Vapaa kuvaus

Aloituksia

17

Kommenttia

1013

  1. @finsoft
    Itse pidän enemmän realistisuudesta noissa airsoft aseissa. Monissa Systeman M4 sarjalaisissa on realistiset merkinnät. Itselläni on G&P M4 myös. Eikä sen merkinnät kovinkaan realistiset ole... Systema joissakin M4 on "5.56x45mm ja 7.62x39mm" merkinnät mutta G&P sitä ei taida löytyä. Sama merkintä pitäis löytyä ACR.
    Muistaakseni joku mainitsi noista metalli rungoista että ne on metalli muoviseosta monissa aseissa. Systeman M4 materiaali on sama kuin oikean M4A1 (näkyy hinnassa) G&P ja muilla valmistajilla on halvemmatmateriaalit ulkokuorissa. G&G GK99 materiaali on kans aivan erituntuinen kuin Suomen PV RK-95 TP materiaali.

    Johtunee siittä että airsoft aseen ei tarvitsisi sietää sellaisia kuumuuksia kuin oikean rynkyn jota Systeman valmistajat eivät ole tajunneet....

    Mutta taas noi systeman valmistajat ovat ottaneet huomioon kelit yms. Systema M4 pitäisi toima pakkasella kuin märällä kelillä ilman vikoja. Itse en ainaskaan hanki suomen pelen takia Systemaa kun täälä aseet ei joudu kohtaamaan iskuja sillain.
    Amerikoissa ja Briteissä se on sitten eri juttu kun sielä on niitä ns. Kyliä missä on joku 2-10 taloo missä kiipeillään ja taiteillaan, välillä jopa tiputaan.
    Hyvä esimerkki tuossa: http://www.youtube.com/watch?v=V9yVjhY3mNM Perus airsoft aseet ei välttämättä kestä tuotakaan tiputusta.... Systeman vehkeitten pitäisi kestää samanlailla kuin oikean M4.
  2. Saa