Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ateisti1982
profiilit
ateisti1982
ateisti1982
Vapaa kuvaus
Aloituksia
299
Kommenttia
16298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"En ole luonut itselleni JUMALAA, mutta uskon totisesti, että Jumala on luonut kaiken ja myös ihmisen mukaan lukien."
VÄÄRIN!! Jumala ei ole LUONUT ihmistä vaan ihminen on LUONUT Jumalan.
Olen nimimerkki Muikkunen kanssa täysin samaa mieltä.
Kaikki perustelut, joita uskovaiset ette tiedä tai että ymmärrä korvaatte sen Jumalalla tai jollakin kehnolla Raamatun kohdalla, joka ei todista yhtään mitään olemassa olemattomasta Jumalasta, jonka uskovaiset ovat aikoinaan itselleen luoneet!
25.11.2010 12:48
"Ensin Jumala "teki maan tomusta" ihmisen ruumiin. Ruumis oli ensin, joka oli eloton (sieluton) ilman elämää. "
Mistä se Jumala aluksi syntyi? Sitäkin ollaan täällä monesti kysytty, mutta vastaus on ollut niin surkea. Jumala on myöskin syntynyt ja mitä ilmeisemmin kuollut, koska sitä ei ole näkynyt eikä kuulunut.
Maa syntyi alkuräjähdyksen avulla, eikä millään muulla tavalla.
Kaikki muut nisäkkäät osaavat heti syntyessään uida...paitsi ihminen. Miksi näin?
25.11.2010 12:38
Hei Sonja!
Kysymys on lähinnä siitä, kun väität että evoluutio tapahtui Jumalan luomana. Taidat olla täysin väärässä. Tiede puhuu evoluution puolesta, eikä Jumalan olemassa olemisen puolesta. Teologiaa en kutsuisi tieteeksi, koska se tutkii olemassa olemattomia asioita, joten miten sitä voidaan kutsua tällöin edes tieteeksi!? Tieteestä pitää tulla jokin tarkka tulos, eikä arvaus tai tulkinta!
25.11.2010 12:30
"Jos olisin vastannut, että vanhempamme olivat eläimiä, todennäköisesti olisitte innostuneet siitä ja kehitelleet, minkälaisen porsaan jälkeläinen minä olen. "
Enää puuttuu että väittäisit, että ihminen ei ole nisäkäs vaan ihminen? Eli meidät on luotu kaikkein älykkäimmäksi ja muut luotu erikseen vähän tyhmemmäksi, niinkö? On aika monta hyönteislajiketta, minkä se sun luojasi on luonut erikseen, jollei evoluutio selittäisi totuutta. Mutta mihin se Jumala ei kykenisikään...vaikkei missään ole koskaan vielä näkynyt.
Luomiskertomus tuntuu täysin mahdottomalta ollakseen edes hitusenkaan totta.
25.11.2010 12:19
Viimeksi korotettiin 8,4%:lla kansanedustajien palkkoja, vaikka siitä oli adressi. Nuo adressit ei koskaan toteudu, ikävä kyllä!
25.11.2010 01:50
"Me kristitytkin voimme vaikuttaa asioihin. "
Muuttamalla VAIN pois Suomesta voitte vaikutta asioihin!
Annan teille 2 viikkoa armonaikaa, kuten se teidän JUMALANNEKIN antaa teille armoa!! Jollette ota tuota "Liitykirkkoon.fi" -banneria POIS niin teen teistä rikosilmoituksen....sen ottaa joko poliisi tai teidän lahkonne POIS!!! Valinta on siis Teidän!!!
Joulukuun 9. päivänä teen teistä rikosilmoituksen, jossa te lietsotte yhteisönä "kiihottamisesta (kansanryhmiä vastaan)", jollei tuo banneri häivy näiltä sivuilta. Yläpuolelle tulee lisätä vähintään "eroakirkosta.fi" -banneri, jolloin häkkyränne saa olla tällä sivustolla!!!
Samalla rikotte sanavapautta!!! Ymmärtäkää jo!!! Tämä palsta on Suomen kansalaisten perseen nuolentaa ja mainontaa suurella sydämellä ja se on väärin...kumpa vihdoin ymmärtäisitte sen lopulta!
25.11.2010 01:43
Richard Dawkins: USKONTO ON IRRATIONAALISTA JA AIHEUTTAA YHTEISKUNNALLE VAHINKOA!!
Sellaistako sä tahdot että peruskouluissa opetetaan USKONTOA ja sillä perusteella kun sitä on AINA opetettu!?!? Saisi se opetusministerikin vaihtaa Suomessa jo lopultakin hihhulista sellaiseen jolla on KAIKKI järki päässä ja sen verran selkärankaa että USKONNON OPETUKSESTA LUOVUTTAISI!! Uskonnosta ei ole mitään muuta kuin haittaa, kuten niistä elinkelvottomista kaniaivoisista USKOVAISISTAKIN!!! HANKI SÄKIN VAAN NIIDEN USKOVAISTEN KANSSA ELÄMÄ!!
Samalla potki ateistina itseäsi ainakin 5 minuuttia PERSEESEES!! Kehtaatkin todeta olleesi ATEISTI!!!
25.11.2010 01:29
"Eikö enemmistöllä ole oikeus päättää, mitä lapsille opetetaan? Siis uskontoko pois kouluista ja tilalle MITÄ? "
Mä olen keksinyt ja moni muukin täällä olleestä ENEMMISTÖSTÄ eli PAKKOLIIKUNTAA PAKKOUSKONNON TILALLE!!! Kuinka helkkarin väsyneiltä ne peruskoululaiset näyttävätkään, kun pitää esimerkiksi jotakin täysin tarpeettomien aamunavauksien aikaan seistä jököttää luokan edessä klo 8 aamulla kun sitä ennen on jompi kumpi vanhemmista kuskannut ne kouluun!!!??? Miettikää nyt jukolauta oikeesti!!
25.11.2010 01:20
Mikset voi vaikuttaa siihen ollenkaan, että saataisi esimerkiksi peruskoulusta uskonnon opetus pois kaikessa laajuudessaan, jos kerran uskonnon opettajatkin opettavat sitä väärin!?!!? Peruskoulut tulee neutralisoida uskonnoista!!!
25.11.2010 01:14
Ei helvetissäkään, tietämättäni missä se on!!!
SIIS USKONTO POIS PERUSKOULUSTA KAIKELLA LAAJUUDELLAAN!!!!!!
25.11.2010 01:11
Sen takia kun jokin muukin ymmärtäisi sen olevan vastenmielinen ajatus? En pidä uskon asioista, koska uskonnollisuus leviää Suomessa ja ne ihmiset jotka eivät usko, niin voivat täällä huonosti sen takia kun teitä uskovia on täällä liikaa!!
25.11.2010 01:06
http://www.youtube.com/watch?v=9D7llV2iMFk
Paras Uutisvuoto...vain tietyistä syistä!
24.11.2010 22:57
2. Moos. 35:2 "Kuutena päivänä viikossa tehkää työtä mutta seitsemäs päivä pitäkää pyhänä. Se on sapatti, Herran pyhä lepopäivä. Jokainen joka sinä päivänä tekee työtä, surmattakoon".
Myöhemmin Jari Tervon Raamattu kohtasi lentoradallaan studion lattian nurkkaan. Se oli hieno heitto.
Kyl sitä suomalaiset on heittänyt keihäänheittoa, saappaan heittoa, Nokian kännykän heittoa (minulle PYHÄ) ja uutena lajina voitaisi alkaa heittämään Raamattua! Me suomalaiset ollaan aina pärjätty heittolajeissa!!!
24.11.2010 22:53
Ei niin mikään! Mikä kohta sinulle on merkittävä Taru Sormusten Herrasta!?
24.11.2010 22:44
Uskovainen perä jälkeen käy mielisairaalassa potemassa, kunnei ketään usko häneen ja uskottelee että sairaalassa minä näin näyn. :) Minäkin olisin nähnyt, nimittäin joka puolella hyvännäköisiä hoitajia...!! :D
Minä en uskoisi Jumalaan vaikka joutuisin auto-onnettomuuteen ja selvisin siitä. Kiitän vain sairaalan henkilökuntaa siitä!! Lääketiede on kehittynyt paremmin kuin teologia, jota ei voi tieteeksi nimittää kunnei Jumalaa ole koskaan ollut olemassa!? Synti sekin on kun penis uskovaisella seisoo, jollei siihen liittyisi oma vaimo?
24.11.2010 22:42
"Raamattu tai rukoilu ei ole minun uskoni kohde vaan Jeesus Kristus. "
Heh...ja vesi paras voitehista...jos ymmärrät yskän Heka!
24.11.2010 22:33
Ateismi on kuitenkin neutraalia, jolloin alkometri uskovaisella taas värähtäisi! Onko meillä Raamattu piirejä...ei? Käydäänkö me kirkossa ...ei?! Tyrkytetäänkö me uskontoa...ei?!
24.11.2010 22:31
Sinuna en sanoisi mitään olet minulle samanlainen kuin meille kummallekin on alkoholisti ja narkomaani!
24.11.2010 22:28
Esimerkiksi siis minun tulisi olla samaa mieltä kanssasi, vaikka havaitsen tässä suoraan sanottuna paskan hajua pellolta "Liitykirkkoon.fi" -bannereineen. Pääsette heti ainakin minusta eroon, kun POISTATTE SEN BANNERIN!
ihmettelen sellaista käytäntöä, ettei ateistilla saa olla mitään mielipidettä asioihin ja te olette kaikessa AINA oikeassa!!
Uskonnonvapaus ei ole sitä, että koulussa opetetaan uskontoa, pidetään aamunavauksia/hartauksia, ruokarukoillaan, pidetään uskonnollisia kevät- ja joulujuhlia ja käydään kirkossa jne. EIHÄN SE OLE TEIDÄN ASIANNE, MUTTA TE PYSTYISITTE VAIKUTTAMAAN SIIHEN!!!
Tämä keskustelupalstahan "Kirkko kuulolla" on sama kuin "tuuli huulia heiluttaisi". Valikoiva ajatusmaailma on teilläkin?!?
24.11.2010 19:30
" **Elämällä ei tosiaan oikeastaan ole mitään tarkoitusta, jos Jumalaa ei ole***
Narkomaanin ja alkoholistin ajatusmalli on sama. "
LOL! :)
Itte olen samaa mieltä.
Jos se uskominen menee jo kreationismin puolelle, niin kreationisti ei voi olla ilman "viinaa" (eli ilman Raamattua tai rukoilemista) ja alkaa vihaamaan sitä porukkaa, joka ei tahdo alkaa käyttämään elämässään niin "vahvoja aineita" mitä itte jo käyttää. :)
24.11.2010 19:12
804 / 815