Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Eric Clapton, Gary Moore

Suosikkileffat: Kuutamosonaatti

Vapaa-aikanani: metsästys, kalastus, lenkkeily, kuntosali, kitaran soitto

Katson tv:stä mieluiten: Nykyisin en katso tv:stä oikein mitään, kun on parempaakin tekemistä, ja ohjelmatarjonta on huono.

Kotieläimet: pari valioluokan beagleä

Ruoka & juoma: Teen riista- ja kalaruokaa, sienikastikkeita, erilaisia keittoja, sahtia



Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu

Koulut: Lappeenrannan teknillinen yliopisto, Joensuun yliopisto

Ammatti: Talous/hallinto

Työskentelen: konsultti

Ase tai siviilipalvelus: Ilmavoimien Viestikoulu, Karjalan Lennosto, Itä-Suomen Aluekeskus: erikoisupseeri

Yhdistykset/kerhot: monta

Siviilisääty: ---

Lapset: Ei omia lapsia, menehtyi ennen synnytystä

Aloituksia

6

Kommenttia

1329

  1. Joko se pyörärosvo on saatu muuten kiinni? Jäljet viittaavat puoliromaniin, mutta romanikulttuurissa ei ajeta polkupyörällä! Joku muu se oli. Valvontakamerassa muka ei näkynyt. Siinähän se aivan kohdalla se kamera oli! Kellonaika näkyy kassakuitista aika tarkalleen. Ei voi tuohonkaan enää luottaa, että mikään säilyy Kontiolahdella ilman jatkuvaa valvontaa. 20 vuotta vanha miesten Tunturi, tosin huollettu oli kyllä. Sitten: kirjaston pyörätelineestä 2€ maksava polkupyörän takavalo! + lukon sidospannat oli vedetty katki veitsellä! Sitten kun ostin uuden, niin se entinen löytyi viskattuna pyörätien varteen Kylmäojantie - Kruununtie -risteyksen ojasta. Niin säälittävä pitäjä tämä on, että ei täällä selväjärkisenä kestä kukaan! Vanhukset ja invalidit jätetään heitteille ja niitä pitäisi vapaaehtoisten hoitaa omasta elinkeinostaan siihen malliin tinkien, että varmasti ei palkata enää yhtään mihinkään henkisesti sairastuneena + kaikki muut oheisongelmat alkavat tulla kehiin. Seinähöperöitä myös riittää, että ei uskalleta omasta mökistä poistua edes kaupalle kunnolla. Hyvinvointialueen karsintalinjasta Kontiolahti on jo oman suostumuksensa inisemättä antanut. Tiedä häntä, vaikka joku kaupan jonossa vetää leipäveitsellä selkään! Ja fileeraa siihen tiskille. "Tässä olisi nyt tuoretta kylkipalaa... vähän on epäluomua kyllä, mutta kyllä se siitä pataan menee." Ja missähän nyt se tieto yleensä on vuotanut, että aseeni on poliisin varikolla? Salassa pidettävä asiatieto! Joku läheinen tuttu on vuotanut. Taisin itse asiasta mainita, mutta normi tapaus. Joku on tehnyt ilmoituksen. Perusteena vittuuntunut lausuma julkisella palstalla. Jossain baarin pöydässä vastaavaan ei noteeraa kukaan mitään muuta kuin: "Ole sinä huutelematta!" HUOM! Vanhemmat, valvokaahan vähän nuorison tekemisiä, että ei ulkopuolisena tarvitse olla paimentamassa. Helsingin keskusasemalla kun ojensin maahanmuuttajanuorten häiritsevää käytöstä, niin: "Raisti!" Siihen sanoin, että kansalaisuudella ei ole merkitystä! Sama koskee järjestystä kantaväestön osalta. Eipä ole tarvinnut ojentaa. +kerjääminen asemalla. Onko järjestyssäännön mukaista? Ei ole! Muualla kuin täällä: Poistaminen paikalta + sakkorangaistus. Ohjataan diakonille / avustusjärjestöt.
  2. Tehän nyt ette usko edes, että reikä tulee hankeen kun siihen kusee! Ja leivällä nälkä lähtee. Teiltä se ei lähde silläkään, vitun susilauma! Toisten pankkikortti kyllä osataan varastaa naulakosta. Minä ajattelin, että eihän nyt Kontiolahdella kukaan mitään varasta toimintapajan naulakosta. Väärässä olin! Se vitun narkkarijätkä. Ei pelkällä sanomisella selviä, kunhan nähdään. Se on vaikka vähissä erin alettava kukkaroa kaivelemaan.