Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Eric Clapton, Gary Moore

Suosikkileffat: Kuutamosonaatti

Vapaa-aikanani: metsästys, kalastus, lenkkeily, kuntosali, kitaran soitto

Katson tv:stä mieluiten: Nykyisin en katso tv:stä oikein mitään, kun on parempaakin tekemistä, ja ohjelmatarjonta on huono.

Kotieläimet: pari valioluokan beagleä

Ruoka & juoma: Teen riista- ja kalaruokaa, sienikastikkeita, erilaisia keittoja, sahtia

Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu

Koulut: Lappeenrannan teknillinen yliopisto, Joensuun yliopisto

Ammatti: Talous/hallinto

Työskentelen: konsultti

Ase tai siviilipalvelus: Ilmavoimien Viestikoulu, Karjalan Lennosto, Itä-Suomen Aluekeskus: erikoisupseeri

Yhdistykset/kerhot: monta

Siviilisääty: ---

Lapset: Ei omia lapsia, menehtyi ennen synnytystä

Aloituksia

1

Kommenttia

401

1. Pahoittelen,+jos+vastaan+samalla+mitalla,+mitä+minua+julkisesti+nimettömänä+haukutaan.+Tarkoitus+ei+ole+solvata+ketään,+tosin+kun+niitä+solvauksia+saa+ottaa+torjuttavaksi.+Tämä+on+kuin+jonain+maalivahtina+olemista.+Ja+solvaukset+kun+eivät+kohdistu+vain+henkilönä+minuun,+vaan+mm.+musiikkipiireihin,+kansainväliseen+vientiteollisuuden+henkilöstöön,+kouluttajiin,+matkailuyrittäjiin,+järjestöaktiiveihin,+säätiöaktiiveihin,+jne.+Täällä+väheksytään+paikallisesti+tuotettua+kulttuuria,+avustusjärjestöjä+ja+säätiöitä.+Psykiatri+en+ole,+vaikka+työpsykologia+tuttua+onkin+myös+osana+henkilöstöhallinnon+taustaa.+Tämän+keskustelun+voisi+kyllä+energian+haaskauksena+lopettaa.+Ei+tästä+hyödy+yhtään+kukaan.+Tämä+ei+ole+rakentavaa+keskustelua,+vaan+enemmänkin+solvaamista+julkisesti.+Anonyymiähän+saa+laillisesti+solvata,+koska+se+ei+ole+kukaan!+Eli+jos+leikillisestä+uhkauksesta+puhutaan,+niin+nimettömään+kohteeseen+osuu+eli+ei+kohdistu+luonnolliseen+oikeustoimihenkilöön.+Minä+taas+olen+luonnollinen+oikeustoimihenkilö.++mm.+järjestö,+säätiö,+yhtiö+ja+musiikkiyhtye+ovat+oikeustoimihenkilöitä.+Ja+töistä+kun+puhu8taan,+niin+vapaaehtoistoiminta+sekä+säätiöt+ovat+työtä+siinä+missä+palkkatyökin+++mm.+kiinteistöjen+hallinnointi.+Se+ei+kiellä+ketään+hakemasta+palkkatyötä+eikä+työnhaulle+ole+estettä.+Ja+omaisuuksien+hallinta+++Trading+++Landlording+lienee+jokaisen+oma+henkilön+tietosuojaan+kuuluva+salassa+pidettävä+tai+omasta+halustaan+julkinenkin+asia.+Aivan+kuten+asianosainen+tilanteen+kannaltansa+parhaaksi+näkee.
  2. Luut+kitaan+tuollaisille+anonyymeille+lässyttäjille!+Minä+teen+kiinteistökauppoja+omaan+lukuuni+++konsultointia+maailmanlaajuisesti.+Itse+tienaan+tai+en+tienaa.+Toisille+töihin+lähteminen+on+sopimuskysymys.+Niin+se+aina+on,+olipahan+kuka+tahansa.+Työ-+tai+toimeksiantosopimus+on+aina+henkilökohtaisen+panoksen+tekemisen+asia.+Eikä+kenenkään+pidä+sitä+arvostella+muutoin,+jos+ei+ole+rikottu+säännöksiä+tai+työn+suorittamisessa+sinänsä+ei+ole+moittimisen+varaa.
  3. Lopettakaas+se+lapsellinen+solvaus!+Tämä+kohdistuu+jo+kulttuurin+tuottajiin+Kontiolahti-Joensuu-Helsinki-Yokohama+Japan,+lentoliikenteeseen+ja+ties+vaikka+mihin+tämä+solvaus.+Ei+minuun+pelkästään,+minä+kyllä+kestän+pahemmatkin+vittuilut,+mutta+vedetään+Japanin+lentoemännistä+ja+Australian+pääkirjanpitäjistä+lähtien+haukkumiseen+ihmiset+mukaan?+Meillä+sattuu+olemaan+vaikutusvaltaa+tässä+Maailmassa,+ja+te+haukkujat+ette+sille+asialle+voi+yhtään+mitään!+Painakaa+se+mieleenne!+Eiköhän+näin+ole,+että+Maailmalla+joka+ikinen+ammatti+mikä+on+tullut+nähtyä,+on+paikkansa+ansainnut,+ja+ne+ihmiset+tekevät+työtänsä+palveluasenteella.+Ei+tässä+ainakaan+ketään+pidä+solvata.+Ettekö+te+luupäät+ymmärrä+edes+näin+yksinkertaista+tosiasiaa+elämästä?+Ettekö?+Toisen+leipään+kuka+paskaa+heittää,+niin+mitä+siitä+voi+sanoa?+Kertokaas+anonyymit+nyt+se!+Anonyymi,+voi+v....+eikö+uskalleta+edes+omalla+nimellä+julkituoda+mielipidettänsä?+RAUKAT!!!+Minä+sanon+mielipiteeni+ihan+missä+mediassa+tahansa,+TV+Tokyo+myöten+++CNN+++BBC+++Deutsche+Welle.+Ja+sosiaalinen+media+uskallukseni+tasosta+kun+puhutaan,+niin+puhutaan+myös+laajoista+yhteisöistä+maailmanlaajuisesti,+ei+mistään+nurkkahöperöiden+puskasta+nimettöminä+julkituloista.+Anonyymit+pitäisi+raivata+pois+kaikista+medioista.+Kuka+tulee+julkisuuteen,+niin+omalla+nimellänsä,+ja+on+vastuussa+sanomisistansa!+Siinä+teille+oppitunti.+Ainoa,+joka+uskaltaa+omalla+nimellänsä+keskustella,+olen+kai+minä+sitten?