Vapaa kuvaus

"Lähes kaikki ongelmamme johtuvat siitä, kun omat harhakuvelmamme ja todellisuus kohtaavat toisensa." -- Anthony de Mello

Aloituksia

28

Kommenttia

607

1. Ei ole työkaveria tullut pantua firman tiloissa, mutta on tullut joskus järkättyä ns. "työ"-palaveri silloisen kumppanini kanssa. Aivan ihanaa se kiihko ja sitten kun sen tietää olevan kiellettyä. Neukkarin pöytä taisi selvisi siitäkin vähin vaurioin.
    Hieronnoista sen verran, että menin aikoinaan naimisiin fysioteratputtini kanssa, kun homma lähti vähän lapasesta hoitopöydällä. Lapsi on kaunis ja nyt jo aikuinen, mutta sitä hoidossa ollutta olkapäätä vihloo välillä vieläkin, koska erotitin fyssarin kanssa vuosia sitten.
  2. Samoilla vesillä veliseni. Olen hidas mies saamaan orgasmeja. Minun pitää vain oppia rentoutua nauttimaan suorittamisen siasta. Vaimoni on aika herkkä saamaan ja saa joskus jopa penetraatiossa. Jäljelle jää sitten mun orgasmin suorittaminen. Eihän se sillä tavalla onnistu. Joskus vaan pitää viheltää peli poikki ja tunnustaa rehellisesti, että nyt menee suorittamiseksi, jatketaan myöhemmin.
    Vaimoni on onnekeni tosi miellyttämishaluinen ja ottaa mielellään mut sisäänsä aamulla lusikassa, jos en ole illalla saanut. Tiedän että hän ei helposti saa siinä asennossa, mutta tykkää olla pantavanani. Se on rento asento jossa voin vain nautiskella ja rumasti sanoen, käyttää häntä rennosti hyväkseni.
    Suihinotto ja tissipanot ovat myös sellaisia tilateita, joissa otan heposti suorituspaineita. Vaikka vaimoni tykkää niistä, mutta hän haluaisin, että laukeaisin. Erityisesti suikkarissa haluaisin jotenkin "armahtaa" vaimoni loputtomalta imemiseltä laukeamalla, mutta ei se sillä tavalla toimi. Suorituspaineet tappaa nautinnon niin helposti.
    Tissipano on sellainen juttu, jossa en ole hänen kanssaan koskaan onnistunut laukeamaan. Hän sitten syyttää itseään, että hänen tissinsä ovat niin löysät, mitä ne kieltämättä ovatkin, mutta varmaan saisin lauettua myös hänen tissien väliin, jos osaisin rentoutua, Kun tiedän, että hän haluaa mun laukeavan, niin sekin menee turhaksi yrittämiseksi. Esileikkinä se on tosi kivaa ja olen ehdottanut, että pidetään se vain esileikkinä.
    Siis älä näyttele ja opettele keskustelemaan kumppanisi kanssa. Eka kerta voi olla vaikeaa. Meillä ollaan näistä mun laukeamisongelmista puhuttu ja se on auttanut parempaan seksiin. Toki ollaan keskusteltu myös toisin päin, vaikka laukeamisongelmia vaimollani ei ole, mutta tietyt kinkyt asiat kiihottaa häntä.

-- rautainen sängynpääty tilauksessa --
  3. Jos miehenä saan vastata, niin naiset ei keskimäärin ole kovin aktiivisia vilautteen, mutta poikkeuksiakin on. Mm. mun exä tykkäsi kulkea ilman pikkareita minihameessa. Lisäksi muutkin tutut naiset saattavat innostua vilautteleen. Tuttujen naisten lisäksi pari kiihottavaa tapausta täysin outojen kanssa on jäänyt mieleen.
    Kun poikani oli noin 6-vuotias olimme uimarannalla ja kuivattelimme laiturilla uinnin lälkeen. Siihen tuli arviolta noin 15-vuotias tyttonen kavereidensa kanssa uimasta. Hänellä oli topatut bikinin rintsikat yllä. En tedä miksi hän tuli siihen laiturille eteemme , laski rintsikat ja puristi toppaukset kuiviksi. Sitten hän häipyi kavereidensa seuraan. Oli ilo katsella vasta kohonneita munkkeja
    Toinen tapaus sattui ihan kotkaupungissa. Olin fillarilla liikkeellä ja satuin huomaamaan, että vastaantuleva nainen ajelee fillarilla lyhyessä hameessa ilman pikkareita, reidet levällääm ja iloisesti hymyillen. Minäkin hymyilin, mutta en kehdannut edes peukkua näyttää.
    Mukavia muistoja nuo ovat. Ehkä naisten vilautteluun miehet suhtautuvat myönteisemmin kuin päinvastaiseen. Toki kukkahattutädit voivat pahastua naistenkin vilauttelusta, tai he pahastuvat ihan mistä tahansa, eikä kaikki miehetkään ymmärrä, että vilauttelija ei halua panna sun kanssa.
    Tykkään kans itse vilautella, mutta ehkä hieman hienovaisemmin. Kesällä käytän uein ohuita shrotseja, joista kullini paistaa lahes läpi. Olen saanu sekä hyväksylviä että paheksuvia katseita, mutta sehän on vilauttelun suola - olet nk. asaillisesti pukeutunut, mutta et kuitenkaan ole.