Olen suht komea mies alle 30 hoikka mutta seksiä en ole saanut kohta kolmeen vuoteen.
Olen aina ihmetellyt että miksi sen saaminen on niin vaikeaa ja työlästä?
Olen koittanut flirtfairia ja muita nettideittipalveluja mutta tuloksetta.
Miten seksin saaminen voi olla niin vaikeaa? Olen maksullisiakin miettinyt mutta olen pitänyt sitä ihan viimeisenä voihtoehtona.
Alkaa jo itseäänkin huvittamaan se että eikö komea kundi tosiaankaan saa seksiä ilmaiseksi.
Kysyn vielä että onko jollain hyviä neuvoja tähän?
Miksi seksiä on niin vaikea saada?
11
<50
Vastaukset
- Mayyyall
Vähä enemmän rohkeutta peliin ;)
- etnääin
No se taitaa olla vähän niinku kun lukee noita sinkku palstoja, että jos nainen antaa helposti on sit heti huora leima Persiis. Pitää vaan leikkiä vaikeesti tavoiteltavaa vaik pillu räjähtäs puutteesta.
etnääin kirjoitti:
No se taitaa olla vähän niinku kun lukee noita sinkku palstoja, että jos nainen antaa helposti on sit heti huora leima Persiis. Pitää vaan leikkiä vaikeesti tavoiteltavaa vaik pillu räjähtäs puutteesta.
Onkohan leima kuitenkin oman pääsi sisällä? En tiedä naapureitteni seksielämästä mitään, ja kaverit tietää sen mitä niille kertoo. Mistä kyseinen tieto siitä kuka kenenkin kanssa on harrastanut seksiä sitten oikein leviää? Monella sinkkupalstalla on myös moninkertaisesti enemmän miehiä kuin naisia, joten jos otat yhteyttä miehen ilmoitukseen, niin kukas ulkopuolinen siinä on mitään leimaa antamassa?
- Oiskonäin
Sinun tekniikassa lähestyä naista on jotain vikaa. Älä esitä mitään mitä et ole, ole luonnollinen. Pitäisi myös osata keskustella luontevasti tilanteeseen ja naiselle sopivista aiheista, älä tee itsestäsi numeroa, ole kiinnostunut naisesta itsestään, ole huomaavainen.
- gadageesbomgo
Pyydä persettä, tarjoaa pillua ihan puolivahinkosa...hyva kensti.
- askjadflöjdklsdf
Kai kaikki naiset tietää että miksi antaa ilmaseks ku voi saada rahaakin siitä.
Tätä ratkaisua minäkin ajattelin kokeilla ensin:) En ole itsekään harrastanut seksiä vuosikausiin; en sitten sen ensimmäisen miehen, jonka kanssa ratkaisin silloisen neitsyysongelmani. Tätä palstaa jonkun aikaa seurattuani tiedän, että melkolailla nainen kuin nainen löytää kyllä täältäkin seksiseuraa halutessaan. Mutta naisena siitä voisi saada jotain muutakin hyötyä.
- Nnnainennnnnnn
Vain huorat suostuu seksiin. Normaalit naiset haluaa parisuhteen.
- Naineen
No en ole kyllä huora, ihan normaali halukas nainen
- ätämi
Naineen kirjoitti:
No en ole kyllä huora, ihan normaali halukas nainen
Lutka olet
- Naineen
ätämi kirjoitti:
Lutka olet
No juu niin kait sit. Oletko vähän katkera ku ite et saa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783588
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292334Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842033Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191570- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271413Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71374Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671337Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085