Olen pian 20-vuotias nainen ja olen jo kauan haaveillut seksistä vanhemman miehen kanssa. Haluaisin, että mies ottaisi ohjat ja "näyttäisi", miten nainen oikeasti tyydytetään. Muutenkin ajatus seksistä vanhemman miehen kanssa on superkiihottava.
Onko täällä ketään, kellä olisi samanlaisia fantasioita? Jos on, niin oletteko toteuttaneet tällaista ja mitä mieltä olitte, oliko seksi sitä, josta fantasioit? Eli kannattaako tätä lähteä toteuttamaan vai pitäisikö pitää vain ajatuksina. Entä mistä vanhempaa (järkevää) miesseuraa pystyisi hakemaan?
seksiä vanhemman miehen kanssa?
8
67
Vastaukset
- miekkonen25
Täälä olisi 25v järkevä mies:)
Hei vaan. Minulta saat seksin lisäksi ikiihanan suuseksin ja vielä jälkkäriksi rentouttavan hieronnan... ota yhteyttä [email protected]
- tuplabucki
käviskö tälläinen 68 vuotias.olis kiva saada nuorta lihaa
- sasha94
olen seurustellut itseäni 10v vanhemman miehen kanssa ja seksi oli aivan taivaallista, ja kiihotun itsekkin ajatuksesta olla vanhemman miehen kanssa, max 20v vanhempi minua itseäni. Tykkään roolileikeistä esim. "kilttikoulutyttö ja ope/rehtori, tai isäpuoli ja tytärpuoli" leikittiin paljon kyseisiä roolileikkejä exäni kanssa. ja vanhempi mies tietää todellaki mitä tekee. kyseistä miestä en enään kaipaa elämääni mutta seksiä hänen kanssa voisin harrastaa mielellään ;) eli kannatetaan!
Siitä miten hyvin toi asetelma soveltuu riippuu kyllä täysin siitä miehestä. Kyllä niissä vanhemmissakin miehissä on niitä jotka ei osaa nussia. Itse en lähtisi tuota toteuttamaan millään pikaiskulla baarista, vaan tekisin / vastaisin profiiliin nettihaulla. Tietenkin sulle tulee sen tuhat vastausta, mutta kun niistä alat karsimaan ja paremmin tutustumaan niin varmasti löytyy sopiva. Lyhytaikaisen seuran hakuun suosittelen esim iskuri.net tai sitten ihan tinderiä. Hauskaa seikkailua ja hyvää kesää ;)
- thetongueman
Itselläni kokemusta miehen näkökulmasta tästä tilanteesta ja kokemukseni mukaan juttu täytyy sopia etukäteen molempia tyydyttävästi ettei kumpikaan ala kuvitella mitään sen enempää. Siinä helposti käy niin että jompikumpi tai mahd. molemmat huomaavat olevansa rakastuneita mikäli peitto heiluu ja homma käy ku strömsössä. Mutta suosittelen ehdottomasti! :) Yksi elämäni parhaista ajanjaksoista ja varsinkin nyt sinkkuna voisin hyvinkin ajatella samanlaista suhdetta.
- 0608
Periaatteessa näin. Molemmat varmasti ihastuvat toisiinsa, mutta yleensä alkukiihkon jälkeen se laimenee. Rakastuminen vaatii vuosia... Toisaalta, jos rakastutaan niin sen jälkeen se onkin kestävälä pohjalla.
- opettaja6969
Kirjotteleppa tänne päin vain ihan rohkeasti,oon 40 mies.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763571
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292314Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842023Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191570- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271413Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71364Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671327Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085