Haluaisin päivittää tätä asetta: http://www.taiwangun.com/en/608-4-jg-2
Mitä osia kannattaa vaihtaa . Haluan lisätä kantamaa, tarkkuutta, vähän ketävyyttä ja sarjaa sen verran että laittaisin 9,6 v akun. Mahtuuko? Voiko bipodin tilalle laittaa kiskon johon saisi esim. kahvan.
jing gong g36e viritys
9
202
Vastaukset
- JIHAD!
Google on keksitty...
http://outokuula.homediscussion.net/t211-aseiden-viritys Tuo Jihadin ohje on suunniteltu Maruin aseille, nää kiinalaiset on eri juttu. Mikä budjetti?
soviet.sniper kirjoitti:
Jihadin ohje toimii myös JG Geggojen kans.
M120-viritykseen FTK, et oo tosissas
- g36fan
finsoft kirjoitti:
M120-viritykseen FTK, et oo tosissas
Budjetti mielellään alle 150€ enintään 200€.
g36fan kirjoitti:
Budjetti mielellään alle 150€ enintään 200€.
http://www.tradesoft.fi/product/1076/madbull-black-python-ver-ii-603mm-ak47-47s-sarjalle-455mm
http://www.tradesoft.fi/product/499/shs-teraslaakerit-7mm-versio-2--3
http://www.tradesoft.fi/product/1101/lonex-a1-infinite-torque-up--high-speed-moottori-lyhyella-varrella-o-malli-short
http://www.tradesoft.fi/product/868/airsoftpro-super-high-speed--ratassetti-131
http://www.tradesoft.fi/product/559/ultimate-suutin
http://www.tradesoft.fi/product/1118/lonex-hop-up-kumi-50
Sanokaa jos menee budjetin yli, en kerinnyt laskeafinsoft kirjoitti:
http://www.tradesoft.fi/product/1076/madbull-black-python-ver-ii-603mm-ak47-47s-sarjalle-455mm
http://www.tradesoft.fi/product/499/shs-teraslaakerit-7mm-versio-2--3
http://www.tradesoft.fi/product/1101/lonex-a1-infinite-torque-up--high-speed-moottori-lyhyella-varrella-o-malli-short
http://www.tradesoft.fi/product/868/airsoftpro-super-high-speed--ratassetti-131
http://www.tradesoft.fi/product/559/ultimate-suutin
http://www.tradesoft.fi/product/1118/lonex-hop-up-kumi-50
Sanokaa jos menee budjetin yli, en kerinnyt laskeaAtom-airsoft
Perushinta 25e (sis. shimmityksen, liukupintojen kiilloitus, puhdistuksen ja uudet rasvat)
- Sorbothanen asennus ja AOE:n säätö 5e
- Mosfetin asennus 25e (Sis. Atom Airsoftin kasaaman mosfet piirin)
- IR-hopin asennus HSA:n M-nubin kanssa 27e (Teen IR-hopit leikkaamalla Etran silikoniletkusta)- g36fan
finsoft kirjoitti:
Atom-airsoft
Perushinta 25e (sis. shimmityksen, liukupintojen kiilloitus, puhdistuksen ja uudet rasvat)
- Sorbothanen asennus ja AOE:n säätö 5e
- Mosfetin asennus 25e (Sis. Atom Airsoftin kasaaman mosfet piirin)
- IR-hopin asennus HSA:n M-nubin kanssa 27e (Teen IR-hopit leikkaamalla Etran silikoniletkusta)Onko tosta bipodista mitään hyötyä näissä rynkyissä. Saako noilla päivityksillä kantamasta niin hyvän että voisi ns sniputtaa tolla aseella. Rynnimisessähän noilla bipodeilla ei tee mitään.
g36fan kirjoitti:
Onko tosta bipodista mitään hyötyä näissä rynkyissä. Saako noilla päivityksillä kantamasta niin hyvän että voisi ns sniputtaa tolla aseella. Rynnimisessähän noilla bipodeilla ei tee mitään.
Tuo on teknisesti konekivääri mutta kyllä sillä voi ampua pitkälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419