Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sis-ko
profiilit
sis-ko
sis-ko
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tästä tosin on jo 10 vuotta aikaa, mutta mulle kävi samalla tavalla. Olin yksin kotona ja kuulin kun nimeni kuiskattiin selvästi ääneen. Minun kohdallani tämä oli varoitus. Tai näin ainakin oletan. Päivää myöhemmin olin auto-onnettomuudessa.
21.10.2006 09:52
Ei auta suklaa ei. Ei auta viinakaan ei. Eikä auta uusi rakkauskaan ennen kuin vanhat haavat on ummessa. Aikahan siihen auttaa. Se pirun kuuluisa aika. Paskamaista, mutta totta. Kun sitten tulee kysymys, että kuinka kauan aikaa... Ja siihenhän ei vastausta tiedä. Ei kannata lähteä etsimällä etsimään uutta rakkautta, se tulee kun on tullakseen. Until then, pidä itses kiireisenä. Hoida duunis tai koulu, mitä sitten teetkin, vaali ystävyyssuhteita, lähde vaikka salille purkamaan pahaa oloa. Älä ainakaan jää laakereilles. Pidä itses kunnossa. Jotta olet kunnossa kun se uusi rakkaus kolkuttelee ovella.
12.02.2006 08:34
Melkeinpä tiedän mistä puhut.. Olet kyllä ihmeen kauan jaksanut tuota. Itse tätä jahkailua kestänyt puoli vuotta ja nyt viikko sitten sanoin miehelle, että antaa olla, ansaitsen ja saan parempaakin. Kannattaa jatkaa elämäänsä jos ei toinen pysty/halua muuta kuin pallotella sinulla. Olla ja tulla, silloin kun häntä sattuu huvittamaan. Näytä, että olet nainen, isolla ännällä. Näytä, ettei tie takaisin aina välttämättä ole taattu. Voimia...
12.02.2006 08:15
Samaa mieltä asiasta. Töihin vaan.. Itse sydän särkyneenä tallustelen tällä hetkellä, mutta työni prkl... hoidan. Sitä paitsi siinähän ne ajatukset saa muualle kun ei jää kotiin märehtimään asiaa. Kuulostaa uskomattoman naiivilta, että työt jätetään hoitamatta kun seurustelu päättyy. Ja mikä lääkäri kirjoittaa siitä sairaslomaa. Diagnoosi pitää kuitenkin lääkärillä aina sairaslomaa kirjoittaessa olla.. Eikä yleiseen tautiluokitukseen taida kuulua "seurustelun päättyminen"...
23.01.2006 20:50
1 / 1