zombit:3

tornado98

oonko ainut kuka haluis zombin tai ihmissuden lemmikiks o.o
tunnen itteni hieman oudoks mut kaikkee saa toivoo:D:D

7

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On niitä hullumpiakin toivomuksia olemassa!:)

      Susihan on koiralle sukua.....

      Toisaalta itse suosin tavallisempia lemmikkieläimiä esim. pupuja.
      Mutta sehän on tietysi mielipidejuttu!

      T: Nettisaapas Jyväskylästä

    • Outbreak Company

      Naaras ihmisissusi lemmikki! Voisko elämässä olla mitään parempaa.

    • Ootte kyl melkosia

      Hei ihmissutta ei saa ottaa lemmikiksi, se on kumminkin ihminen, eli kyse olisi vapaudenriistosta.

      On nuo kyllä jänniä haaveita, haluat lemmikin, joka yrittää syödä sinut / aivosi. Hanki susikoira, ajaa saman asian.

      • tornado98

        omistan jo susikoiran mut jos ois ihmissusi "lemmikkinä" siis sillee et se ei tavallaa ois lemmikkinä vaa niinku joku kaveri tai joku joka asuu sun luona ja muuttuu sit aina välil ihmissudeks:D jaja just joku zombihyökkäys ois siisti:3 zombit on sulosii ni ois kivaa omistaa sellane ja ku nehän on tavallaa kuollei ihmisii mitkä omaa vaa perustarpeet eli ruoantarpeen ja sit jotai:D jaja zombikoira vast oiski ihana:3 jjoo oon vähä outo o.o


      • tornado98 kirjoitti:

        omistan jo susikoiran mut jos ois ihmissusi "lemmikkinä" siis sillee et se ei tavallaa ois lemmikkinä vaa niinku joku kaveri tai joku joka asuu sun luona ja muuttuu sit aina välil ihmissudeks:D jaja just joku zombihyökkäys ois siisti:3 zombit on sulosii ni ois kivaa omistaa sellane ja ku nehän on tavallaa kuollei ihmisii mitkä omaa vaa perustarpeet eli ruoantarpeen ja sit jotai:D jaja zombikoira vast oiski ihana:3 jjoo oon vähä outo o.o

        Eivät välttämättä omaa edes perustarpeita. George A. Romeron Night of the living dead:ssa ja sen jatko-osissa ne syövät vaistojen vuoksi, mutta selviävät jopa vuosia ilman ruokaa. Day of the dead:ssa eräs zombi saatiin myös koulutettua "sivistyneeksi", jolloin se ei hyökännyt ja sillä oli jopa hieman tunteita.


    • Taidan olla aika sairas, mutta minusta olisi todella mukavaa, jos tulisi zombie-apocalypse.
      Ihmissudet taas... Olen samaa mieltä sekä Outbreak Company:n, että Ootte kyl melkosia:n kanssa...
      Zombien ottamisesta lemmikiksi tuli mieleen Shaun of the dead- elokuvan loppu...

    • Hmmm...

      Eiks lemmikit oo vähän samoi ku tyttöystävät. Ostat niille ruuat, annat asuinpaikan, ostat sille tavaroita ja palkkioks saat vähän läheisyyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe