KAIKKI JOTKA VASTUSTAVAT ErNuGirl4everin LÄHTÖÄ NIIN TÄNNE!!!!

WishingForTomorrow

Eli laittakaa nimenne alle ja yx asia missä ErNu on paras ja miksi se EI SAA jättää meitä!!!!!!

20

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • L-PoP_Lady

      Mä laitan ton .-keskusteluun (keskustelun nimi on piste) kirjottamani jutun copy pastena (eli on vähän useempi ku yks asia):

      Ernu et hemmetissä jätä meitä!!! Oon suunnilleen stalkkinu sua koko Suoli24 aikasi ja mielestäni oot just paras! Oon myös aina myötäilly sun mielipiteitä.Sori vaan. Sulla on hyvät ja vahvat mielipiteet ja ne ovat lähellä omiani. Mutta MÄ olen outo ja ujo pitämään mielipiteeni sisälläni ja sä kerrot ne paremmin kun mä eli ET KARKAA MIHINKÄÄN!!! Ja voisko auttaa jotenki sun ns. Masennuksen kanssa :< älä lähe! Kerro vaikka mikä tekee sun ens viikosta ainutlaatuisen?

    • Älä lähde! Suomi24 koostuu pienistä osista. Jos yksikin osa puuttuu, koko nuorten osio kuolee. Sinä, ErNuGirl4ever, olet yksi niistä osista.

      • ilkeää naurua

        Ernu ei saa lähtiä! Tääl tarvittaa vakituisija kävijöitä!! oikeesti!


      • piece&love
        ilkeää naurua kirjoitti:

        Ernu ei saa lähtiä! Tääl tarvittaa vakituisija kävijöitä!! oikeesti!

        Ernu on paras kommentoimaan ja kannustamaan ja "muruttelemaan" muita :)
        _Ernu sä olet koko mun suoli24ajan ollut mun "bestis" täällä!!!!! D: Jos sä lähdet niin tää koko paikka menee PILALLE!!!_


    • lifemocker

      no eihän tämä kovin kehittävä paikka milläänlailla ole...

      • hamppu

        no painu sit vittuun täältä saatanan pedo


    • ErNu ei saa lähteä, sillä silloin suomi24 on taas vähän tylsempi paikka.

    • ErNuGirl4ever

      ..... Piece sä teit tän keskustelun vai mitä........? En oo ollu ees 24h pois ku tämmöne haloo? En mä oo VIELÄ mihkään kadonnu...

      • piece&love

        Ei ei en tehny :O ^.^ Mä oon vaa huolissani ettet sä "saa mitään typerää päähäsi" ja jätä meitä..!! _mä en edes tunne sua kunnolla, mutta heii, ollaanhan me anonyymisti ihan "kavereita" :(((_
        «Ja Piece syöttää... Etenee laitaa pitkin.. Mutta silloin maalia kohti pyrkivää ErNua kohti etenee vieraan joukkueen VAARALLINEN pelaaja nimeltään ITSETUNNON KOLHU.. Se tyrmää ErNun, ja hän poistuu kaukalosta. Jättääkö ErNu koko pelin ja areenan ja URANSA taakseen??? Se selviää seuraavassa lähetyksessä!»
        ErNu mä pyydän ja anelen ja RUKOILEN koko selostajansydämmelläni, että ET LÄHDE!!!!


      • ErNuGirl4ever
        piece&love kirjoitti:

        Ei ei en tehny :O ^.^ Mä oon vaa huolissani ettet sä "saa mitään typerää päähäsi" ja jätä meitä..!! _mä en edes tunne sua kunnolla, mutta heii, ollaanhan me anonyymisti ihan "kavereita" :(((_
        «Ja Piece syöttää... Etenee laitaa pitkin.. Mutta silloin maalia kohti pyrkivää ErNua kohti etenee vieraan joukkueen VAARALLINEN pelaaja nimeltään ITSETUNNON KOLHU.. Se tyrmää ErNun, ja hän poistuu kaukalosta. Jättääkö ErNu koko pelin ja areenan ja URANSA taakseen??? Se selviää seuraavassa lähetyksessä!»
        ErNu mä pyydän ja anelen ja RUKOILEN koko selostajansydämmelläni, että ET LÄHDE!!!!

        Mä uskon yhä, et sä teit tän.....

        "kertokaa YX asia missä ErNu on paras...jne" YX YX... Kuulostaa niin kaunis sulle, ku se en oo mä-.-" yritäkkös kusettaa mua >:3

        Ja kyllä, me ollaan anonyymisti kavereita.


      • ErNuGirl4ever
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Mä uskon yhä, et sä teit tän.....

        "kertokaa YX asia missä ErNu on paras...jne" YX YX... Kuulostaa niin kaunis sulle, ku se en oo mä-.-" yritäkkös kusettaa mua >:3

        Ja kyllä, me ollaan anonyymisti kavereita.

        Kaunis?* mikä hemmetin "kaunis"?!!!? Joo mun kännyssä on joku vitun fiksu syöttö päällä ja jos en jaksa tarkistaa viestiä niin lähes aina käy jtn tän tapasta... I feel happy--.-

        en siis väitä ettetkö olisi kaunis


    • mukko

      Mulle on ihan sama lähekkö vai et -.-.Jos haluut estää nimimerkin pöllimisen kantsii tehä tunnus.

      • Ei, ei ErNu saa lähtä. Jokainen henkilö on tärkeä Suomi24:ssä. Miettikää nyt, jos tääl ei ois ketää, nii eihän tämmöistä paikkaa ois..


    • mukko

      Lähtee jos lähtee ei kukaan sitä voi estää :/ mut miks se lähtis lol :=)

      • Et selvästikkään ole tietoinen viimeaikaisista tapahtumista...


    • mukko

      en oikee paljoo viittikkö kertoo lyhyesti tän homman juonen kun en oo ite kuullu :D?

      • Lue keskustelu nimeltä . niin tiedät.


    • mukko

      Jaa :D

      • Se on hyvä keskustelu, yli 100 viestii jo. Tavoitteemme on täyttää se (siihen tarvitaan 500 viestii :3)...


      • kettu98 kirjoitti:

        Se on hyvä keskustelu, yli 100 viestii jo. Tavoitteemme on täyttää se (siihen tarvitaan 500 viestii :3)...

        Niin ja ilman spammiä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe