Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Eric Clapton, Gary Moore

Suosikkileffat: Kuutamosonaatti

Vapaa-aikanani: metsästys, kalastus, lenkkeily, kuntosali, kitaran soitto

Katson tv:stä mieluiten: Nykyisin en katso tv:stä oikein mitään, kun on parempaakin tekemistä, ja ohjelmatarjonta on huono.

Kotieläimet: pari valioluokan beagleä

Ruoka & juoma: Teen riista- ja kalaruokaa, sienikastikkeita, erilaisia keittoja, sahtia



Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu

Koulut: Lappeenrannan teknillinen yliopisto, Joensuun yliopisto

Ammatti: Talous/hallinto

Työskentelen: konsultti

Ase tai siviilipalvelus: Ilmavoimien Viestikoulu, Karjalan Lennosto, Itä-Suomen Aluekeskus: erikoisupseeri

Yhdistykset/kerhot: monta

Siviilisääty: ---

Lapset: Ei omia lapsia, menehtyi ennen synnytystä

Aloituksia

6

Kommenttia

1329

  1. Muistan ne menneiden vuosien sätkäukot. Saakelin likaiset verkkarit päällä kuukaudesta toiseen. Ja ei nuo bensalta ja öljyltä haisevat haalarityypitkään pahemmin hienostele, päinvastoin: oikein tullaan leveenä ihmisten ilmoille esittämään, että "Mie oon nyt töissä!" No hyvä hyvä! Ja kypärä päässäkin.
  2. No kai nyt ymmärrän, kun jo KISS FM:n aikaan olin suunnittelemassa tätä chat. RTS Networks Finland Ltd. Se oli eri nimellä siihen aikaan. Käyttäytymisetikettiä olen laiminlyönyt närkästyneenä tässä minäkin. Pahoittelen ärsyyntymistäni. Ja on aihetta. Niin no silloin seurustelin Miss Suomi -finalistin kanssa, tai paremminkin hänen siskonsa kanssa Espoossa. No ei siitä. Samaa "jengiä" paremminkin oltiin, kaveripiiriä.