mr-groove
Vapaa kuvaus
"Lähes kaikki ongelmamme johtuvat siitä, kun omat harhakuvelmamme ja todellisuus kohtaavat toisensa." -- Anthony de Mello
Aloituksia
28
Kommenttia
588
Ei mitään järkee
Mutta mä tykkään susta liikaa nainen. Tosin tiedät sen varsin hyvin. Mikä pahinta, tunne ei ole yksipuolinen :/118203Kielletty intohimo - kerro oma tarinasi
Ajattelin elävöittää tätä ketjua kielletyillä intohomoilla aloittamalla omalla tarinallani, joka on tosi, Noin parikympp141932Työpaikkaflirtti
En nyt tiedä minkä aiheen alle tämä kuulus, mutta laitan tänne, kun on kuitenkin työpaikkaihmissuhteista kysymys. Mite101434Nuori nainen työpaikalla tile liian lähelle
Hiukkasen on alkanut setämiestä mietityttää työpaikallani syksyllä aloittanut nuori nainen. Ikää en ole kysynyt, mutta o181391Miksi naiset lihovat parisuhteessa?
Siis tässä kysynys naisille. Olen nähnyt monta kertaa omassa, läheisteni ja tuttavien elämässä. Miksi nainen alkaa kerä1011350Naisen paksuus, tähänkö tämä kaatuu :(
Tapasin kuukausi sitten meilenkiintoisen naisen, joka ei ulkoisesti ole varsinainan ihannenaiseni. Hän on siis "normaali501324Mitä jos ei halua asua naisen kanssa saman katon alla
Otsikon viittaamaa hommaa on tullut kokeiltua 23 vuotta kolmen eri naisen kanssa. Täytyy tunnustaa että en vaan osaa arj251000Kuinka mies karkoitetaan (oppitunti 1)
Olen tapaillut kolmen kuukauden ajan erästä nelikymppistä naista. Olemme sopineet vain tapailusuhteesta ja siitä, että o36998Mulla on jo sua ikävä ...
... vaikka hetki sitten nähtiin. Aivan käsittämätön veto meillä on toisiimme. Olisi ihanaa päästää jarrut irti, mutta me13690Kuvan vaikutus
Huh huh! Laitoin kokeilumielessä ihan omalla tuoreella kuvalla varustetun profiilin eräälle aika suositulle maksullisel20672Taloudelliset jutut eron syynä
Tein mielestäni itsekkään mutta oikean ratkaisun lopettamalla ihanan parisuhteen itsekkäistä järkisyistä. Seurustelin pu11415Ihastuminen vailla järjen häivää
Kuinka ihmeessä aikuinen mies ei pääse tyhmästä ihastumisesta yli? Olin viime syksynä erään ulkomaalaisen naislaulajan k2379Miksi mikään ei tunnu miltään enää
Tulipahan taas käytyä radalla ja päädyin tosi hyvärunkoisen ja nätin baariruusun luo. Seksin harrastaminen ja intiimi ih30362Kamunaisen mielenosoitus
Täytyy taas todeta, että en ymmärrän naisia päivä päivältä vähemmän. Minulla on tai oli eräs naispuolinen kaveri, jonka11280Sinkkuudesta luopumisen tuska
Jotenkin tämä ristiriitainen olo aiheutti valitustarpeen ja sitten muistin tämän valituspalstan :) Olen sinkkuillut vars9251Jos nainen on miestä kookkaampi
Tuli tuossa kesälomaillessa sellainen tilanne eteen, että ihastuin itseäni kookaampaan naiseen. Hän on minuta liki 5 sen29189Olipa ihana ...
... kun soitit ja tulit taas luokseni, vaikka meidän piti nähdä vasta viikolla. Mä alan pian olla ihastunut sinuun. Täss4176Vain parasta minulle
Olen raitis, savuton, komea, hyvävartaloinen nelikyppinen mies ja vaadin autoltani urheilullisuutta ja uutuutta. Minull15167Erakoituneen sammakon mietteitä
Kävin eilen vähän radalla (baarissa) muka tuulettumassa kun kukaan ei enää muista korornaa, koska viattoma ihmisiä Ukrai20136Kelpaanko enää ...
tälle palstalle, kun tanssin eilen mustan miehen kanssa Zorbasta? Karveri tarvitsi vähän apuja yhden blondin iskemisessä5135