Voiko Merellä-lehden tilata erikseen?

Ellius

Putosimme Silver-tasolta Bronze-tasolle ja samalla lakkasi Merellä-lehden tuleminen. Lehti oli hyvä koska siitä näki etukäteen kaikki tarjoukset. Artikkelitkin olivat ihan kivoja. Voikohan lehden tilata erikseen ja kuinka paljon se mahdollisesti maksaa?

16

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sieltä-tietoa

      Lehden voi lukea ruudulta.

      Tilaamisesta kysy asiaa varustamolta.

    • Nässy

      Asiakaspalvelu perustuu siihen minkä arvoinen olet laivayhtiölle. Olin risteilyllä jokin aika sitten siljalla turusta ja alkoivallankumous satamassa naurattaa kun yhdellä tiskilä oli punainen matto joka oli kultatason ja sviitti matkustajille.

      Hyvin erikoista että ei saa edes tuollaista peruslehteä ellei ole jollakin tasolla eli tuota tietyn määrän rahaa yritykselle.

      • jokin-aika-sitten

        ... jos siljalla olit turusta, on aikaa kulunut siitä sitten jo ylitse kymmenisen vuotta,
        jokin aikaa sitten todellakin, moni asia on tuossa ajassa ehtinyt muuttumaan , , ,
        , , , sen verran aikaa liikennöintiä on harjoittanut tallink silja turustakin ...

        onhan tuo club onekin tallinkin ja tallink siljan kanta asiakas järjestelmän nykyinen nimitys


      • Nässy
        jokin-aika-sitten kirjoitti:

        ... jos siljalla olit turusta, on aikaa kulunut siitä sitten jo ylitse kymmenisen vuotta,
        jokin aikaa sitten todellakin, moni asia on tuossa ajassa ehtinyt muuttumaan , , ,
        , , , sen verran aikaa liikennöintiä on harjoittanut tallink silja turustakin ...

        onhan tuo club onekin tallinkin ja tallink siljan kanta asiakas järjestelmän nykyinen nimitys

        Tunnetko tärkeyttä näsäviisastella jollakin nimillä joilla ei ole mitään merkitystä kutsuuko sitä tallinkiksi vai siljaksi vai tallink siljaksi?


      • näsästellään-sitten
        Nässy kirjoitti:

        Tunnetko tärkeyttä näsäviisastella jollakin nimillä joilla ei ole mitään merkitystä kutsuuko sitä tallinkiksi vai siljaksi vai tallink siljaksi?

        Kiusaako sinua jos haluan käyttää asioista niiden käytössäolvia nimityksiä

        oletko huomannut ettei siljalasi ole mitään itsenäistä toimintaa, kaikki tulee tallink siljalta, tiedoitus, markkinointi,, palvelut laivalla, miksi ei saisi käyttää liikennöitsijästä sen nykyistä käytössä olevaa virallista nimeä, pitäisikö voivotella siljan surkeaa kohtaloa ja vannoa viimeisen päälle siljafriikkien "rakkaan siljan nimeen"

        en tunne tärkeyttä, en näsäviisautta, vain ajan tasalla olevani tunnen, kokeile sinäkin jo siirtyä nykyaikaan,ei kiusaa turhuudet vuosien takaa. helpottaa toimiasi myös huomattavasti jos olet ajan hermoilla asioissasi.

        voit pitää ajan taslla olemista näsäviisautena, se on oikeutesi,
        mutta turha surkutella jos muut haluavat elää nykyajassa menneisyyden sijasta


      • Nässy
        näsästellään-sitten kirjoitti:

        Kiusaako sinua jos haluan käyttää asioista niiden käytössäolvia nimityksiä

        oletko huomannut ettei siljalasi ole mitään itsenäistä toimintaa, kaikki tulee tallink siljalta, tiedoitus, markkinointi,, palvelut laivalla, miksi ei saisi käyttää liikennöitsijästä sen nykyistä käytössä olevaa virallista nimeä, pitäisikö voivotella siljan surkeaa kohtaloa ja vannoa viimeisen päälle siljafriikkien "rakkaan siljan nimeen"

        en tunne tärkeyttä, en näsäviisautta, vain ajan tasalla olevani tunnen, kokeile sinäkin jo siirtyä nykyaikaan,ei kiusaa turhuudet vuosien takaa. helpottaa toimiasi myös huomattavasti jos olet ajan hermoilla asioissasi.

        voit pitää ajan taslla olemista näsäviisautena, se on oikeutesi,
        mutta turha surkutella jos muut haluavat elää nykyajassa menneisyyden sijasta

        Käytä nimeä as tallink grupp. Se minua kiusaa ettei käytetä oikeita nimiä jos ollaan tarkkoja.


      • Brändituote
        näsästellään-sitten kirjoitti:

        Kiusaako sinua jos haluan käyttää asioista niiden käytössäolvia nimityksiä

        oletko huomannut ettei siljalasi ole mitään itsenäistä toimintaa, kaikki tulee tallink siljalta, tiedoitus, markkinointi,, palvelut laivalla, miksi ei saisi käyttää liikennöitsijästä sen nykyistä käytössä olevaa virallista nimeä, pitäisikö voivotella siljan surkeaa kohtaloa ja vannoa viimeisen päälle siljafriikkien "rakkaan siljan nimeen"

        en tunne tärkeyttä, en näsäviisautta, vain ajan tasalla olevani tunnen, kokeile sinäkin jo siirtyä nykyaikaan,ei kiusaa turhuudet vuosien takaa. helpottaa toimiasi myös huomattavasti jos olet ajan hermoilla asioissasi.

        voit pitää ajan taslla olemista näsäviisautena, se on oikeutesi,
        mutta turha surkutella jos muut haluavat elää nykyajassa menneisyyden sijasta

        Markkinointi on nimenomaan SIljaa. Etkö ole lukenut nimeä mainoksista?

        Kun menen Tukholmaan laivalla, menen siihen terminaaliin, jonka katolla komeilee "SIlja Line" - ellen sitten mene Vikingillä.


      • Nässy
        Brändituote kirjoitti:

        Markkinointi on nimenomaan SIljaa. Etkö ole lukenut nimeä mainoksista?

        Kun menen Tukholmaan laivalla, menen siihen terminaaliin, jonka katolla komeilee "SIlja Line" - ellen sitten mene Vikingillä.

        Etkös juuri sanonut että silja on menneisyyttä. Et taida edes käydä laivoilla?


      • olvikäyttäytyminen
        näsästellään-sitten kirjoitti:

        Kiusaako sinua jos haluan käyttää asioista niiden käytössäolvia nimityksiä

        oletko huomannut ettei siljalasi ole mitään itsenäistä toimintaa, kaikki tulee tallink siljalta, tiedoitus, markkinointi,, palvelut laivalla, miksi ei saisi käyttää liikennöitsijästä sen nykyistä käytössä olevaa virallista nimeä, pitäisikö voivotella siljan surkeaa kohtaloa ja vannoa viimeisen päälle siljafriikkien "rakkaan siljan nimeen"

        en tunne tärkeyttä, en näsäviisautta, vain ajan tasalla olevani tunnen, kokeile sinäkin jo siirtyä nykyaikaan,ei kiusaa turhuudet vuosien takaa. helpottaa toimiasi myös huomattavasti jos olet ajan hermoilla asioissasi.

        voit pitää ajan taslla olemista näsäviisautena, se on oikeutesi,
        mutta turha surkutella jos muut haluavat elää nykyajassa menneisyyden sijasta

        "käytössäolvia"

        Jutuistasi päätellen sinulla vaikuttaisi käytössä olevan olvia.


    • Nässy

      Ei voi tilata erikseen. Jos sen niin kovasti haluat voithan varailla matkoja niin paljon että pääset takaisin hopea tasolle ja saat lehden.

    • Ellius

      Ollaan unohdettu koko lehti. Emme enää tarvitse tilausohjeita. Hyvää syksyä!

      • Mitähän-olivat

        Ai, saitko tosiaan joitain tilausohjeita?


    • tarkkuutta.näihin

      "Käytä nimeä as tallink grupp. Se minua kiusaa ettei käytetä oikeita nimiä jos ollaan tarkkoja."

      Palstan tarkkaakin tarkemmalle kehitysvammaiselle tiedoksi, että suomen kielessä erisnimet kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.

    • Tilaamisesta kysy asiaa varustamolta.

      • Anonyymi

        Kahdeksan kuukautta, neljä sanaa. Aika syvällistä pohdintaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kahdeksan kuukautta, neljä sanaa. Aika syvällistä pohdintaa.

        Pikkasen fiksumpi olisi havainnut tiettyä yhtäläisyyttä ensimmäiseen vastaukseen.

        Vaan kun tuo on se totuus. Lehden saa vain sieltä. Tai lukemalla netistä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe