Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin ja eduskunnassa nostetaan palkkoja ihan mielettömästi ja kukahan nekin maksaa.
Kyllä se työläisellekin kuulu palkankorotus, nehän työt, sen paskimman loppujen lopuks tekee.
Ilmän työläisiä ei pyöris tää maailma. Se vaan tuppaa unohtumaan herroilta jotka sitä sieltä korkeelta pyörittää ja vaatii koko ajan enemmän tulosta pinemmällä määrällä.
Sanotaa nytkin kun rahaa sinne maailmalle jaettiin että joo ostakaa vaan ihan normaalisti niinkun ennenkin että suomen talous pyörii. Milläs ostat jos ei korotuksia tule kun kaikki joka taapauksessa nousee ja hurjalla vauhdilla.
31.10.2011 09:35
Jossain vaiheessa tulee tilanne ettei voi enää mennä korkeammalle, ei voi enää tulla voittoa.
Kun yt:t todelliset ja tehdyt on käyty läpi.
Mitä silloin tapahtuu?
Ja luulen että se aika on lähellä.
31.10.2011 09:17
Lähikaupasta repussani kävellen kannan ruokaostokset ja käytän korttia.
Ja bonuksetkin silloin kun tulee.
Ja nyt otan jopa leimoja, kun on sellainen sarja mitä olen itselleni himoinnut.
Systerin ukko nauro että nytkö ostat sitten ihan hirveästi ja joutuuko niistä vielä maksamaankin. Systeri kun lupas mulle kanssa leimoja ottaa jos käyvät kyseisessä kaupassa.
Mutta en osta sen enmpää kun ostaisin muutenkaan ja joutuuhan niistä vielä leimojen lisäksi maksamaan mutta ei ihan niin paljon mitä ne maksaa kaupassa muuten.
Ajattelin vaan että "hyödynnän" ton homman ja saan ostettua itselleni kaunista.
Enkä tyhmyyttäni niitä käytä, tyhmähän olisin jos lakkaisin syömästä siksi että kortteja on tarjolla.
30.10.2011 20:23
Anceli:
Selailin Hectoria ja löysin tämän, jonka olin jo unohtanut:
http://www.youtube.com/watch?v=7hVES3ERk7w&feature=related
Ja tässä sitten toinen versio esityksestä, ennenkuin sitä joku muu kerkiää laittamaan :))
http://www.youtube.com/watch?v=d9IjJxbpB0Y
30.10.2011 19:44
Pieni on tämä palstamaailmakin :)
Olen niin kaikkiruokainen musiikin suhteen että mun linkeistä voi löytyä melkein mitä vaan.
30.10.2011 19:00
Ihmeiden aika ei ole ohi :)
Stadista en tiedä vielä, ehkä sen muutaman askelen kampin kellarissa autosta toiseen vielä teenkin.
Mutta joulua ennen kyllä Lahteen lähden. Kahdetkin juhlat siellä on, "pikkulikan" ja vielä pienemmän likan juhlia.
Joten sen kunniaksi.
Gabriel Suovanen ja Lahden Symphony Orchetra, Muuttuvat laulut:
http://www.youtube.com/watch?v=FODQeo3JuTY
Ja nyt mie meen keittämään oikein hyvät iltakahvit :)
30.10.2011 18:13
Niimpä niin, jotkut lähtee stadiin joskus, jotkut taas ei :(
http://www.youtube.com/watch?v=oRdSIOdWet0&feature=related
30.10.2011 17:44
Jostain alkoi aivan ykskaks soimaan päässäni.
Pelkkää tulta, Danny:
http://www.youtube.com/watch?v=HfY7c-fWvJA
30.10.2011 17:31
Höh, yhen naapurin pihassa on ollut siniset valot jo kuukauden verran pensaassa.
Vähän hierasin silmiäni kun ekan kerran ne näin.
29.10.2011 22:10
Moi vaan!
Mie otan sieltä osan ja muun jätän muille.
Eli olen vähentänyt leipää ja noita muita mm. makaronia, koska makaronimössöt on hyviä mutta ei niissä juuri muuta olekaan.
Rasvaa jne. en ala popsimaan urakalla.
Kalaa syön paljon.
Eli vähän mietin mitä syön ja minkä verran.
Mutta karppia ei minusta ole ainakaan tullut.
29.10.2011 22:02
:)))
Siellähän olikin ihan tuttu kaveri.
Ja ihan samoin elkein kun olen "häntä" seuraillut monta kertaa.
Akrobaatti orava.
29.10.2011 21:24
No joo, noi oravat on ihan oma lukunsa. Niistä vois ihan kirjoittaa kirjan.
Toisessa päässä metsää kun se lintulauta on kanto joka on toinen syöttöpaikka ja sinne vein eilen oraville ja liinnuille kans syötävää mutta se taistelu mikä tuli neljän oravan kesken. Siinä ei sanoja säästelty. Kuulin ihan uusia kirosanoja oravilta.
Mutta yks niistä oli ylitse muiden, kun se oli kannolla niin muut vaan uhitteli. Sama kävi tänään kun se määrätty orava tulee paikalle niin muilla ei siihen ole asiaa.
Tikkojakin siinä oli kolme tänään.
Ja ne nakkelit :))
Kas paratiisiksihan sanoin kun tänne muutin, tätä paikkaa.
29.10.2011 15:19
Sulle mun täytyy tulla hehkuttamaan, siis olen niin onnellinen.
Täällä on tässä mun lähimetsässä kaks pähkinänakkelia ja olen niitä käynyt päivittäin seuraamassa.
Mutta tänään.
Mulla oli pähkinöitä mukana niinkun useinkin siellä on.
Se tuli mun kädeltä ottamaan niitä.
Uskomaton tunne kun se pieni lintu pyrähti siihen ja siinä istui ja otti pähkinöitä mun kädeltä.
Olen nähnyt yhdeltä toiselta naiselta sen niitä ottavan, mutta nyt se tuli mun kädelle.
Hypin suorastaan kärrynpyörää täällä :))
29.10.2011 14:56
Toi olikin hyvä kymysys.
Lähden sitä miettimään tuonne vielä hiukka jokerimaiseen metsään, jossa kyllä myös sitä lapsen riemua voisin nähdä.
Toisaalta keväällä kasvaa kaikki uusi silläkin voisi lapsen mielen nähdä..
Ja keski-ikäiset, nyt pistit pahan :))
Meneeköhän ne eli me nyt sitten vähän jokaiseen ryhmään, riippuen luonteesta ja täälläkin näkyvistä vastausksista.
Tai sitten pitäisi jo tehdä joka kuukauden oma analyysi.
29.10.2011 13:15
Ei kait siinä sen kummempaa tarvii kun seurata vanhempiaan kaupassa.
Jos vanhemmat punnitessaan hedelmiä ja vihanneksia laittavat lisää pussiin sen jälkeen kun ovat punninneet, niin ei kai se ole kumma jos lapset sen perässä tekevät karkeilleen.
Itse olen vielä pystynyt maksamaan sen minkä syönkin mutta olen nähnyt niin köyhiä ihmisiä tuolla kaupassa jotka siihen eivät pysty. Samoin kait ne lapsetkin sitten ovat pienellä karkkirahalla.
Vai miten sen voi sitten tulkita :)
Kohta alkaakin jo olla se kukkapipon aika, olis varmaan hyvä laittaa jo sipuli ruukkuun.
29.10.2011 12:58
Kun tein sellaisen analyysin vuodenajoista niin:
Syksy oli kuin nuori mies. Sellaisissa jokerin vaatteissa se kulki tuolla metsällä värikkäänä ja riemullisena.
Jousipyssy mukanaan. Ja aina oli kivaa siellä missä kulki.
Talvi, vanha mies (johtuneeko joulupukista) harvaan askeltaen ja rauhallisena.
Tulta vääntää uuniin istuskelee ja myhäilee piippua polttaen.
Silloin on rauha maassa ja ihmisetkin saavat levätä, kuin karhu ikään.
Kevät on kuin nuori nainen, naurava ja jostain syystä vähän ilkkuvakin.
Pitkine kynsineen hähättää.
Sellainen itsevarma, minä olen jotain muut ei ole mitään.
Ja kesä on se mummon näköinen pulska muori joka kulkee hellan ja pöydän väliä posket punoittaen.
Hyväntahtoinen ja kaikille ruokaa jakava, syö nyt syö. Laitan tästä vielä mukaasikin tuota.
Ja näähän ei kerro kenestäkään ihmisestä mitään on vain omia mielteitä minkälaisina eri vuodenajat koen.
Kuukausi kuukaudelta en ole näitä tehnyt mutta vielä marraskuu kuuluu mun mielessä syksyyn vaikka puut alkaa jo olla paljaat ja värittömät.
29.10.2011 12:40
Ähä ähä ähä tietysti maailman tuuliin.
29.10.2011 11:10
Seurasin oravia metsässä ja kuuntelin metsän huminoita.
Aallot on hiljaisia nyt tänään.
Mutta "maailma on kaunis", vieläkin vaikka lehdet on puista jo paikoin lentäneet meeilman tuuliin Irwin Goodman:
http://www.youtube.com/watch?v=lLjW6W-AFo4
29.10.2011 11:09
Katkeava kolivuoro kestää viikon ja viikonloput on vapaat.
Painetaan viis päivää peräkkäin aina sitä yhtä ja samaa vuoroa.
Katkeamattoman malleja on vaikka kuinka paljon. Siinä tehdään viikonloptkin töitä ja vapaat sattuu sitten välillä viikolle ja välillä viikonlopulle.
Meillä se menee kaks aamua kaks iltaa ja kaks yötä ja neljä vapaata.
Ja se menee niin nopeesti tuo työaikakin ettei kerkee aina perässä pysymään.
Ja tohon loppuun, kukas sitä nyt kieltää hyvän tulemasta?
Olen kyllä tosin nähnyt niitäkin, siinä on sitten kaduttu jälkeenpäin että miks kielsin.
Usein se kuitenkin vaatii myös muuttumista tai asioiden muuttamista. Moni elää mieluummin vanhassa ja tutussa helvetissä kun lähtee uuden hyvän elämän perään, se on valintakysymys.
29.10.2011 11:00
Marraskuu on hyvä kuukausi.
Minä olen syntynyt silloin :)
Pimeydessä on hyvä vaeltaa, ei käy kirkkaus silmiini ja saa aikaiseksi kovia päänsärkyjä.
Saa nauttia sohvan nurkassa elämästä ja katsella kynttilöitä.
Marraskuussa voi sataa myös lunta, silloin mikä kauneus näkyy ikkunasta. Isot valkoiset lumihiutaleet.
Monena vuonna on ensilumi tuonut elämääni uusia asioita se on kummallista mutta suorastaan odotan miten käy tänä vuonna.
Toivon että uusi aikasi tuo sinulle helpotusta pimeään aikaan.
Minä nautin tästä kevääseen jolloin alkaa aika että saa taas miettiä kuinka eteenpäin kaiken kurjuuden keskellä.
29.10.2011 10:48
123 / 183