Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Eric Clapton, Gary Moore

Suosikkileffat: Kuutamosonaatti

Vapaa-aikanani: metsästys, kalastus, lenkkeily, kuntosali, kitaran soitto

Katson tv:stä mieluiten: Nykyisin en katso tv:stä oikein mitään, kun on parempaakin tekemistä, ja ohjelmatarjonta on huono.

Kotieläimet: pari valioluokan beagleä

Ruoka & juoma: Teen riista- ja kalaruokaa, sienikastikkeita, erilaisia keittoja, sahtia

Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu

Koulut: Lappeenrannan teknillinen yliopisto, Joensuun yliopisto

Ammatti: Talous/hallinto

Työskentelen: konsultti

Ase tai siviilipalvelus: Ilmavoimien Viestikoulu, Karjalan Lennosto, Itä-Suomen Aluekeskus: erikoisupseeri

Yhdistykset/kerhot: monta

Siviilisääty: ---

Lapset: Ei omia lapsia, menehtyi ennen synnytystä

Aloituksia

1

Kommenttia

401

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Viranomaisen+julkinen+vastustaminen.+;mitäs+vaikka+lentokoneessa+tuumiin?+Siellä+on+töissä+jopa+jokainen+matkustaja!+Vaalitko+ne+on,+että+minua+vastusteteen+lakia+rikkoen?+En+asetu+ehdokkaaksi,+että+persettä+en+nuole+keltään.+Olen+elämäntehtäväni+tehnyt+ja+tiedän+ketkä+ovat+läheisiä+kavereita,+eivät+ainakaan+ne,+ketä+vastaan+syytteen+nostan.+Olenko+tässä+maailmassa+aiemmin+edes+syytettä+nostanut,+varsin+sotilastehtävissä+ja+lentokentilläkin+harkitsen,+että+neuvottelulla+tulokseen+päästään.+Olen+Saksassa+nähnyt,+kun+ase+nostetaan+minua+kohti.+Siihen+sanoin,+että+katsokaas+rekisteritieto,+Tiedän,+mitä+siellä+lukee,+ja+sen+nojalla+olen+Teidän+esimies,+Kyllä+sanon+joskus,+kuka+olen.+Aina+en+suvaitsuvaaduksen+nimissä+vaan+niin+tee.+Milloin+Sanna+Marin+sanoo,+että+käytän+valtaa+nyt.+No+aika+usein+nykyisin,+ei+aiemmin.+Ennen+Pääministerin+virkaa,+mitä+Sannasta+sanon?+Herttainen+ihminen,+jonka+rooli+muutti?+Työ+on+työ.+Oletko+Pääministeri+tai+kunnajohtaja.+Kuinka+minuu+vaikka+japamissa+suhtaudutiin?+Suomesta?+Joo,+tervetuloa.+Be+welcome,+san,+SIR!+Nyt+loppui+haukkuminen!+Olen+nostanut+syytteen+tuomioistuimeen.+Minä+en+ole+Anonyymi,+ja+ne+Anonyymit+selvitetään+kyllä!+Kerronko+tekniikan,+jolla+lähettävä+osoite+selvitetään+poliisitoimessa?+En.+Mutta+tiedoksi,+että+se+selviää+kyllä.+Jos+minun++tilan+yläpuolella+lentää+helikopteri,+niin+se+on+kutsuttuna+siihen.+Jos+lentokentällä+nimeäni+kuulutetaan,+niin+se+tarkoittaa,+että+nyt+töihin!
  2. Pitääkös+minun+kaikki+selvittää?+Ei+Juttelen+vaikka+tyttökaverille.+Paljon+kiinnostavampaa,