Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
xslope
profiilit
xslope
xslope
Vapaa kuvaus
Hus siitä!
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mun ongelma on taas löytää naisia jotka haluaisi tulla sidotuksi, piiskatuksi ja panoleluina pidetyksi. Normaalisti olen kiltti ja empaattinen mies, mutta haluaisin toteuttaa myös kyltymätöntä pervoa puoltani. Aina ei mene nallekarkit tasan...
Ehkä viesti ei ole mennyt perille? Ehkä se mies kuvittelee että testaat vain (naiset tekee sitä) ja pelkää lentävänsä pihalle jos myöntää haluavansa alistaa? Voisitte kokeilla myös asteittain, eli pyydä häntä vaikka ensin piiskaamaan pakaroita. Tee selväksi halut ja tee myös selväksi jos käsittely on liian kevyttä. Hän luultavasti varoo käyttämästä voimaa ja piiskaus on taputtelua. Siis jos edes pidät sellaisesta. Jos mies huomaa kuinka nautit, niin ehkä se rohkaisee häntä ja ajan myötä myös kokeilee muuta.
02.01.2016 06:29
Onkohan leima kuitenkin oman pääsi sisällä? En tiedä naapureitteni seksielämästä mitään, ja kaverit tietää sen mitä niille kertoo. Mistä kyseinen tieto siitä kuka kenenkin kanssa on harrastanut seksiä sitten oikein leviää? Monella sinkkupalstalla on myös moninkertaisesti enemmän miehiä kuin naisia, joten jos otat yhteyttä miehen ilmoitukseen, niin kukas ulkopuolinen siinä on mitään leimaa antamassa?
13.06.2015 22:28
Siitä miten hyvin toi asetelma soveltuu riippuu kyllä täysin siitä miehestä. Kyllä niissä vanhemmissakin miehissä on niitä jotka ei osaa nussia. Itse en lähtisi tuota toteuttamaan millään pikaiskulla baarista, vaan tekisin / vastaisin profiiliin nettihaulla. Tietenkin sulle tulee sen tuhat vastausta, mutta kun niistä alat karsimaan ja paremmin tutustumaan niin varmasti löytyy sopiva. Lyhytaikaisen seuran hakuun suosittelen esim iskuri.net tai sitten ihan tinderiä. Hauskaa seikkailua ja hyvää kesää ;)
13.06.2015 22:24
Uskuin lapsena Joulupukkiin. Olinhan nähnyt sen ja saanut siltä jopa lahjoja. En muista minkä ikäinen olin kun minulle paljastui/paljastettiin, että Joulupukkia ei ole oikeasti olemassa. En muista väitinkö väitettä vastaan, mutta muistan olleeni harmissani. Ehkä siitä syystä että pukkia ei ollut olemassa tai siitä syystä, että tunsin olevani huijattu.
Lapsena kävin myös seurakunnan päiväkerhoissa, seurakunnan poikapäivillä ja myöhemmin rippileirillä (joskus -97). En kuitenkaan muista koskaan uskoneeni jumalaan. Ymmärsin, että tarinat on tarinoita ja sadut ovat satuja. Meni kuitenkin vuoteen 2007 kunnes vasta erosin kirkosta virallisesti. Asia ei aiheuttanut sen kummempia tuntemuksia, kuin vaikka lehtitilauksen peruuttaminen lehdestä jota et koskaan lue. Joulupukin olemassa olemattomuus aiheutti enemmän mielipahaa.
03.05.2013 04:02
Ettekö te tissieläimet tajua, että pettäjät pettää? Luulisi teidän tietävän kuinka uskollisen miehen kanssa sitä ollaan oikein naimisiin menossa. Osalle pettäjistä 'tilaisuus tekee varkaan' ja toisille mikä tahansa tekosyy kelpaa. Oliko kumppanisi "pelimies"? No arvatkaapa mitä - hän on luultavasti pelimies myös suhteessanne, ettekä te häntä käännytä vaikka kuinka niin kuvittelette. Taitavat paskanpuhujat on taitavia paskanpuhujia myös suhteissa.
20.04.2013 09:50
Mielummin pienet luomut, kuin silikoonit. Yhtä helposti tai helpommin löydät luomuista pitävän miehen, kuin sellaisen jonka mielestä naisella pitää olla tietyn kokoiset silikoonirinnat. Miehethän jakautuu klassisesti rinta- tai pepputyyppeihin. Eli kumpi osa naisesta on se "tärkeämpi" virike. Itse olen sitä mieltä naisella saa olla millaiset rinnat tahansa, kun vain on peppu kunnossa. :)
26.05.2012 05:16
1 / 1