Etsin sopivaa tulitukiasetta. Hinnalla ei väljä. Joku mukavan tehokas ja pitäs olla kiskot joihin pitäs saada tähtäin. Pistäkää linkkejä.
tulitukiase
20
138
Vastaukset
- vertix
Tuli vahingossa kaks. Sori :-)
Tulitukiaseeseen ei tartte tähtäintä koska sillä pääosin vaan tulitetaan.
- vertix
Tarvis olla dibodit sori jos kirjoitin väärin
- Aloittelevakiväristi
vertix kirjoitti:
Tarvis olla dibodit sori jos kirjoitin väärin
Dipod ei tarkota mitään. Mutta hinnalla ei olöut väliä niin:
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_Echo1_Echo1_CAW_M134_Minigun_Long_Version.htm
Jos on luova laita teipillä kiikaritähtäin kiinni.
Jos ostat ton älä tuu Turkusoftii. vertix kirjoitti:
Tarvis olla dibodit sori jos kirjoitin väärin
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_ROCK_Rock_ZB_26.htm
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_VFC_VFC_MK43_Mod_O.htm
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_ICS_ICS_L86_A2_AEG.htm
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_A_K_A_K_PKM_AEG.htm
Siinä on muutama :Dsoviet.sniper kirjoitti:
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_ROCK_Rock_ZB_26.htm
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_VFC_VFC_MK43_Mod_O.htm
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_ICS_ICS_L86_A2_AEG.htm
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_A_K_A_K_PKM_AEG.htm
Siinä on muutama :D@ihminenmaapallolta
Voisit pistää vähän arvostelua tuosta ICS L86:sta...finsoft kirjoitti:
@ihminenmaapallolta
Voisit pistää vähän arvostelua tuosta ICS L86:sta...Muuten, oonko ainoo joka ei näe tuon ihminenmaapallolta profiilia?
finsoft kirjoitti:
Muuten, oonko ainoo joka ei näe tuon ihminenmaapallolta profiilia?
Et ole. Sillä on uus profiili olisko ollu joku earthsoft...
Hehe, @earthsoft vois pistää arvostelun ICS L86:sta.
- vertix
finsoft kirjoitti:
Kasvoi muuten alle viikossa 4 vuotta...
Ois kiva jos olis suomalaisista kaupoista.
- eivaa moi
vertix kirjoitti:
Ois kiva jos olis suomalaisista kaupoista.
Kerro yksikin syy miksi
vertix kirjoitti:
Ois kiva jos olis suomalaisista kaupoista.
Sitten varmaan joku A&K, huomaathan että A&K:t ei ole heti pelivalmiita, vaatii ehkä n. 100-150€ viritystyötä asennettuna.
vertix kirjoitti:
Ois kiva jos olis suomalaisista kaupoista.
vertix
Otas PCB airsoftiin yhteyttä niitten kautta saa tilattua Redwolfairsoftista aseita jos joku noista linkkaamistani kiinnosti.
A&K tuotantoo saa milgearista mutta niissä kaikissa on jotain vikaa...
Milgearista löytyy myös RPK LCT ja Cymalta. LCT RPK on varmaa paras mitäo tarjol.- vertix
soviet.sniper kirjoitti:
vertix
Otas PCB airsoftiin yhteyttä niitten kautta saa tilattua Redwolfairsoftista aseita jos joku noista linkkaamistani kiinnosti.
A&K tuotantoo saa milgearista mutta niissä kaikissa on jotain vikaa...
Milgearista löytyy myös RPK LCT ja Cymalta. LCT RPK on varmaa paras mitäo tarjol.Itse asiassa katson asetta isälleni noi soviet.snaipperin ehdottamat oli parhaita mutta linkatkaa myös rynkkyjä joissa on lähtö nopeudet jotain 120-130 ms
- vertix
vertix kirjoitti:
Itse asiassa katson asetta isälleni noi soviet.snaipperin ehdottamat oli parhaita mutta linkatkaa myös rynkkyjä joissa on lähtö nopeudet jotain 120-130 ms
Taidetaan ostaa cyma cm052a. Onko hyvä?
vertix kirjoitti:
Taidetaan ostaa cyma cm052a. Onko hyvä?
Suomalaisille tuttu kapistus ;) http://www.milgear.fi/fi/product/2184 Onhan noi cymakkin kinuskeiks ihan hyvii.
- vertix
soviet.sniper kirjoitti:
Suomalaisille tuttu kapistus ;) http://www.milgear.fi/fi/product/2184 Onhan noi cymakkin kinuskeiks ihan hyvii.
Laittakaa mitä tahansa sähkö rynkkyi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402