Linkittäkää lainkohta

Valokuvaaja Natu

tai vaihtoehtoisesti tämän palstan säännöistä kohta joka kieltää useimpien henkilöiden käyttämästä ei rekistöröityä nimimerkkiä.

Itse olen kirjoittanut tällä nimimerkillä aina ja tulen jatkossakin kirjoittamaan ellei joku tätä rekistöröi, Harmittaa vain kuin yksi samalla kirjoittava henkilö luulee omistavansa tämän nimimerkin vaikka se ei ole ilman rekistöröimistä edes mahdollista, Muuten minulle on aivan sama vaikka kaikki kirjoittaisitte tällä nimimerkillä sillä mikäli haluan voin rekistöröidä nimimerkin mutten koe siihen mitään tarvetta koska kuten sanoin en ole narsitti joka koittaa omia jotain mikä on kaikille vapaasti käytettävissä.

14

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älkj h

      äläkä ruikuta. Sillä se homma hoituu.

    • Tumnus101

      Valinta on sinun mutta käyttämällä rekisteröimätöntä nimimerkkiä annat kaikki kuvakortit ja suurimman osan pelimerkeistäsikin suoraan häiriköille. Samalla lisäät häiriköintiä, kun ääliöiden kannattaa matkia nimimerkkiäsi saadakseen aikaan sekaannusta ja hälinää.

      En oikein ymmärrä mitä tekemistä nimimerkin rekisteröinnillä olisi narsismin kanssa. Täällä keskustelevat keskenään kuitenkin yksittäiset ihmiset eli palsta ei ole mikään aineettomien ja pyytettömien ajatusten ilmiintymisareena, jossa keskustelijan henkilöydellä ei ole merkitystä.

      Keskustelun käyminen kasvottoman tai koko ajan naamareita vaihtelevan väkijoukon kanssa ei kiinnosta.

    • voisit lopettaa tuon nimimerkin käytön, sillä se on kiusallisen lähellä minun rekisteröityä nimimerkkiäni.

      • Valokuvaaja Natu

        Sinulla nimimerkkivaras on väärä sukupuoli.
        Alkuperäinen Valokuvaaja Natu on nainen, minä olen jo vanha ämmä, enkä mikään pojankoltiainen.
        Tämä tosin olisi käynyt sinullekin ilmi, jos olisit seurannut tätä palstaa useamman vuoden ajan.


    • Valokuvaaja Natu

      Et todellakaan ole käyttänyt aina Valokuvaaja Natu nimimerkkiä, vaan sinä olet kirjoittanut monella muullakin "lainaamallasi" rekisteröimättömällä nimimerkillä.
      Minä alkuperäisenä nimimerkin käyttäjänä olen käyttänyt tätä nimimerkkiä vuosikausia ja muuallakin, kuin vain suomi24-palstalla.
      Joka tapauksessa minä olen ensimmäisenä tällä palstalla ottanut käyttöön tämän Valokuvaaja Natu nimimerkin ja se viittaa niin ammattiini, kuin myös harrastukseenikin.
      Nimimerkkivaras tuskin osaa pimiötyöskentelyä, saati edes tietää mikä on himmennin. Valokuvaamisesta hän ei ainakaan ole aiemmin tiennyt tuon taivaallista. Kerropa nimimerkkivaras, mihin pimiötyössä käytetään etikkaa?
      Kun et sitä tiedä, nin älä yritä varastaa ammattilaiselta hänen nimimerkkiään, kiitos.

      • tohtori natu

        Miksi kenenkään tarvitsee käydä kanssasi keskustelua jostain pimiöistä tai himmentimistä NATURISTI palstalla ?

        Olet todellinen narsisti kuningatar mistä luulet tietäväsi kuka on mitäkin nimimerkkiä käyttänyt ensimmäisenä ? eikä sillä ole mitään merkitystä edes koska sinun nimimerkkisi on rekistöröimät= kaikkien vapaasti käytettävissä, Tosin nyt jos viellä kirjoitat tuolla nimimerkillä noita älyyttömyyksiäsi voi tuo rekistöröitynyt valokuvaaja_natu tehdä sinusta rikosilmoituksen.

        ps. lue aloitus ja vastaa siihen jos pystyt.


      • että vanhalle ja dementoituneelle pitää puhua vanhoista asioista. Niistä lapsuuden aikaisista.

        Himmenninhän on mekanismi, jolla objektiivin aukon suuruutta säädellään. Ja aukkohan taasen on objektiivissa oleva valoa päästävä kohta, jota pääsee filmille niin paljon kuin sulkimella päästetään. Puhutaan sekunnin sadas- ja kymmenesosista. Määräytyy aukon lisäksi tietenkin valoisuuden ja filmin herkkyyden mukaan, jonka taas ilmoittaa ASA-luku (aiemmin käytettiin myös DIN).

        Kun kamerasta otettiin filmi pois, täytyi huoneen olla täysin pimeä. Filmin pää pujotettiin kehityspurkin sisällä olleeseen puolaan ja sitten puolan "kansia" nytkyttelemällä filmi saatiin kelautumaan puolan uriin siten, ettö filmi ei koskettanut toista filmikerrosta. Sitten puola takaisin kehityspurkkiin ja kansi kunnolla kiinni ja valot voitiinkin sytyttää. Kehite esiin ja sitä purkkiin, ravistelua ja pari kunnon napautusta, jotta ilmakuplat irtoavat. Tietyn ajan kuluttua litku pois, välihuuhtelu keskeytetään kehitys ja lopuksi kiinnitetään.

        Sitten filmi kuivataan ja voidaankin alkaa suurennuskoneella heijastaa negatiivikuvia paperille. Tiettu altaissa uudet litkut ja valo on punainen. Lopuksi märkä paperi kuivauskoneen "telataan" kumitelalla teräslevylle ja kuva kuivataan ja samalla se saa kiiltävän pinnan.

        Jees, muistuuko vielä mieleen tai tarvitsetko apua muistelemisessa?

        Minun nykyinen ongelmani on se, että 60-luvulla otetut diat ovat alkaneet punertaa (filminä Agfa, Kodak oli minusta liian sinisävyinen). Nyt kuvia on digitoitu.


      • Pellet pois
        tohtori natu kirjoitti:

        Miksi kenenkään tarvitsee käydä kanssasi keskustelua jostain pimiöistä tai himmentimistä NATURISTI palstalla ?

        Olet todellinen narsisti kuningatar mistä luulet tietäväsi kuka on mitäkin nimimerkkiä käyttänyt ensimmäisenä ? eikä sillä ole mitään merkitystä edes koska sinun nimimerkkisi on rekistöröimät= kaikkien vapaasti käytettävissä, Tosin nyt jos viellä kirjoitat tuolla nimimerkillä noita älyyttömyyksiäsi voi tuo rekistöröitynyt valokuvaaja_natu tehdä sinusta rikosilmoituksen.

        ps. lue aloitus ja vastaa siihen jos pystyt.

        Kaikki nämä täll palstalla toisten nimimerkeillä kirjoittavat palstahäiriköt ovat sairaita koska eivät osaa kirjoittaa yhtåän asiallista viestiä palstalle,eiköhän se jo pitäisi kaikkien palstahäiriköiden kaaliin mahtua että valokuvaaja on ammatti ja myöskin sitä voidaan harrastaa omaksi iloksi.Valokuvaaja natu on naispuolinen valokuvaaja koskanatu voidaan ymmärtää naturistiksi mutta sana natu mielletään myös naaras tai nainen,siksipähän nuo peräkamarin pojat joilta järki on päästä lähtenyt vuosia sitten eivät voi käytännössä olla valokuvaaja natuja.

        Peräkamari pellet kirjoittavat vaan narsistisina sairaina muita kiusatakseen tällä palstalla noita täisin asiattomia viestejään kun valokuvaamisesta kinaavat,Peräkamari pellet eivät tiedä naturismista kuten ei valokuvauksesta yhtään mitään.Pellet levittävät myös jatkuvasti perättömiä tietoja naturismista ja mustamaalaavat naturismia jatkuvasti esim. kertomalla kaikista näisä tälläkin palstalla olevista olemattomista ja omissa mielikuvissaan luomistaan kylpylöiden avaamisista ja naturisti vuorojen järjestämisistä liikuntakeskuksissa.
        Jokainen joka todella haluaa mennä kylpylään löytää niihin niiden oman mainonnan ja tiedotuksen perusteella,peräkamarien pellet vaan pilaavat kylpylöiden maineen noilla järjettömillä viesteillään,moni asiakas jättää menemättä kun olettaa tuollaisia törkeyksiä tapahtuvan kylpylöissä.


      • Ystäväsi ei natu
        valokuvaaja_natu kirjoitti:

        että vanhalle ja dementoituneelle pitää puhua vanhoista asioista. Niistä lapsuuden aikaisista.

        Himmenninhän on mekanismi, jolla objektiivin aukon suuruutta säädellään. Ja aukkohan taasen on objektiivissa oleva valoa päästävä kohta, jota pääsee filmille niin paljon kuin sulkimella päästetään. Puhutaan sekunnin sadas- ja kymmenesosista. Määräytyy aukon lisäksi tietenkin valoisuuden ja filmin herkkyyden mukaan, jonka taas ilmoittaa ASA-luku (aiemmin käytettiin myös DIN).

        Kun kamerasta otettiin filmi pois, täytyi huoneen olla täysin pimeä. Filmin pää pujotettiin kehityspurkin sisällä olleeseen puolaan ja sitten puolan "kansia" nytkyttelemällä filmi saatiin kelautumaan puolan uriin siten, ettö filmi ei koskettanut toista filmikerrosta. Sitten puola takaisin kehityspurkkiin ja kansi kunnolla kiinni ja valot voitiinkin sytyttää. Kehite esiin ja sitä purkkiin, ravistelua ja pari kunnon napautusta, jotta ilmakuplat irtoavat. Tietyn ajan kuluttua litku pois, välihuuhtelu keskeytetään kehitys ja lopuksi kiinnitetään.

        Sitten filmi kuivataan ja voidaankin alkaa suurennuskoneella heijastaa negatiivikuvia paperille. Tiettu altaissa uudet litkut ja valo on punainen. Lopuksi märkä paperi kuivauskoneen "telataan" kumitelalla teräslevylle ja kuva kuivataan ja samalla se saa kiiltävän pinnan.

        Jees, muistuuko vielä mieleen tai tarvitsetko apua muistelemisessa?

        Minun nykyinen ongelmani on se, että 60-luvulla otetut diat ovat alkaneet punertaa (filminä Agfa, Kodak oli minusta liian sinisävyinen). Nyt kuvia on digitoitu.

        Tiedätkö, kuinka kauan digitoimasi kuvat säilyvät?
        Niitä ei enään ole tuon ajan kuluttua, kuin mitä ilmoitit diojesi iäksi, eli neljänkymmenen vuoden päästä.
        Et muuten taida tietää, mihin sitä etikkaa käytetään pimiössä, vai miten on.


      • valokuvaaja_natu.
        Ystäväsi ei natu kirjoitti:

        Tiedätkö, kuinka kauan digitoimasi kuvat säilyvät?
        Niitä ei enään ole tuon ajan kuluttua, kuin mitä ilmoitit diojesi iäksi, eli neljänkymmenen vuoden päästä.
        Et muuten taida tietää, mihin sitä etikkaa käytetään pimiössä, vai miten on.

        Digikuvat säilyvät kiusallisen vähän aikaa. CDlle tallennettuina kymmenen vuotta on jo paljon. Joten kuvavarastoa pitää hoitaa ja aina pitää olla parit varmistukset.

        Niin tuo etikka. Tai oikeastaan ei etikka vaan etikkahappo. Sillä kehittyminen keskeytetään ja sitten seuraava litku onkin kiinnite. Eli kolme litkua, kehite, keskeyte ja kiinnite, joista keskeyte ei ole välttämätön. Tavallinen vesihuuhtelu ei heti pysäytä kehittymistä, mutta keskeyte tekee sen.


    • loppuu riitely.

      on rekistöröity TOVOTTAVASTI KUKAAN MUU EI SITÄ ENÄÄ KÄYTÄ.

      Toivottavasti tämä henkilö joka on muita syyttämässä nimimerkki varkaaksi kunnioittaa rekistöröityä nimimerkkiä eikä kirjoita tuolla nimimerkillä ilman tuota alaviivaa joka oli pakko rekistöröidessä laittaa.

      • Vapaus.

        Miksi mies varastaa naisen käyttämän nimimerkin itselleen?
        Kyseessä taitaa olla ainoastaan kiusan tekeminen, eikä mikään muu.

        Tiesittekö että miss liberty aloitti nimimerkkien varastelun ja itselleen rekisteröinnin Vapaus- nimimerkillä jo muutama vuosi sitten?


      • yks natu vaan
        Vapaus. kirjoitti:

        Miksi mies varastaa naisen käyttämän nimimerkin itselleen?
        Kyseessä taitaa olla ainoastaan kiusan tekeminen, eikä mikään muu.

        Tiesittekö että miss liberty aloitti nimimerkkien varastelun ja itselleen rekisteröinnin Vapaus- nimimerkillä jo muutama vuosi sitten?

        Erotetulla poikamiehellä, ei ole elämää.


      • Näin on nakit
        yks natu vaan kirjoitti:

        Erotetulla poikamiehellä, ei ole elämää.

        yks natu vaan: viesti kuuluu lukea yhdellä tyttöystävänsä ulosheittämällä poikamiehellä ei ole elämää,sen lisäksi myös järkikin on lentänyt ulos miss libertyn päästä,joten siksi yrittää täyttää tyhjiötä netissä sekoilemalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe