jing gong g36e viritys

g36 fan

Haluaisin päivittää tätä asetta: http://www.taiwangun.com/en/608-4-jg-2
Mitä osia kannattaa vaihtaa . Haluan lisätä kantamaa, tarkkuutta, vähän ketävyyttä ja sarjaa sen verran että laittaisin 9,6 v akun. Mahtuuko? Voiko bipodin tilalle laittaa kiskon johon saisi esim. kahvan.

9

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JIHAD!
    • Tuo Jihadin ohje on suunniteltu Maruin aseille, nää kiinalaiset on eri juttu. Mikä budjetti?

      • Jihadin ohje toimii myös JG Geggojen kans.


      • soviet.sniper kirjoitti:

        Jihadin ohje toimii myös JG Geggojen kans.

        M120-viritykseen FTK, et oo tosissas


      • g36fan
        finsoft kirjoitti:

        M120-viritykseen FTK, et oo tosissas

        Budjetti mielellään alle 150€ enintään 200€.


      • finsoft
        finsoft kirjoitti:

        http://www.tradesoft.fi/product/1076/madbull-black-python-ver-ii-603mm-ak47-47s-sarjalle-455mm
        http://www.tradesoft.fi/product/499/shs-teraslaakerit-7mm-versio-2--3
        http://www.tradesoft.fi/product/1101/lonex-a1-infinite-torque-up--high-speed-moottori-lyhyella-varrella-o-malli-short
        http://www.tradesoft.fi/product/868/airsoftpro-super-high-speed--ratassetti-131
        http://www.tradesoft.fi/product/559/ultimate-suutin
        http://www.tradesoft.fi/product/1118/lonex-hop-up-kumi-50

        Sanokaa jos menee budjetin yli, en kerinnyt laskea

        Atom-airsoft
        Perushinta 25e (sis. shimmityksen, liukupintojen kiilloitus, puhdistuksen ja uudet rasvat)
        - Sorbothanen asennus ja AOE:n säätö 5e
        - Mosfetin asennus 25e (Sis. Atom Airsoftin kasaaman mosfet piirin)
        - IR-hopin asennus HSA:n M-nubin kanssa 27e (Teen IR-hopit leikkaamalla Etran silikoniletkusta)


      • g36fan
        finsoft kirjoitti:

        Atom-airsoft
        Perushinta 25e (sis. shimmityksen, liukupintojen kiilloitus, puhdistuksen ja uudet rasvat)
        - Sorbothanen asennus ja AOE:n säätö 5e
        - Mosfetin asennus 25e (Sis. Atom Airsoftin kasaaman mosfet piirin)
        - IR-hopin asennus HSA:n M-nubin kanssa 27e (Teen IR-hopit leikkaamalla Etran silikoniletkusta)

        Onko tosta bipodista mitään hyötyä näissä rynkyissä. Saako noilla päivityksillä kantamasta niin hyvän että voisi ns sniputtaa tolla aseella. Rynnimisessähän noilla bipodeilla ei tee mitään.


      • g36fan kirjoitti:

        Onko tosta bipodista mitään hyötyä näissä rynkyissä. Saako noilla päivityksillä kantamasta niin hyvän että voisi ns sniputtaa tolla aseella. Rynnimisessähän noilla bipodeilla ei tee mitään.

        Tuo on teknisesti konekivääri mutta kyllä sillä voi ampua pitkälle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe