Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Eric Clapton, Gary Moore

Suosikkileffat: Kuutamosonaatti

Vapaa-aikanani: metsästys, kalastus, lenkkeily, kuntosali, kitaran soitto

Katson tv:stä mieluiten: Nykyisin en katso tv:stä oikein mitään, kun on parempaakin tekemistä, ja ohjelmatarjonta on huono.

Kotieläimet: pari valioluokan beagleä

Ruoka & juoma: Teen riista- ja kalaruokaa, sienikastikkeita, erilaisia keittoja, sahtia

Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu

Koulut: Lappeenrannan teknillinen yliopisto, Joensuun yliopisto

Ammatti: Talous/hallinto

Työskentelen: konsultti

Ase tai siviilipalvelus: Ilmavoimien Viestikoulu, Karjalan Lennosto, Itä-Suomen Aluekeskus: erikoisupseeri

Yhdistykset/kerhot: monta

Siviilisääty: ---

Lapset: Ei omia lapsia, menehtyi ennen synnytystä

Aloituksia

2

Kommenttia

1277

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Tunnistan yhden anonyymin. Kukahan se Helsingissä humalassa oli kuskina lonkerotölkki kädessä. Asia on vanhentunut. Ja kenen autolla? Firman. Rikossyytteet kiinni jäädessä olisivat olleet: Ajoneuvon luvaton haltuunotto ja rattijuopumus + mahdollisesti törkeä liikenteen vaaranta,imen. Joko menit hiljaiseksi? Alaikäisen tytön houkutteleminen kyytiin eli mahdollisesti alaikäisen seksuaalinen häirintä. Kerran Kontiolahtelaisen opettajanaisen houkuttelit kyytiin minun autoon. Olin kuljettaja ja sanoin, että kyllä heitän turvallisesti kotiin, että tuo nyt höpisee mitä sattuu. Älä välitä siitä. En voi kieltää. Olen syyllistynyt kolme kertaa rattijuopumukseen itsekin. Ajokortti on poliisin ja lääkärin takana. Itseasiassa tuttava sotilaslääkäri voisi lausunnon tehdä sopivana hetkenä. Nyt vituttaa niin paljon, että ei tässä terveessä kunnossa täysin ole. Sairaslomaako kohta haen? Työkyvyttömyyseläkkeelle eivät päästä, ja vielä tässä on haluja tehdäkin jotain.