Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jokutyyppi19
profiilit
jokutyyppi19
jokutyyppi19
Vapaa kuvaus
Aloituksia
91
Kommenttia
3402
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
/vastaanotan kirjeen
^^Voit lähteä takaisin herrasi luo, arvon lähetti^^
/luen kirjeen
30.11.2013 20:05
Minä kommentoisin, mutta en voi jatkaa, ennen kuin korppi™ vastaa minulle...
Luon Kaaoksen hahmoksi.
Nimi: Kaaos
Kuka? Mitä? Häh?: Sadistinen jumala, jonka erikoisalaa ovat mielisairaudet, luonnonkatastrofit ja poliittinen juonittelu.
Muuta: Alussa jumala loi taivaan ja maan. Ja maa oli autio ja tyhjä. Kaaos korjasi asian täyttämällä sen TNT:llä. Sitten hän räjäytti sen. Jumala joutui aloittamaan alusta. (ei liittynyt mihinkään, mutta kerroinpa kuitenkin tämän luomistarinan)
30.11.2013 20:01
"kuningattaren kaunis tytär" Entä kuninkaan? Onko kuningatar pettänyt miestään?
30.11.2013 18:35
Jos et ole vielä huomannut, korppi™ ei ole maailman älykkäimpiä ihmisiä... Sinun ei tarvitse suuttua hänelle siitä. :)
30.11.2013 17:59
^^Aiotko liittyä Kaaoksen palvojiin, vai tuletko jollain muulla asialla?^^
30.11.2013 16:59
Lauseesi jäi kesken...
/nousen tuolista
/hiljennän musiikkia
^^Huomenta muukalainen. Kuka olet? Millä asioilla liikut?^^
/alan keittää kaakaota
(HUOM. kello on 17.24 eli iltapäivä, mutta sanon silti huomenta)
30.11.2013 15:38
"Tarkoitatko sitä egyptiläistä Kaaosta" En tarkoita mitään ennestään keksittyä jumalhahmoa. Kaaos, jota palvon on täysin itse keksimäni hahmo.
En rupea liittoutumaan, koska en ole kuullutkaan koko sodasta. Voin neuvotella liittoutumisesta, jos tulet paikalle, tai lähetät viestin.
30.11.2013 13:15
Kate Bushin 50 words for snow-levy.
29.11.2013 20:00
Ja kuten varmaan huomaatte: korppi™ päästi vahingossa viholliset sisään. Hän nimittäin sanoi: "siilio huomaa AUKON MINAS TIRITHIN MUURISSA hän menee sisälle minas trithiin kun korppi™ ja master neloth (on kaupungin sisällä...) taistelevat legendaarisen taistelun".
Teidän kannattaisi käyttää niitä enkeliarmeijoitanne...
29.11.2013 19:00
En palvo kaaosta, vaan Kaaosta.
kaaos=http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaaos
Kaaos=jumala, jonka keksin tätä RoPea varten :)
29.11.2013 18:34
Atrytone, jumavittupenis, simo kurki, kartiotrolli, koira
29.11.2013 18:32
Ja miksi Siiliö valitsisi vielä puolueen? Hän saapui juuri taistelukentille, eikä tiedä tilanteesta mitään. (siilio tietysti tietää, mutta hänen hahmonsa ei, jos kerran on tullut kaukaa)
Viestinviejä ei uskalla mennä Minas tirithiin, koska siellä taistellaan. Hän menee korppi™:n tukikohtaan ja jättää lapun. Sitten hän tekee saman Master Nelothille, sitten HeKeKeelle ja kurpizzalle. Lopuksi vielä Ysmirille, vaikka hän onkin oletettavasti kadonnut lopullisesti.
Lapun sisältö:
Puuttuuko elämältäsi suunta? Tarvitsetko jumalallista apua? Käänny Kaaoksen puoleen, niin voit saada suuret voimat! Jos kiinnostuit, kulje itään, kunnes saavut kirkolle.
T: Kaaoksen ylipappi: William Alexander Lutch
Istuskelen kirkossani kuunnellen musiikkia. Olen autuaan tietämätön välillänne raivoavasta sodasta. Viestinviejä aikoo tulla kertomaan minulle asiasta, mutta sudet syövät hänet.
29.11.2013 18:27
"Eivät osaa RoPen perussääntöjä"
Tarkoittanet "autohittausta" ja "muchausta".
Voin selittää niille, jotka eivät tiedä...
Autohittaus: toisen hahmon liikuttaminen. Esim. "siilio menee katsomaan taistelua" (et voi päättää, mitä hän tekee) "Sait osuman salamasta ja menetit tajusi ja kun heräsit, olit minun tyrmässä ja sinuun oli tehty viiltoja jotka vuosi verta." (voit iskeä häntä salamalla, mutta et voi tietää, onnistuuko hän väistämään, tai toimiiko isku häneen. Toki on suositeltavaa, että hän realistisuuden nimissä saa osuman ja menettää tajunsa, mutta se on silti hänen päätettävissään)
Muchaus=Ysmir. Eli käyttää hahmoa, jolle ei tapahdu koskaan mitään pahaa, tai joka voi tehdä mitä tahansa.
29.11.2013 18:03
Kaaos ei ole puolue. Kaaos on jumala, jonka kannattajia voi olla molemmilla puolilla. Siiliö ei myöskään voi kääntyä Kaaoksen palvojaksi, koska hyvin harvat ovat kuulleet kyseisestä jumalasta.
Kyllästyin olemaan seurakunnan ainoa jäsen. Palkkaan viestinviejän levittämään uskontoa Minas tirithiin. (en olisi lähettänyt häntä, jos tietäisin, että siellä on sota, mutta miten minä siitä olisin kuullut, kun elän erakkona aavikolla...)
29.11.2013 17:25
I´m in!
Nimi: William Alexander Lutch
Rotu: ihminen
Puolue: ei ole koskaan kuullutkaan koko sodasta
Status: Kaaoksen ylipappi (seurakunta vain puuttuu, koska muut jumalat ovat suositumpia, kuin Kaaos)
Muuta: asuu yksin aavikolla, hylätyssä kirkossa. Ei erityisiä kykyjä. Omistaa radion ja levyjä, jotka on löytänyt kirkon kellarista.
29.11.2013 15:45
Kumpikohan voittaa? Enkelit vai demonit? Vai meneekö tappelu Ysmireiksi? Odotan jännityksellä.
29.11.2013 15:12
Torstaina tuli, vaikka eri torstaina, kuin oletettiin. :) Mutta eikös sitä tarinaa pitänyt tulla pidempi pätkä tällä kertaa?
En toki painosta jatkamaan nopeammin, sillä mistäs minä voin tietää, kuinka rankkaa asian muisteleminen sinulle on. (vaikka en olekaan ihan varma, onko tarina totta...)
28.11.2013 19:14
Lohikäärmeratsastajat ovat kuolleet, mutta se ei ole Jeesuksen vika... Hän vain oli niin vihainen... Eikä teillä ole mitään todisteita... Kyllähän kokonaisia valtakuntia on ennenkin vajonnut veden alle... (esim. Atlantis) Voit toki valittaa korkeimpaan oikeuteen... Uskoisin, että kunnon lakimiehillä saat korvauksesksi pari enkeliarmeijaa. (jumalallahan ei ole lakimiehiä, koska he ovat helvetissä)
28.11.2013 18:55
Kysymyksesi lähtee virheellisestä olettamuksesta, että pojat haluavat tyttöjen käyttävän vaatteita...
Itse en valitse tyttöä pukeutumisen perusteella, mutta pidän eniten joko mahdollisimman erikoisesta, tai mahdollisimman paljastavasta. Jälkimmäisen varmaan kaikki ymmärtävät. Erikoisesti pukeutuvat tytöt taas näyttävät, että uskaltavat erottua joukosta. He myös tuovat vaihtelua, kun kaikki muut käyttävät "normivaatteita".
28.11.2013 15:53
Ritarit eivät ole tarpeeksi hyviä. Haltijoita siellä ei asu. Suosittelen, että keksit ruudin ja rakennat pari haulikkoa.
28.11.2013 15:29
147 / 171