Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jokutyyppi19
profiilit
jokutyyppi19
jokutyyppi19
Vapaa kuvaus
Aloituksia
91
Kommenttia
3402
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
^^Jos te kerran olette molemmat vainottuja, voin kuljettaa teidät purjeskeittilaudallani kirkolleni. Voitte sitten jatkaa sieltä matkaa, tai jäädä sinne väliaikaiseen turvaan. Kaaos voisi antaa myrskytuulen, joka karistaisi jahtaajat kannoiltamme.^^
02.12.2013 17:30
^^En tiedä, löytyykö täältä myrkkyjä. Saattaisi hyvinkin löytyä, sillä talo näyttää tavaroista päätellen kuuluvan jollekin alkemistille. Tuskin kuitenkaan tarvitset niitä. Voin auttaa sinua selviytymään petoksistasi, sillä Kaaoksen yksi valta-alue on poliittinen juonittelu.^^
02.12.2013 17:21
Tämä keskustelu on suomi24 nuortenpalstan viikon keskustelluin. :)
02.12.2013 17:15
^^Mikä yleinen levähdyspaikka tästä talosta on tullut...? Teetä ei riitä enää kolmannelle... Voit piilotella täällä. Kukapa minä olisinkaan kieltämään, sillä eihän tämä talo edes ole minun...^^
02.12.2013 17:09
^^Olen William Alexander Lutch, Kaaoksen ylipappi. Vettä ei enää ole, koska käytin loput teen keittämiseen, mutta maistuisiko tee?^^
/alan kaataa teetä kuppiin odottamatta vastausta
^^En ymmärrä, miksi soditte... Eihän täällä ole jäljellä muuta, kuin tämä talo ja tämäkin on pystyssä vain, koska kaaos suojaa sitä. Heti, kun lähden täältä, tämäkin sortuu ja jäljelle jää vain ruumiita. Mikseivät armeijat voi perääntyä?^^
02.12.2013 16:44
^^Tietysti saat, mutta tule nopeasti. Täällä ei ole turvallista pitää ovea auki.^^
02.12.2013 16:20
/avaan oven
^^Tule sisään. Kuka olet?^^
02.12.2013 16:12
Hissiin liittyvä kauhujuttu eräästä blogista...
Kerrostalossa jossa nykyään asun, pyörii tarina tytöstä, joka asui yhdessä asunnoista. Hän asui seitsemännessä kerroksessa ja hänellä oli tapana tulla kotiin myöhään, sillä hän työskenteli gradunsa kanssa ja hänen koulunsa oli melko kaukana hänen kämpästään. Joka kerta kun hän meni hissiin, se pysähtyi neljännessä kerroksessa. Ovet eivät auenneet tai mitään, mutta hänelle tuli silti tämä tunne siitä, että joku tulisi sisään hänen seurakseen. Tiedättekö sen tunteen kun joku seisoo vieressänne ja tuijottaa teitä, vaikkette edes näkisi häntä? Joka tapauksessa, tämä tapahtui hänelle jok'ikinen kerta. Itse asiassa se äityi niin pahaksi, että eräänä tiettynä iltana hän pyysi äitiänsä odottamaan häntä aulassa, jotta tämä voisi pitää tytölle seuraa hissimatkan ajan. Äiti totta kai myöntyi.
Tuona yönä tyttö saapui kotiin myöhemmin kuin yleensä, noin kello 3 yöllä. Onneksi hänen äitinsä oli silti vielä odottamassa aulassa, niin kuin lupasi. He menivät hissiin yhdessä, ja kun hissi pysähtyi neljännessä kerroksessa, tyttö katsoi äitiään ja sanoi "Tajuatko nyt mitä tarkoitan? Näin tässä aina käy!". Vanhempi nainen, tarkoituksenaan helpottaa tyttärensä oloa, laski kätensä hänen olkapäälleen ja nojasi häntä vasten, juuri ennen kuin kuiskasi "Näytänkö todella äidiltäsi?"
Tyttö löydettiin seuraavana päivänä hissistä, yksin. Hän oli kuollut, eikä hänen ruumiissaan ollut merkkejä väkivallasta. Ainoa asia mikä kiinnitti tutkijoiden huomion, oli hänen kasvonsa, jossa näkyi puhdas kauhu.
01.12.2013 20:37
Hän ei tainnut puhua sinulle...
01.12.2013 20:35
/katselen taistelua ikkunasta
/mietin, miksi taistelette kaupungista, josta ei ole enää mitään jäljellä
01.12.2013 19:51
^^He halusivat oppia lisää Kaaoksesta. Ehtona oli, että Hän auttaisi heitä taistelussa. Minä vain välitin viestin Kaaokselle, joka nyt auttaa heitä ja pyytää myöhemmin hinnan.^^
/alan keittää teetä
^^Kaaos on jumala, jonka erikoisalaa ovat mielisairaudet, luonnonkatastrofit ja poliittinen juonittelu.^^
01.12.2013 15:10
^^Nimeni on William Alexander Lutch. Olen Kaaoksen ylipappi ja tulin tänne etsimään jäseniä seurakuntaani. Kaaoskin taistelee Nelothia vastaan, mutta vain väliaikaisesti. Voit tulla sisään, vaikka en tiedäkään, kenen talo tämä on.^^
01.12.2013 14:17
/avaan oven
^^Ja nyt vielä ihmissiilejäkin... Mitä helvettiä täällä oikein tapahtuu?^^
01.12.2013 14:06
/saavun keskimaahan "purjeskeittilaudalla" (siinä on siis lauta, jossa on pyörät ja purje)
/majoitun Minas tirithin lähellä olevaan taloon
01.12.2013 13:48
Meteorit alkavat pommittaa Nelothin joukkoja. Samalla myös kaupunki alkaa raunioitua sellaiseen kuntoon, että se ei ole enää taistelemisen arvoinen.
01.12.2013 11:47
Minulle niitä on tullut jo ties kuinka kauan.
30.11.2013 21:05
Puheilleni ei voi tulla matkan aikana, koska ette löydä minua, ennen kuin olen perillä.
30.11.2013 20:59
Et voi tietää Alicesta, koska olit koko ajan täällä. +Mikä syy sinulla olisi hänen tappamiseensa.
Kaaos on jo auttamassa joukkojasi taistelussa, joten tuskin tarvitset minua mihinkään. Voit siis poistua.
/lähden keskimaahan, koska siellä on enemmän ihmisiä
30.11.2013 20:56
Taivas täyttyy pilvistä ja salamat alkavat pommittaa demoroita. Alkaa sataa.
30.11.2013 20:25
Hänen paikallaolemattomuutensa ei haittaa, jos hänellä on jo turvapaikka, eivätkä ihmissiilit päästä ketään hänen luokseen. Voit siis keskittyä taas muihin asioihin.
/siirrän kirjeen työpöydälle
/juon kaakaota
^^Oi suuri Kaaos! Pyydän sinua auttamaan näitä hätää kärsiviä suurhaltijoita! He voivat maksaa sinulle myöhemmin!^^
/käännyn korppi™:n puoleen
30.11.2013 20:20
146 / 171