mr-groove

"Lähes kaikki ongelmamme johtuvat siitä, kun omat harhakuvelmamme ja todellisuus kohtaavat toisensa." -- Anthony de Mello
Aloituksia
28
Kommenttia
607
- Jos nainen on miestä kookkaampiTuli tuossa kesälomaillessa sellainen tilanne eteen, että ihastuin itseäni kookaampaan naiseen. Hän on minuta liki 5 sen29342
- Kielletty intohimo - kerro oma tarinasiAjattelin elävöittää tätä ketjua kielletyillä intohomoilla aloittamalla omalla tarinallani, joka on tosi, Noin parikympp142132
- Erakoituneen sammakon mietteitäKävin eilen vähän radalla (baarissa) muka tuulettumassa kun kukaan ei enää muista korornaa, koska viattoma ihmisiä Ukrai20218
- Mitä jos ei halua asua naisen kanssa saman katon allaOtsikon viittaamaa hommaa on tullut kokeiltua 23 vuotta kolmen eri naisen kanssa. Täytyy tunnustaa että en vaan osaa arj251178
- Sinkkujen seksielämä koronakaranteenissaMoi, Mites muiden sinkkujen seksielämä sujuu korona-aikoina. Itselläni on ollut täysin nolla monta viikkoa. En tiedä me4197
- Mahdollinen ylennys ATM:ksiTuli tuossa pyyntö alkaa ATM:ski työpaikallanii. En oikein tiedä mitä muuta se tarkoittaa, kuin naisista kieltäytymistä,1145
- Miksi mikään ei tunnu miltään enääTulipahan taas käytyä radalla ja päädyin tosi hyvärunkoisen ja nätin baariruusun luo. Seksin harrastaminen ja intiimi ih30570
- Miksi sinkkuus on huono juttu?Minusta tuntuu, että en vaan ole parisuhdemies. Olen kaikkeni yrittänyt, mutta ei se vaan ole toiminut pidemmällä aikajä29177
- Ei mitään järkeeMutta mä tykkään susta liikaa nainen. Tosin tiedät sen varsin hyvin. Mikä pahinta, tunne ei ole yksipuolinen :/118308
- Mulla on jo sua ikävä ...... vaikka hetki sitten nähtiin. Aivan käsittämätön veto meillä on toisiimme. Olisi ihanaa päästää jarrut irti, mutta me13754
- Olipa ihana ...... kun soitit ja tulit taas luokseni, vaikka meidän piti nähdä vasta viikolla. Mä alan pian olla ihastunut sinuun. Täss4242
- Miksi naiset lihovat parisuhteessa?Siis tässä kysynys naisille. Olen nähnyt monta kertaa omassa, läheisteni ja tuttavien elämässä. Miksi nainen alkaa kerä1011617
- TyöpaikkaflirttiEn nyt tiedä minkä aiheen alle tämä kuulus, mutta laitan tänne, kun on kuitenkin työpaikkaihmissuhteista kysymys. Mite101533
- Taloudelliset jutut eron syynäTein mielestäni itsekkään mutta oikean ratkaisun lopettamalla ihanan parisuhteen itsekkäistä järkisyistä. Seurustelin pu11493
- Nuori nainen työpaikalla tile liian lähelleHiukkasen on alkanut setämiestä mietityttää työpaikallani syksyllä aloittanut nuori nainen. Ikää en ole kysynyt, mutta o181616
- Kamunaisen mielenosoitusTäytyy taas todeta, että en ymmärrän naisia päivä päivältä vähemmän. Minulla on tai oli eräs naispuolinen kaveri, jonka11346
- Aika mielenkiintoinen ilta ...Olin eräällä paikallisella festarilla lähes pyhiinvaellusmatkalla kuuntelemassa bäbdiä, johon liittyy paljon ihania ja m0174
- En jksa enää kiinnostua ...... naisista ... siis silleen vakavammin. Vaikka ensinäkemältä kiinnostaa, niin sitten tulee "sama paska taas eri paketi1206
- Kuinka mies karkoitetaan (oppitunti 1)Olen tapaillut kolmen kuukauden ajan erästä nelikymppistä naista. Olemme sopineet vain tapailusuhteesta ja siitä, että o361129
- Ihastuminen vailla järjen häivääKuinka ihmeessä aikuinen mies ei pääse tyhmästä ihastumisesta yli? Olin viime syksynä erään ulkomaalaisen naislaulajan k2453