Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Eric Clapton, Gary Moore

Suosikkileffat: Kuutamosonaatti

Vapaa-aikanani: metsästys, kalastus, lenkkeily, kuntosali, kitaran soitto

Katson tv:stä mieluiten: Nykyisin en katso tv:stä oikein mitään, kun on parempaakin tekemistä, ja ohjelmatarjonta on huono.

Kotieläimet: pari valioluokan beagleä

Ruoka & juoma: Teen riista- ja kalaruokaa, sienikastikkeita, erilaisia keittoja, sahtia

Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu

Koulut: Lappeenrannan teknillinen yliopisto, Joensuun yliopisto

Ammatti: Talous/hallinto

Työskentelen: konsultti

Ase tai siviilipalvelus: Ilmavoimien Viestikoulu, Karjalan Lennosto, Itä-Suomen Aluekeskus: erikoisupseeri

Yhdistykset/kerhot: monta

Siviilisääty: ---

Lapset: Ei omia lapsia, menehtyi ennen synnytystä

Aloituksia

6

Kommenttia

1329

1. Terveisiä Saksasta ystävätterältäni: Your self worth is not found in the opinions of others. - Steven Aitchison Ympäri maailmaa tätä lässytystä pidetään todella ala-arvoisena. Se on huonoa mainosta Kontiolahdelle ja Joensuulle. Minä teen kotona, mitä huvittaa. Katsonpahan vaikka kavereideni pilluja, niin siinä ei ole kenelläkään mitään sanomista, kunhan vaan ei alaikäisiin sotkeennu. Maailmalta siäkin on, ja niissä maissa se on jopa laillista. Voin Aasiasta kyllä kertoa, että sellaiset koulutytötkin uivat liiveihin ja rahaa ovat vailla.
  2. Omin kustannuksiko minun pitää vielä tämä kunnan yrityselämä saada toimimaan + kaikki urheilukisat? Peskää itse suunne ja kunnioittakaa tehtävänsä hoitaneita kuntapäättäjiö. Ja piste. Esiintykää omilla nimillänne edes, niin voidaan rakentavaa keskustelua saada ehkä aikaiseksi. Tiedättekö, mitä poliisiasemalla tuumittiin? Tämä keskustelu ei ole rakentavaa, mutta tahdostani syyte jätettiin nostamatta. Asianomistajarikoksesta kun on kyse, niin se tulee maksamaan. Ja maksaisi se syyttäjälaitoksellekin. Kun ketään ei ole tapettu tai murhattu, niin asia jää valvontaan, ja sekin maksaa veronmaksajien rahoja. Niitä varoja voitaisiin käyttää moneen muuhunkin asiaan. PITÄKÄÄ JUMALAUTA TURPANNE KIINNI! Asento! Taakse poistu!