päästetään. Puhutaan sekunnin sadas- ja kymmenesosista. Määräytyy aukon lisäksi tietenkin valoisuuden ja filmin herkkyyden mukaan, jonka taas ilmoittaa ASA-luku (aiemmin käytettiin myös DIN).
Kun kamerasta otettiin filmi pois, täytyi huoneen olla täysin pimeä. Filmin pää pujotettiin kehityspurkin sisällä olleeseen puolaan ja sitten puolan "kansia" nytkyttelemällä filmi saatiin kelautumaan puolan uriin siten, ettö filmi ei koskettanut toista filmikerrosta. Sitten puola takaisin kehityspurkkiin ja kansi kunnolla kiinni ja valot voitiinkin sytyttää. Kehite esiin ja sitä purkkiin, ravistelua ja pari kunnon napautusta, jotta ilmakuplat irtoavat. Tietyn ajan kuluttua litku pois, välihuuhtelu keskeytetään kehitys ja lopuksi kiinnitetään.
Sitten filmi kuivataan ja voidaankin alkaa suurennuskoneella heijastaa negatiivikuvia paperille. Tiettu altaissa uudet litkut ja valo on punainen. Lopuksi märkä paperi kuivauskoneen "telataan" kumitelalla teräslevylle ja kuva kuivataan ja samalla se saa kiiltävän pinnan.
Jees, muistuuko vielä mieleen tai tarvitsetko apua muistelemisessa?
Minun nykyinen ongelmani on se, että 60-luvulla otetut diat ovat alkaneet punertaa (filminä Agfa, Kodak oli minusta liian sinisävyinen). Nyt kuvia on digitoitu.
18.06.2010 20:00
voisit lopettaa tuon nimimerkin käytön, sillä se on kiusallisen lähellä minun rekisteröityä nimimerkkiäni.
18.06.2010 17:05
2 / 2