Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jokutyyppi19
profiilit
jokutyyppi19
jokutyyppi19
Vapaa kuvaus
Aloituksia
91
Kommenttia
3402
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyt jumalauta!
Ja aloittajalle: ei ihmisten manipuloiminen ole mikään kyky. Suurin osa ihmisistä on yksinkertaisesti niin tyhmiä, että ovat taivuteltavissa. Jos taas taivuttelet esim. lupaamalla jotain, ei kyseessä edes ole manipuloiminen.
p.s. Ihminen, joka manipuloi muita usein, saattaa olla narsisti.
12.11.2013 17:10
Tarkoitin vaarallisuusastetta. Vaikutuksethan tietysti eroavat huomattavasti.
12.11.2013 17:02
Et ole ainoa, jonka luokka on täynnä idiootteja. Kyseinen ihmisryhmä on aika yleinen...
11.11.2013 16:33
Olen erittäin tyytyväinen. Mitkä ovat fiilikset nyt? Miten hän reagoi anteeksipyytöösi?
10.11.2013 19:03
Miksi ihmiset syövät suklaata? Suklaa pilaa vaan elämän. Mitä hienoa nauttia suklaan mausta? Ihmiset lopettakaa suklaan syönti. (lisää tähän säälittävä iskurepliikki). Suklaata ihmiset saattaa käyttää nauttimiseen mutta nauttia voi ilman suklaata. Elämä hienoo aikaa älkää pilatko sitä lihottamalla itseänne.
T: absolutisti
p.s. Jos jäi epäselväksi: minulla ei ole mitään suklaata vastaan. :)
09.11.2013 10:36
Ihmiset käyttävät päihteitä, koska se tuntuu hyvältä, tai koska ovat koukussa.
Alkoholin kohtuukäytössä ei mielestäni ole mitään pahaa. Tupakointia taas en pidä kannatavana, mutta se on ihmisten oma valinta. Ymmärrän ihmisiä, jotka polttavat, vaikka en itse aiokkaan koskaan edes kokeilla.
Huumeet taas ovat aivan liian laaja käsite. Kovimmat huumeet, kuten heroiini ja kokaiini, ovat ehdottomasti liian vaarallisia. Sen sijaan esim. LSD, amfetamiini ja kannabis ovat enemmän tupakan kaltaisia, eli itse en käyttäisi (LSD:tä voisi EHKÄ kokeilla...), mutta jokaisen on arvioitava edut ja haitat itse.
On myös käytännössä vaarattomia huumausaineita, kuten psilosybiini ja fenyylietyyliamiini. Myös ekstaasi olisi itsessään suhteellisen turvallinen aine, mutta siitä ei voi koskaan tietää, mitä ne tabletit OIKEASTI sisältävät...
09.11.2013 10:30
Vedä turpaan. :)
09.11.2013 10:15
Eivät välttämättä omaa edes perustarpeita. George A. Romeron Night of the living dead:ssa ja sen jatko-osissa ne syövät vaistojen vuoksi, mutta selviävät jopa vuosia ilman ruokaa. Day of the dead:ssa eräs zombi saatiin myös koulutettua "sivistyneeksi", jolloin se ei hyökännyt ja sillä oli jopa hieman tunteita.
09.11.2013 09:44
Osaisitko suositella jotain hyvää venäläistä yhtyettä?
09.11.2013 09:36
Elämme julmassa maailmassa. Kyllähän niitä kiusaajia ollaan sitten hakkaamaassa, kun kiusattu on jo kuollut. Miksei kukaan tehnyt sitä ajoissa, jolloin tilanne oltaisiin pelastettu.
Mielenkiintoista on myös se, että vaikka te nyt haluatte kiusaajien kärsivän, tai jopa kuolevan (vaikka siitä ei ole enää apua), olisitte te heti kauhistelemassa kiusaajien puolesta, jos joku olisi aiemmin (silloin, kun siitä olisi ollut apua) hakannut, tai tappanut heidät. Juuri tällaisen asenteen takia kiusaamista on hankala saada loppumaan.
"Kaksi päivää Phoeben kuoleman jälkeen olivat koulutanssiaiset. Siellä ne kiusaajat vitsaili Phoeben kuolemasta ja teeskentelivät hirttäytymistä. He pilkkasivat Phoeben muistoa häipeilemättä."
Luonnollisestikin... Hehän kuitenkin olivat hänelle vihaisia... Kerrankin kiusaajilla on kunnon motiivit.
Ja lopuksi tärkein: MIKSEI KIUSAAJIA TUOMITTU? HE AIHEUTTIVAT UHRILLEEN KÄRSIMYSTÄ JA LOPUKSI KUOLEMAN! TUOSSAHAN ON KÄYTÄNNÖSSÄ MURHA, KUNNIANLOUKKAUS JA PAHOINPITELY (todennäköisesti jotain muutakin, mutta nyt ei vain tule mieleen...).
08.11.2013 19:44
Eikö kannabista yleensä polteta...
08.11.2013 19:25
Kiitos, kun autatte...
08.11.2013 19:18
Taidan olla aika sairas, mutta minusta olisi todella mukavaa, jos tulisi zombie-apocalypse.
Ihmissudet taas... Olen samaa mieltä sekä Outbreak Company:n, että Ootte kyl melkosia:n kanssa...
Zombien ottamisesta lemmikiksi tuli mieleen Shaun of the dead- elokuvan loppu...
08.11.2013 18:36
Kerroin vanhemmilleni ollessani ykkösellä. Tilanne paheni sen takia.
Yritin kolmannelle luokalle saakka kertoa vanhemmilleni ja opettajalleni. Tilanne ei muuttuut kertaakaan. Lopetin asiasta puhumisen.
Itsetuhoisia ajatuksia ei ollut koskaan. Olisin ollut valmis tappamaan kiusaajan (en vihasta, vaan päästäkseni kiusaamisesta eroon), mutta itseäni en olisi vahingoittanut.
Viime vuonna sain lopulta ratkaistua ongelman itsenäisesti. :)
08.11.2013 17:02
Olen ollut kiusattu. Sitten löin kiusaajaa keittiöveitsellä. Enää en ole kiusattu. :)
08.11.2013 16:55
Kerro opettajalle. Noin aikaisessa vaiheessa kiusaamisen voi vielä saada loppumaan.
Jos taas päätät jäädä kotiin, älä esitä sairasta, vaan sano, että et aio mennä kouluun. Silloin asia ainakin selvitetään.
Toivottavasti oli apua. :)
07.11.2013 19:00
Kerro opettajalle. Jos ei toimi, kerro uudestaan. Jos se ei toimi, valitse: Joko et mene kouluun, tai menet ja pahoinpitelet jonkun kiusaajan. Jos joudut hankaluuksiin, ilmoita, että et voinut muutakaan, koska opettajat eivät saaneet asialle tehtyä mitään.
03.11.2013 12:45
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11783837
Entäs nämä sitten? Itse suosittelen niitä, jotka itse kirjoitin tuohon ketjuun. :)
En tosin kannata tuollaista, mutta jos teidän kerran on ihan pakko tappaa joku tuskallisesti, tehkää se edes kunnolla. :)
03.11.2013 12:00
En tiedä, olenko älykäs, jos et määrittele, mitä tarkoitat älykkyydellä. Olen kuitenkin älykkäämpi, kuin IRL tuntemani ihmiset, joten ihmiset eivät ymmärrä minua. Joudun sen vuoksi jatkuvasti yksinkertaistamaan asioita, mikä on ärsyttävää ja antaa joskus asioista väärän käsityksen.
03.11.2013 11:50
Olen miettinyt samaa. Todennäköisesti ei vain jaksa käydä täällä, tai ei keksi mitään kommentoitavaa.
02.11.2013 17:24
149 / 171