Tänä aamuna

Kuulin.

AAmulla makasin hereillä sängyssäni kun traktori ajoi talomme ohitse. Kuulin todella selkeän kuuloista kuiskailua mikä hoki nimeäni. nimeni hokeminen tuntui kiihtyvän ja selkenevän entisestään, kunnes traktori oli poissa, kunnes se ajoi uudestaan talomme ohi jolloin kuulin taas nimeäni kuiskattavan selvällä äänellä, en tiedä oliko harhoja mutta uskon henkien olemassaoloon, sekä pidän mahdollisena että tuo oli jotain muuta ehkä kuin harhoja.

Muilla vastaavanlaista ollut?...

7

1101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------------------------...

Olen kuullut yhden vastaavan tapauksen, jossa henki tms. on ottanut juuri työkoneen äänestä voimansa. Tämä tapaus ei vaan ollut kiltti, vaan yritti jopa vahingoittaa tätä henkilöä. Ehkä ne tarvitsevat jonkin ulkopuolisen maallisen lähteen voidakseen tulla ns. kuuluviksi tai siis maallisiksi..

• Keskustelun aloittanut

että työkoneiden välitykselläkin voivat tulla. Mielenkiintoista tuo kuitenkin. Kuiskauksia olen kuullut aiemminkin, joskus ja varsinkin nuorempana minulla oli paljon erilaisia paranormaaleita kokemuksia(joidenkin mielestä harhoja), vuosien varrella ne kuitenkin hävisivät ja nyttemmin olen kokenut useammankin kuiskailua varsinkin huoneessani yksin ollessani. Olen myös joitain vuosia sitten kokenut De ja vuja. Tästä varmaan kymmenisen vuotta sitten makasin olohuoneessamme kun tunsin, että jokin istuisi jalkojeni päällä ja siristäessäni silmiä siinä näkyi hahmo, tosin tuolloin olin puoliunessa, mutta tuo tapahtui yöllä.

• metallikukko
        Keskustelun aloittanut kirjoitti:

että työkoneiden välitykselläkin voivat tulla. Mielenkiintoista tuo kuitenkin. Kuiskauksia olen kuullut aiemminkin, joskus ja varsinkin nuorempana minulla oli paljon erilaisia paranormaaleita kokemuksia(joidenkin mielestä harhoja), vuosien varrella ne kuitenkin hävisivät ja nyttemmin olen kokenut useammankin kuiskailua varsinkin huoneessani yksin ollessani. Olen myös joitain vuosia sitten kokenut De ja vuja. Tästä varmaan kymmenisen vuotta sitten makasin olohuoneessamme kun tunsin, että jokin istuisi jalkojeni päällä ja siristäessäni silmiä siinä näkyi hahmo, tosin tuolloin olin puoliunessa, mutta tuo tapahtui yöllä.

hahmolle minä ehdottaisin diagnoosia nimeltä unihalvaus.
        Muita oireita ovat kyvyttömyys liikuttaa raajoja ja voimakas tunne jonkin pahan läsnäolosta esim.
        Myös muita oireita voi ilmetä.

• Noita-Nainen.

Jatkuvasti nykyaan...siis tormaan samaan ilmioon. Henkimaailma yrittaa saada sinuun yhteytta. Pysy kuulolla.

Se "linjan testailu" alkaa yleensa tuolla "nimen hokemisella".:)

• aito ihmetteliä

padempi kuunella jospa sieltä trktorista kuuluu sellaisi ääniä mikä kuulostaa siltä kuin nimeäsi sanotaisiin.Kun tiedetään että nykyisistä työkoneista kuuluu kaikkea ääntä paitsi hanurinsoittoa. Että eiköhän tässäkin asiassa se luonnollinen selitys on oikeaan osuvampi.Olen lukenut näitä "kummitusjuttuja" täälä mielenkiinnolla, ja olen kyllä löytänyt niihin yleennsä luonnollisen selityksen.

• Tästä tosin on jo 10 vuotta aikaa, mutta mulle kävi samalla tavalla. Olin yksin kotona ja kuulin kun nimeni kuiskattiin selvästi ääneen. Minun kohdallani tämä oli varoitus. Tai näin ainakin oletan. Päivää myöhemmin olin auto-onnettomuudessa.

• minä vaan

oliko kyseinen traktori kenties vanhempi valmet? se saattaisi selittää tuon, mikäli nimesi vielä sattuisi olemaan Tränn!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      7
      3443
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2679
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1188
    Aihe