Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä kyll oikeesti haluaisin kanssa tollasen sohvan jolla pääsee menneisiin..
Sehän on kuin tuhaannen ja yhden yön tarinoiden matto.
Ei kun selälleen niin tarinoita alkaa aivoissa löytymään.
14.03.2012 07:28
Miksiköhän tässä maailmassa niin usein hyvältä tuntuva asia ei sitten loppujen lopuksi olekaan totta. Ikävä kyllä.
14.03.2012 07:23
Totaaa joo noin upea selitys, siinä sen täytyy olla.
*jää raapimaan päätään*
14.03.2012 07:21
Huomenta täältä!
Herätessä soi päässäni Jukka-Pojan Silkkii
http://www.youtube.com/watch?v=xxzjzHBZZok
Mutta koska oon aina tykännyt reggaesta niin laitetaan jotain vanhempaa.
Jotain josta löytyy muistojakin
Bob Marley, Sunshine reggae
http://www.youtube.com/watch?v=ryNwSfFa16I&feature=related
14.03.2012 07:17
Sieltä löytyi puolestaan yks jonka lauluista tykkään:
Samuli Putro, Elämä on juhla:
http://www.youtube.com/watch?v=6yfxca-2BU0&feature=related
13.03.2012 18:33
Ja mie löysin tuon kautta selaamalla tämän.
Mikko Alatalo, Kapakan rippituoli:
http://www.youtube.com/watch?v=yLPAYGLm3Tw&feature=related
13.03.2012 18:12
On siitä jo yli vuosi kun ekan kerran luin siitä ja siitä asti sen on ollut mun mielessä mielenkiintoisena mahdollisuutena.
Nyt vaan harmittaa että kun tekevät testejä miksei mua koskaan kutsuta minnekään mielenkiintoiseen.
Ei siitä varmaan silloin ois joutunut maksamaan ja mie olisin kyllä sanonut suoraan että auttaako se valo, vai keskustelut joita ne joutu käymään jonkun psykologin tms. kanssa.
Nyt vaan on mielenkiintoista kun alkaa tää taistelu tutkimustuloksista.
Aina pitää siitäkin taistella että onks tää meidän tutkimustulos oikea vai onks toi naapurien parempi.
Kun kuitenkin aikaa myöten kaikki tieteelliset tutkimuksekin löytää sen jonkun jonka uusi tutkimus taas on päinvastainen ja yhtä oikea :)
13.03.2012 18:02
Kuulin tuon jo eilen kun katsoin MOT:n.
Mutta eihän se takaa ettei korvavalo voi tehota.
13.03.2012 17:53
Joo mulla on nyt mota tarttuvaa tautia päällä, kannattaa varoa.
Ja sitten kun ne on pois tarttuneet niin olenkin jo itse terve:))
13.03.2012 17:51
No niin, oon D-vitamiinia nyt syönyt koko talven siitä lähtien kun pimenevät illat alkoi.
En tiedä mihin sen sitten pitäis vaikuttaa mutta mulla ei ole näkynyt eikä tuntunut missään.
Suomessa suositeltavaa märää olen syönyt, mutta muualla sitäkin suositellaan syötävän enmmän, huomattavasti.
Oisko taas pitänyt uskoa jotain ulkolaisia kehotuksia?
Ja tosta korvavalosta meneehän se suoraan pään sisään eiks se voi sieltä löytää tien jonnekin aivoihin.
En ole tutkija mutta mun kaltasille ihmisille se olis mahtava juttu jos olis totta.
13.03.2012 17:41
Kielletään vaan kaikki.
Joka asiaan kielto päälle.
Hengittää ei saa, nukkua ei saa, myöskään tietenkään ei saa valvoa.
Ja koska mitäänhän ei saa tehdä niin siihenhän on jo laulukin tehty:
http://www.youtube.com/watch?v=s2msewxzMeY
Tässä on vaan se ero että kesämies kieltää kaiken itseltään, mutta kun palstaa joskus lukee niin joku haluaa kieltää kaiken muilta.
13.03.2012 17:32
Nyt ei kyllä jaksa miettiäkään tota painonpudotusta, sitä kun tulee silmät ja suut täyteen taas.
Hyvä heille jotka sitä harjoittaa mutta juuri nyt ei ole ruoka päällimmäisenä mielessä.
Sitä kyllä vielä jäin pohtimaan siis pingispalloja syömällä laihaksi, joo ilmaahan ne on täynnä ja kun muutaman pallon on nielaissut niin ei mahaan muuta enää mahdukaan.
Mutta eiks toi tennispallo ois vielä vähän isompi, tai miksei suoraan lentopallo?
*Joo luin mä sen ihan oikein*
13.03.2012 17:25
Niin, niin *huokaisu ja syvä sellainen*
Voi kuule Kottoni nyt mutta kun tekijät ja puolesta puhujat ja tais olla kaikki ainakin melkein kaikki miehiä.
Jos oli vastustajakin.
Ja sitten vielä tämä minun tuttavani joka sitä on jo kokeillut on hänkin miehinen mies.
Eiks noi tollaset lampulliset kauniit työkalut ole naisia varten tehty, yleensä luulisinkin näin.
Oli se muuten aika kallis. (sanoo nainen, joka miettii hintaa usein vasta ostosten jälkeen)
13.03.2012 17:18
Tossa tilanteessahan joutuis oleen naapuriin yhteydessä joka päivä, ellei sitten...
Joo voihan sitä sopia että laitetaan aina postilaatikkoon se käytön jälkeen.
Mulla nimittäin oli aikoinaan naapuri josta tuli yks kaks jokapäivän kylässä kävijä.
Se tuli mun luo aamukahville kun ties että mä juon päiväkahvit töistä tullessa.
Sillä oli ihan omat elämisen ajat, eläkkeellä oli.
Mutta jossain vaiheessa sitten sain poikki sen kun en ihan joka päivä halua välttämättä naapureita nähdä.
Tässä on hyvät naapurit, ja kesällä kyllä pihallakin joka päivä nähdään mutta vähän eri asia on se.
Muuten tosta liian kovaa menemisestä, mie olen niinkun intiaanit, pitää pysähtyä välillä oottamaan että sielu kerkiää mukaan.
Sielu on kuitenkin sen verran hidasliikkeinen, se haluaa nauttia ja nähdä rauhassa tapahtumia. Se ei ole niinkun ego joka haluaa kaiken mulle ja heti.
Mulle nää molemmat on hyvin tuttuja ja aina kun kuuntelen sieluani mulla menee hyvin, mutta kun päästän egon ohjaimiin niin sitten ei hyvää seuraa.
13.03.2012 17:11
Kun mulla on lähinnä vaivana tää kevätdebis, ja sanotaan senkin johtuvan pitkästä pimeästä.
Syksy ja kaamos aika on parasta mun silmilleni, just pimenevät illat.
Toisaalta toi kirkasvalo ei just siksi sovi mulle kun varsinkaan aamuisin en halua valoa silmilleni, hyvin hämärässä istun ja nautin hämäristä aamuista.
Siksi olen mietiskellyt että jos tuollainen korvaan piilotettava valo tekis sen saman kun tuo silmille tarkoitettu, niin mikäs olis sen mukavampaa.
Nauttia päänsisäisestä valosta istuen hämärässä.
Joku vois varmaan sanoa että sillähän säteilee kun mut sillain näkis :))
Tuosta säteilee sanatakin tuli heti mieleeni monta muunneltua ajatelmaa.
13.03.2012 16:10
No ei nyt ihan näkemään :)) Vaikka mistäs sitä tietää vaikka tulis minkälaiseks näkijäks sen jälkeen.
Kaamosmasennukseen puhutaan sen tuovan helpotusta.
Ja ainakin mun yks tuttu oli sitä mieltä että helpompi on lähteä päivään pimeään aikaan kun sitä käytti.
Samaa kun kirkasvaloilla haetaan.
13.03.2012 15:38
No joo, on aika paha hinta.
En nyt kuitenkaan tänä keväänä enää meinaa sitä hommata.
Kun syksy tulee niin voi saada vaikka halvemmalla, näkyy olevan täällä meidänkin unikulmassa myynnissä.
13.03.2012 15:35
Jatkoa turhiin ajatteluihin.
Katsoin aikani kuluksi pois CSI Miamin, ja siellä jälleen kerran tutkittiin piileviä.
No tuokin on aika hauska sana suomeksi. Siis piilevähän on piilossa jossain, niinkun taas ne piilevätkin joita siellä tutkitaan, siis levät on hyvinkin pieniniä ja piilottelevat.
Toisaalta aloin miettiä mitä kaikkea se pii sitten tarkoittaa.
Sille löytyi wikipedian kautta ainakin kuusi merkitystä ja lisäksi muutama muu nimissä.
On tää suomi sitten monimerkityksinen maa noin sanoissaan.
Sitä en sitten tiedä kuinka paljon merkityksiä muissa maissa löytyisi samoille sanoille..
Palaan takaisin television ihmeelliseen maailmaan ja turhiin tallennuksiin.
13.03.2012 13:41
Siis nyt tuli pahoja kirjoitusvirheitä, mutta aivoista ja silmistä kyllä oli tarkoitus kirjoittaa.
13.03.2012 12:00
Miksen mä ole tota keksinyt!!!!!!!!!!
Fikkaria en ole kokeillut.
Mutta ihan oikeasti, miksei se valo vois mennä korvakäytävien kautta sinne aivvoihin ihan yhtä hyvin kun menee silemien ja muun ihon.
Vai mihin sitten perustuu auringon valo, ja kirkasvalohoito.
Eiks kaikki noi käytävät loppujen lopuks ole yhteydessä aivoihin.
Ja toi että ihminen uskoo johonkin on oikeesti iso tekijä kaikessa parantunmisessa ja muussa.
13.03.2012 11:58
86 / 183