Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Eric Clapton, Gary Moore

Suosikkileffat: Kuutamosonaatti

Vapaa-aikanani: metsästys, kalastus, lenkkeily, kuntosali, kitaran soitto

Katson tv:stä mieluiten: Nykyisin en katso tv:stä oikein mitään, kun on parempaakin tekemistä, ja ohjelmatarjonta on huono.

Kotieläimet: pari valioluokan beagleä

Ruoka & juoma: Teen riista- ja kalaruokaa, sienikastikkeita, erilaisia keittoja, sahtia

Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu

Koulut: Lappeenrannan teknillinen yliopisto, Joensuun yliopisto

Ammatti: Talous/hallinto

Työskentelen: konsultti

Ase tai siviilipalvelus: Ilmavoimien Viestikoulu, Karjalan Lennosto, Itä-Suomen Aluekeskus: erikoisupseeri

Yhdistykset/kerhot: monta

Siviilisääty: ---

Lapset: Ei omia lapsia, menehtyi ennen synnytystä

Aloituksia

1

Kommenttia

401

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Aika+kiivaaksi+on+keskustelu+mennyt?+Kyllähän+näin+on,+että+jos+ihminen+kaatuu,+pitää+olla+valmis+auttamaan+ylös+eikä+kaatamaan+maahan,+kuten+Irwiniä+aikanaan+siteeraan.+Muutamien+vuosien+takaiset+musiikkisovitukset+ansaitsevat+aloituksen+uusia+yhdistelmiä+ja+kuuntelevia+ihmisiä+varten,+joita+minulla+todella+on+jokaisessa+maanosassa+Etelänapaa+lukuun+ottamatta,+ehkä+kiinnostuneita+sielläkin+sääasemilla.+TUlkitseko+tämän+nyt+aidoksi+kiinnostukseksi+vai+mustamaalamiseksi+ja+kiusanteoksi?+Aloitin+koulukiusaamisesta+yhden+keskustelun+++työpaikkakiusaaminen.+Olettteko+auttaneet+esim.+itkevää+tyttö+/+poikaa+/+naista+tai+miestä?+Sen+minkä+Japanissa+opin+on+yhteisöllinen+vilpitön+avuliaisuus.+Japanailaiset+tiesivät,+että+SUomesta+matkustan+yksin.+Sitten+ei+tarvinnut+matkustaa+yksin.+Osaattkeo+te+tämän+filosofisen+taidon+enää,+vai+onko+Suomalainen+talkoohenkisyys+kuollut?+Kiitän+ymmärryksestä+TE-palvelut.+Jotain+uutta+valoa+on+tunnelin+päässä.+Siihen+on+luotettava.+Olkoon+se+vaikka+tämä+kulttuuriharrastus?+Oikeasti+tykkään+kuvata+ja+maalata.+Siitä+osoituksena+etäopintojen+suoritus+Shaw+Academy,+1/3+tänä+keväänä.+"Veren+haistaminen"+on+oikeasti+kuin+raatoa+etsivä+susilauma!+Minä+olen+yksi+harvoja,+joka+astuu+taisteluareenalle+omalla+nimellänsä.+Katsomopaikkoja+on+vielä+vapaana.+Jos+tämä+Glatiaattori-kisa+on+minulle+tehty,+niin+mennään+saappaat+jalassa+loppuun+asti!+Johan+aikoinaan+sanoin+Lehmossa,+että+matsi+on+valmis+minä+päivänä+tahansa.+Ja+kuten+japanilainen+kendo-opettaja+sanoi+Armanin+dokumentissä:+Muista+aina+katsoa+vastustajaa+silmiin.+Tiedän,+mitä+se+tarkoittaa.+Arman+kävi+miekkamuseossa+kuvaamassa,+minä+en+vaikka+niin+lähellä+sitä+paikkaa+olinkin.