Vapaa kuvaus

"Lähes kaikki ongelmamme johtuvat siitä, kun omat harhakuvelmamme ja todellisuus kohtaavat toisensa." -- Anthony de Mello

Aloituksia

28

Kommenttia

588

  1. Jos nainen on miestä kookkaampi

    Tuli tuossa kesälomaillessa sellainen tilanne eteen, että ihastuin itseäni kookaampaan naiseen. Hän on minuta liki 5 sen
    Sinkut
    29
    119
  2. Kielletty intohimo - kerro oma tarinasi

    Ajattelin elävöittää tätä ketjua kielletyillä intohomoilla aloittamalla omalla tarinallani, joka on tosi, Noin parikympp
    Intohimo
    14
    1787
  3. Erakoituneen sammakon mietteitä

    Kävin eilen vähän radalla (baarissa) muka tuulettumassa kun kukaan ei enää muista korornaa, koska viattoma ihmisiä Ukrai
    Sinkut
    20
    70
  4. Mitä jos ei halua asua naisen kanssa saman katon alla

    Otsikon viittaamaa hommaa on tullut kokeiltua 23 vuotta kolmen eri naisen kanssa. Täytyy tunnustaa että en vaan osaa arj
    Sinkut
    25
    832
  5. Sinkkujen seksielämä koronakaranteenissa

    Moi, Mites muiden sinkkujen seksielämä sujuu korona-aikoina. Itselläni on ollut täysin nolla monta viikkoa. En tiedä me
    Sinkut
    4
    56
  6. Mahdollinen ylennys ATM:ksi

    Tuli tuossa pyyntö alkaa ATM:ski työpaikallanii. En oikein tiedä mitä muuta se tarkoittaa, kuin naisista kieltäytymistä,
    Sinkut
    1
    31
  7. Miksi mikään ei tunnu miltään enää

    Tulipahan taas käytyä radalla ja päädyin tosi hyvärunkoisen ja nätin baariruusun luo. Seksin harrastaminen ja intiimi ih
    Sinkut
    30
    172
  8. Miksi sinkkuus on huono juttu?

    Minusta tuntuu, että en vaan ole parisuhdemies. Olen kaikkeni yrittänyt, mutta ei se vaan ole toiminut pidemmällä aikajä
    Sinkut
    29
    80
  9. Ei mitään järkee

    Mutta mä tykkään susta liikaa nainen. Tosin tiedät sen varsin hyvin. Mikä pahinta, tunne ei ole yksipuolinen :/
    Järki ja tunteet
    11
    8175
  10. Mulla on jo sua ikävä ...

    ... vaikka hetki sitten nähtiin. Aivan käsittämätön veto meillä on toisiimme. Olisi ihanaa päästää jarrut irti, mutta me
    Ikävä
    13
    655
  11. Olipa ihana ...

    ... kun soitit ja tulit taas luokseni, vaikka meidän piti nähdä vasta viikolla. Mä alan pian olla ihastunut sinuun. Täss
    Ihastuminen
    4
    145
  12. Miksi naiset lihovat parisuhteessa?

    Siis tässä kysynys naisille. Olen nähnyt monta kertaa omassa, läheisteni ja tuttavien elämässä. Miksi nainen alkaa kerä
    Parisuhde
    101
    1135
  13. Työpaikkaflirtti

    En nyt tiedä minkä aiheen alle tämä kuulus, mutta laitan tänne, kun on kuitenkin työpaikkaihmissuhteista kysymys. Mite
    Työpaikkaromanssit
    10
    1388
  14. Taloudelliset jutut eron syynä

    Tein mielestäni itsekkään mutta oikean ratkaisun lopettamalla ihanan parisuhteen itsekkäistä järkisyistä. Seurustelin pu
    Suhteen lopettaminen
    11
    378
  15. Nuori nainen työpaikalla tile liian lähelle

    Hiukkasen on alkanut setämiestä mietityttää työpaikallani syksyllä aloittanut nuori nainen. Ikää en ole kysynyt, mutta o
    Työpaikkaromanssit
    18
    1272
  16. Kamunaisen mielenosoitus

    Täytyy taas todeta, että en ymmärrän naisia päivä päivältä vähemmän. Minulla on tai oli eräs naispuolinen kaveri, jonka
    Naisen logiikka
    11
    252
  17. Aika mielenkiintoinen ilta ...

    Olin eräällä paikallisella festarilla lähes pyhiinvaellusmatkalla kuuntelemassa bäbdiä, johon liittyy paljon ihania ja m
    Sinkut
    0
    76
  18. En jksa enää kiinnostua ...

    ... naisista ... siis silleen vakavammin. Vaikka ensinäkemältä kiinnostaa, niin sitten tulee "sama paska taas eri paketi
    Sinkut
    1
    94
  19. Kuinka mies karkoitetaan (oppitunti 1)

    Olen tapaillut kolmen kuukauden ajan erästä nelikymppistä naista. Olemme sopineet vain tapailusuhteesta ja siitä, että o
    Naisen logiikka
    36
    945
  20. Ihastuminen vailla järjen häivää

    Kuinka ihmeessä aikuinen mies ei pääse tyhmästä ihastumisesta yli? Olin viime syksynä erään ulkomaalaisen naislaulajan k
    Ihastuminen
    2
    301