Putosimme Silver-tasolta Bronze-tasolle ja samalla lakkasi Merellä-lehden tuleminen. Lehti oli hyvä koska siitä näki etukäteen kaikki tarjoukset. Artikkelitkin olivat ihan kivoja. Voikohan lehden tilata erikseen ja kuinka paljon se mahdollisesti maksaa?
Voiko Merellä-lehden tilata erikseen?
16
239
Vastaukset
- Sieltä-tietoa
Lehden voi lukea ruudulta.
Tilaamisesta kysy asiaa varustamolta. - Nässy
Asiakaspalvelu perustuu siihen minkä arvoinen olet laivayhtiölle. Olin risteilyllä jokin aika sitten siljalla turusta ja alkoivallankumous satamassa naurattaa kun yhdellä tiskilä oli punainen matto joka oli kultatason ja sviitti matkustajille.
Hyvin erikoista että ei saa edes tuollaista peruslehteä ellei ole jollakin tasolla eli tuota tietyn määrän rahaa yritykselle.- jokin-aika-sitten
... jos siljalla olit turusta, on aikaa kulunut siitä sitten jo ylitse kymmenisen vuotta,
jokin aikaa sitten todellakin, moni asia on tuossa ajassa ehtinyt muuttumaan , , ,
, , , sen verran aikaa liikennöintiä on harjoittanut tallink silja turustakin ...
onhan tuo club onekin tallinkin ja tallink siljan kanta asiakas järjestelmän nykyinen nimitys - Nässy
jokin-aika-sitten kirjoitti:
... jos siljalla olit turusta, on aikaa kulunut siitä sitten jo ylitse kymmenisen vuotta,
jokin aikaa sitten todellakin, moni asia on tuossa ajassa ehtinyt muuttumaan , , ,
, , , sen verran aikaa liikennöintiä on harjoittanut tallink silja turustakin ...
onhan tuo club onekin tallinkin ja tallink siljan kanta asiakas järjestelmän nykyinen nimitysTunnetko tärkeyttä näsäviisastella jollakin nimillä joilla ei ole mitään merkitystä kutsuuko sitä tallinkiksi vai siljaksi vai tallink siljaksi?
- näsästellään-sitten
Nässy kirjoitti:
Tunnetko tärkeyttä näsäviisastella jollakin nimillä joilla ei ole mitään merkitystä kutsuuko sitä tallinkiksi vai siljaksi vai tallink siljaksi?
Kiusaako sinua jos haluan käyttää asioista niiden käytössäolvia nimityksiä
oletko huomannut ettei siljalasi ole mitään itsenäistä toimintaa, kaikki tulee tallink siljalta, tiedoitus, markkinointi,, palvelut laivalla, miksi ei saisi käyttää liikennöitsijästä sen nykyistä käytössä olevaa virallista nimeä, pitäisikö voivotella siljan surkeaa kohtaloa ja vannoa viimeisen päälle siljafriikkien "rakkaan siljan nimeen"
en tunne tärkeyttä, en näsäviisautta, vain ajan tasalla olevani tunnen, kokeile sinäkin jo siirtyä nykyaikaan,ei kiusaa turhuudet vuosien takaa. helpottaa toimiasi myös huomattavasti jos olet ajan hermoilla asioissasi.
voit pitää ajan taslla olemista näsäviisautena, se on oikeutesi,
mutta turha surkutella jos muut haluavat elää nykyajassa menneisyyden sijasta - Nässy
näsästellään-sitten kirjoitti:
Kiusaako sinua jos haluan käyttää asioista niiden käytössäolvia nimityksiä
oletko huomannut ettei siljalasi ole mitään itsenäistä toimintaa, kaikki tulee tallink siljalta, tiedoitus, markkinointi,, palvelut laivalla, miksi ei saisi käyttää liikennöitsijästä sen nykyistä käytössä olevaa virallista nimeä, pitäisikö voivotella siljan surkeaa kohtaloa ja vannoa viimeisen päälle siljafriikkien "rakkaan siljan nimeen"
en tunne tärkeyttä, en näsäviisautta, vain ajan tasalla olevani tunnen, kokeile sinäkin jo siirtyä nykyaikaan,ei kiusaa turhuudet vuosien takaa. helpottaa toimiasi myös huomattavasti jos olet ajan hermoilla asioissasi.
voit pitää ajan taslla olemista näsäviisautena, se on oikeutesi,
mutta turha surkutella jos muut haluavat elää nykyajassa menneisyyden sijastaKäytä nimeä as tallink grupp. Se minua kiusaa ettei käytetä oikeita nimiä jos ollaan tarkkoja.
- Brändituote
näsästellään-sitten kirjoitti:
Kiusaako sinua jos haluan käyttää asioista niiden käytössäolvia nimityksiä
oletko huomannut ettei siljalasi ole mitään itsenäistä toimintaa, kaikki tulee tallink siljalta, tiedoitus, markkinointi,, palvelut laivalla, miksi ei saisi käyttää liikennöitsijästä sen nykyistä käytössä olevaa virallista nimeä, pitäisikö voivotella siljan surkeaa kohtaloa ja vannoa viimeisen päälle siljafriikkien "rakkaan siljan nimeen"
en tunne tärkeyttä, en näsäviisautta, vain ajan tasalla olevani tunnen, kokeile sinäkin jo siirtyä nykyaikaan,ei kiusaa turhuudet vuosien takaa. helpottaa toimiasi myös huomattavasti jos olet ajan hermoilla asioissasi.
voit pitää ajan taslla olemista näsäviisautena, se on oikeutesi,
mutta turha surkutella jos muut haluavat elää nykyajassa menneisyyden sijastaMarkkinointi on nimenomaan SIljaa. Etkö ole lukenut nimeä mainoksista?
Kun menen Tukholmaan laivalla, menen siihen terminaaliin, jonka katolla komeilee "SIlja Line" - ellen sitten mene Vikingillä. - Nässy
Brändituote kirjoitti:
Markkinointi on nimenomaan SIljaa. Etkö ole lukenut nimeä mainoksista?
Kun menen Tukholmaan laivalla, menen siihen terminaaliin, jonka katolla komeilee "SIlja Line" - ellen sitten mene Vikingillä.Etkös juuri sanonut että silja on menneisyyttä. Et taida edes käydä laivoilla?
- olvikäyttäytyminen
näsästellään-sitten kirjoitti:
Kiusaako sinua jos haluan käyttää asioista niiden käytössäolvia nimityksiä
oletko huomannut ettei siljalasi ole mitään itsenäistä toimintaa, kaikki tulee tallink siljalta, tiedoitus, markkinointi,, palvelut laivalla, miksi ei saisi käyttää liikennöitsijästä sen nykyistä käytössä olevaa virallista nimeä, pitäisikö voivotella siljan surkeaa kohtaloa ja vannoa viimeisen päälle siljafriikkien "rakkaan siljan nimeen"
en tunne tärkeyttä, en näsäviisautta, vain ajan tasalla olevani tunnen, kokeile sinäkin jo siirtyä nykyaikaan,ei kiusaa turhuudet vuosien takaa. helpottaa toimiasi myös huomattavasti jos olet ajan hermoilla asioissasi.
voit pitää ajan taslla olemista näsäviisautena, se on oikeutesi,
mutta turha surkutella jos muut haluavat elää nykyajassa menneisyyden sijasta"käytössäolvia"
Jutuistasi päätellen sinulla vaikuttaisi käytössä olevan olvia.
- Nässy
Ei voi tilata erikseen. Jos sen niin kovasti haluat voithan varailla matkoja niin paljon että pääset takaisin hopea tasolle ja saat lehden.
- Ellius
Ollaan unohdettu koko lehti. Emme enää tarvitse tilausohjeita. Hyvää syksyä!
- Mitähän-olivat
Ai, saitko tosiaan joitain tilausohjeita?
- tarkkuutta.näihin
"Käytä nimeä as tallink grupp. Se minua kiusaa ettei käytetä oikeita nimiä jos ollaan tarkkoja."
Palstan tarkkaakin tarkemmalle kehitysvammaiselle tiedoksi, että suomen kielessä erisnimet kirjoitetaan isolla alkukirjaimella. Tilaamisesta kysy asiaa varustamolta.
- Anonyymi
Kahdeksan kuukautta, neljä sanaa. Aika syvällistä pohdintaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kahdeksan kuukautta, neljä sanaa. Aika syvällistä pohdintaa.
Pikkasen fiksumpi olisi havainnut tiettyä yhtäläisyyttä ensimmäiseen vastaukseen.
Vaan kun tuo on se totuus. Lehden saa vain sieltä. Tai lukemalla netistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483