Vapaa kuvaus

Aloituksia

30

Kommenttia

3657

1. Niin ja eduskunnassa nostetaan palkkoja ihan mielettömästi ja kukahan nekin maksaa.
    Kyllä se työläisellekin kuulu palkankorotus, nehän työt, sen paskimman loppujen lopuks tekee.
    Ilmän työläisiä ei pyöris tää maailma. Se vaan tuppaa unohtumaan herroilta jotka sitä sieltä korkeelta pyörittää ja vaatii koko ajan enemmän tulosta pinemmällä määrällä.
    Sanotaa nytkin kun rahaa sinne maailmalle jaettiin että joo ostakaa vaan ihan normaalisti niinkun ennenkin että suomen talous pyörii. Milläs ostat jos ei korotuksia tule kun kaikki joka taapauksessa nousee ja hurjalla vauhdilla.
  2. Marraskuu on hyvä kuukausi.
    Minä olen syntynyt silloin :)
    Pimeydessä on hyvä vaeltaa, ei käy kirkkaus silmiini ja saa aikaiseksi kovia päänsärkyjä.
    Saa nauttia sohvan nurkassa elämästä ja katsella kynttilöitä.
    Marraskuussa voi sataa myös lunta, silloin mikä kauneus näkyy ikkunasta. Isot valkoiset lumihiutaleet.
    Monena vuonna on ensilumi tuonut elämääni uusia asioita se on kummallista mutta suorastaan odotan miten käy tänä vuonna.

Toivon että uusi aikasi tuo sinulle helpotusta pimeään aikaan.
    Minä nautin tästä kevääseen jolloin alkaa aika että saa taas miettiä kuinka eteenpäin kaiken kurjuuden keskellä.