Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jokutyyppi19
profiilit
jokutyyppi19
jokutyyppi19
Vapaa kuvaus
Aloituksia
91
Kommenttia
3402
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Terry Pratchet ja Stephen King ovat parhaita. Ja suomalaisista ovat erittäin hyviä Marko Hautala ja Päivi Honkapää. Ja tällä hetkellä lukemisen alla on Dostojevskin Rikos ja rangaistus, joka vaikuttaa erittäin hyvältä kirjalta.
22.06.2013 02:41
Saattaisin tulla kyläilemään, mutta perustamaan en rupea. Ja nyt kun kerran huumeista puhutaan, niin mitäs mieltä olette psilosybiinistä? Entä LSD:stä?
22.06.2013 02:35
Täällä sitä vain valvotaan. Menisin nukkumaan, mutta en pysty lopettamaan musiikin kuuntelua, joten saatan valvoa koko yön, tai sitten vain nukahtaa tähän tietokoneen ääreen.
22.06.2013 02:31
Minä olen lukenut sen ekan osan. Ja kaikki saman kirjailijan Replica-kirjat. Ihan hyviä kirjoja ovat.
22.06.2013 01:13
Meno on hyvä, vaikka vähän pelottaakin, että aikooko ErNu kadota. Tervetuloa keskusteluun ja toivottavasti viihdyt, vaikka keskustelun aihe vaihtuukin jatkuvasti.
22.06.2013 01:10
Ja jos kaupunki joskus tuhoutuu salaperäisessä tulipalossa, ette voi tietää, pitääkö teidän syyttää pyromaania, huumehörhöä vai vihaisia kukkahattutätejä. Ratkaisu: lynkatkaa kaikki.
21.06.2013 22:37
Hyvin puhuttu. (tai oikeastaan kirjoitettu) Jos tuo ei saa ErNua jäämään, niin tuskin mikään. (paitsi ehkä se, jos hankkisimme mestarisikiusaajan takaisin)
21.06.2013 22:33
Kaverini suhtautuivat hyvin. Vaikka kaikki muut kiusaajat olivat kiusanneet vain minua, niin se, jota löin veitsellä, oli myös ärsyttänyt kavereitani, joten heidän mielestään se oli hyvä teko. Ja kyseessä ei ollut vihanpurkaus, vaan suunniteltu keino päästä eroon kiusaamisesta. (tosin väitin sen olevan vihanpurkaus, jotta en joutuisi pahempiin hankaluuksiin) Ja et ollut tungetteleva, eikä minulla ole traumoja tapahtuneesta.
Aika jännä keskustelu. Alkuperäinen viesti on pelkkä piste, siitä siirrytään mestarisikiusaajan etsimiseen, sitten siihen, että sinä uhkaat lähteä ja nyt minun persoonallisuuteeni ja entiseen kiusaamiseeni. Mikäköhän puheenaihe on seuraavana vuorossa? Odotan jännityksellä...
21.06.2013 20:17
Olen outo, koska olen maaninen sosiopaatti, jolla on sosiaalisten tilanteiden pelko. Minua kiusattiin, mutta ei kiusata enää, koska löin yhtä kiusaajaa kotitaloustunnilla keittiöveitsellä. (mitään pahoja vammoja ei tullut. Löin vain juuri sen verran, että pääsin kiusaamisesta eroon)
21.06.2013 19:49
En tiedä noista, mutta yksi hyvä kirjaehdotus olisi Stephen Kingin Kuoleman käytävä. Ei kannata hämääntyä kirjan nimestä, tai siitä, että kirjoittaja on S.K. , sillä kyseeessä ei ole kauhukirja vaan pikemminkin draama. Myös siitä tehty elokuva on erittäin hyvä.
21.06.2013 19:21
Todennäköisemmin se on rangaistus siitä, että uhkaat kadota.
Toivottavasti mökkireissusi (oletan että olet menossa mökille, vaikka en voikkaan tietää) piristää sinua sen verran, että jaksat taas keskustella täällä.
21.06.2013 19:11
Älä nyt sinäkin lähde! Tämähän on kuin joku ketjureaktio: ensin lähti mestarisikiusaaja, sen jälkeen ErNu ja nyt sinä. Kysymys kuuluu: kuka katoaa seuraavaksi? Tämä on kauheaa!
21.06.2013 16:06
En haluaisi sanoa "en tiedä", mutta koska en tiedä, sanon sen silti: en tiedä. Ja mitä väliä sillä edes on? Vastasin jo molempiin mahdollisiin kysymyksiin.
21.06.2013 16:02
ErNu ei saa lähteä, sillä silloin suomi24 on taas vähän tylsempi paikka.
21.06.2013 15:58
Et kai oikeasti aio kadota!!!!! Silloin kaikkien elämästä tulisi taas vähän tylsempää! Voisiko kuka tahansa tulla tänne olemaan eri mieltä, jotta ErNu ei lähtisi? Ja miten ensi viikko muka liittyy mihinkään? Tapahtuuko silloin jotain kivaa? Ja vaikka olisit outo ja pitäisit oudoista, niin minäpä olenkin niin outo, että jos jaksaisin olla oma itseni, et edes sinä voisi pitää minusta. (huomasitko? olin eri mieltä kanssasi! älä lähde, vaan jää väittelemään)
20.06.2013 21:12
Puhutko nyt tappelun aiheesta, vai siitä "keskustelun alkuperäisestä aiheesta" jonka mainitsin tuolla ylempänä. Tappelun aiheeseen en osaa vastata, koska en edes tiedä mistä tappelusta puhut. Keskustelun alkuperäinen aihe taas oli leiriltä karkaaminen.
20.06.2013 20:59
En ole kokeillut spiritismiä, sillä osa säännöistä on minulle hankalasti toteutettavia. Erityisesti ongelmia tuottaisi se, että osoittimena käytetty lasi täytyy hajottaa "pelin" jälkeen. Joku varmasti huomaisi, jos yksi lasi katoaisi. Lisäksi netistä löytyy paljon toisistaan poikkeavia ohjeita, joista pitäisi jotenkin selvittää, mitä pitää noudattaa. Toivottavasti joku tuntee jonkun, joka on "pelannut" spiritismiä onnistuneesti, että häneltä voisi kysyä neuvoa. Tosin vaikka joku spiritismiä yrittäisikin, ei silti olisi varmaa, että hän tavoittaa mestarisikiusaajan.
20.06.2013 20:55
Kiusaajan opas oli parempi.
20.06.2013 19:17
Soita vaan. Kaikki mahdollisuudet on käytettävä.
20.06.2013 18:10
Ei täällä mitään tappelua ole. Ainoastaan nimimerkinvarastajatrollipaskiaisia, joita et oletettavasti tarkoita, koska niitä oli jo viimeksi, kun koommentoit tänne. Kaikki riippu siitä, miten sen ajattelee, joten tappelusta pääset eroon, kun lakkaat ajattelemasta sen tappeluna.
20.06.2013 18:08
168 / 171