Kysyn ihan mielenkiinnon vuoksi

kurpizza

Kuinka moni teistä on joskus koulussa ollut kiusattu tai muuten vain yleisen pilailun kohteena? Tahtosin vain tietää, kun tänään koulussa kävi yksi vähän keljumpi juttu: Yksi rääväsuu väitti että joku poika olisi ihastunut minuun.(Se ei ole yksinkertaisesti mahdollista) En tietenkään ottanut tosissaan, servasin parhaani mukaan takaisin.
Onko teille käynyt vastaavaa? Aloitus kuuluisi varmaan "itsetunto" palstalle, mutta siellä jotain aikuisia jotka näyttävät kommentoivan ja taputtelevan päähän joku keskustelussa....

11

105

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs trotskilainen

Kysykin vielä. Mie olin kiusattu koko ala-asteen ja seiskallakin jotkut pilkkasivat minua silloin tällöin. Mie olin kaikkien silmätikkuna varmaan siksi, kun en osannut suhtautua haukkumiseen "oikein" ja olin muutenkin erilainen. Sitten mie vaan omaksuin sellaisen hälläväliä -asenteen ja aloin servaamaan kiusaajia olemalla ns. liian erilainen. Jos joku tuli vaikka haukkumaan musiikkimakuani, saatoin hyvin myöntää, että kuuntelen venäläistä radiota. Sitten kun he pilkkasivat minua, olin olevinani, kuin olisin heitä parempi tai viisaampi juuri sen takia. Toimii.

• Olen ollut kiusattu. Sitten löin kiusaajaa keittiöveitsellä. Enää en ole kiusattu. :)

• Aina ollu jothain pientä irvailua taholta tai toiselta...

• kurpizza

Ok.
      Venäläistä radiota?

• Eräs trotskilainen

Radio Sputnik :)

• Eräs trotskilainen kirjoitti:

Radio Sputnik :)

Osaisitko suositella jotain hyvää venäläistä yhtyettä?

• Eräs trotskilainen

• Eräs trotskilainen

• kurpizza

Eikö se ollut joku venäläinen (hevi?)bändi, joka teki sen past,mat, tree- kappaleen??

• exkiusattu

joo oon ollu kiusattu meiä luoka tyyöt syrjis mua ja pojat haukkus läskiks rumaks jne... Ja otin helpost itteeni ja mua kiusattii mu harrastuste takii esim se oli hirveen hauskaa ja outoo et tyttö harrasti karatee ja partioki oli nii hauska juttu e mä partios hirveest viihtyny ku ne ihmiset oli kaikki liia tuttui toisillee mut jotenki mä e pystyny jättää sitä porukkaa ku vast vuos sit ja mun kaverit oli rinnakkaisluokal ja karateski olin niitte ihmisten takii ku siel oli pari mun kaverii ketä en sit muute pahemmi nähny :p

• Eräs trotskilainen

Mie en ole kuullut, mutta saattaisi ollakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      95
      3313
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3063
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1883
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1882
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      32
      1809
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1721
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1409
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1329
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    Aihe