tulitukiase

vertix

Etsin sopivaa tulitukiasetta. Hinnalla ei väljä. Joku mukavan tehokas ja pitäs olla kiskot joihin pitäs saada tähtäin. Pistäkää linkkejä.

20

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vertix

      Tuli vahingossa kaks. Sori :-)

    • Tulitukiaseeseen ei tartte tähtäintä koska sillä pääosin vaan tulitetaan.

      • vertix

        Tarvis olla dibodit sori jos kirjoitin väärin


      • Aloittelevakiväristi

      • soviet.sniper kirjoitti:

        http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_ROCK_Rock_ZB_26.htm

        http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_VFC_VFC_MK43_Mod_O.htm

        http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_ICS_ICS_L86_A2_AEG.htm

        http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_A_K_A_K_PKM_AEG.htm

        Siinä on muutama :D

        @ihminenmaapallolta

        Voisit pistää vähän arvostelua tuosta ICS L86:sta...


      • finsoft kirjoitti:

        @ihminenmaapallolta

        Voisit pistää vähän arvostelua tuosta ICS L86:sta...

        Muuten, oonko ainoo joka ei näe tuon ihminenmaapallolta profiilia?


      • finsoft kirjoitti:

        Muuten, oonko ainoo joka ei näe tuon ihminenmaapallolta profiilia?

        Et ole. Sillä on uus profiili olisko ollu joku earthsoft...


    • Hehe, @earthsoft vois pistää arvostelun ICS L86:sta.

      • Kasvoi muuten alle viikossa 4 vuotta...


      • vertix
        finsoft kirjoitti:

        Kasvoi muuten alle viikossa 4 vuotta...

        Ois kiva jos olis suomalaisista kaupoista.


      • eivaa moi
        vertix kirjoitti:

        Ois kiva jos olis suomalaisista kaupoista.

        Kerro yksikin syy miksi


      • vertix kirjoitti:

        Ois kiva jos olis suomalaisista kaupoista.

        Sitten varmaan joku A&K, huomaathan että A&K:t ei ole heti pelivalmiita, vaatii ehkä n. 100-150€ viritystyötä asennettuna.


      • vertix kirjoitti:

        Ois kiva jos olis suomalaisista kaupoista.

        vertix
        Otas PCB airsoftiin yhteyttä niitten kautta saa tilattua Redwolfairsoftista aseita jos joku noista linkkaamistani kiinnosti.

        A&K tuotantoo saa milgearista mutta niissä kaikissa on jotain vikaa...

        Milgearista löytyy myös RPK LCT ja Cymalta. LCT RPK on varmaa paras mitäo tarjol.


      • vertix
        soviet.sniper kirjoitti:

        vertix
        Otas PCB airsoftiin yhteyttä niitten kautta saa tilattua Redwolfairsoftista aseita jos joku noista linkkaamistani kiinnosti.

        A&K tuotantoo saa milgearista mutta niissä kaikissa on jotain vikaa...

        Milgearista löytyy myös RPK LCT ja Cymalta. LCT RPK on varmaa paras mitäo tarjol.

        Itse asiassa katson asetta isälleni noi soviet.snaipperin ehdottamat oli parhaita mutta linkatkaa myös rynkkyjä joissa on lähtö nopeudet jotain 120-130 ms


      • vertix
        vertix kirjoitti:

        Itse asiassa katson asetta isälleni noi soviet.snaipperin ehdottamat oli parhaita mutta linkatkaa myös rynkkyjä joissa on lähtö nopeudet jotain 120-130 ms

        Taidetaan ostaa cyma cm052a. Onko hyvä?



      • vertix
        soviet.sniper kirjoitti:

        Suomalaisille tuttu kapistus ;) http://www.milgear.fi/fi/product/2184 Onhan noi cymakkin kinuskeiks ihan hyvii.

        Laittakaa mitä tahansa sähkö rynkkyi


      • vertix kirjoitti:

        Laittakaa mitä tahansa sähkö rynkkyi

        Taiwangun


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe