KYSELY

ilkeää naurua

1. Pelkäätkö kuolemaa?
2. Miks?
3. Uskotko jälleensyntymiseen? (jos et hyppää kohtaan 5)
4. Millaisena luulet syntyväsi uudelleen?
5. Millaisena ajattelet tuonpuoleisen?

Vastatkaa

6

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WixuWaxuu

1. Pelkään.

2. Aina kun menee nukkuun ni ajattelee et sitkun on kuollu, ni mitän maailmalle tapahtuu?

3. Joo ja ei.

4. Jumalana >:D

5. Samanlainen kuin '' Soturiprinsessa Xenassa'' ole manala. :)

• Hopefully I NeverDie

1. Valitettavasti, mutta olen osittain voittanut pelkoni ku kuvittelen olevani kuolematon

2. Koska sit mun elämä on ohi, mitä sitten ajattelen ku oon kuollut ja onko mulla minkäänlaista tietoisuutta?

3. Toivon ainaki et se ois totta

4. Toivottavasti tyttönä ja toivottavasti eri aikaan tai maailmaan ku tähän.

5. En oikein tiiä, mut toivottavasti se ei ole kovin tylsä.

• ErNuGirl4ever

1. Ei, en pelkää kuolemaa. Mutta pelkään et mua surraan tai että mun lähimmäiset kuolee.

2. En pelkää kuolemaa, koska ilman kuolemaa elämää ei ole, ja kun musta aika jättää, niin toivon että saan rauhan. Ei sitä kuulu pelätä.

3. Uskon välillä että jälleensyntyminen on mahdollista... Enkä ole hindu yms...

4.en kuitenkaan itse usko syntyväni uudelleen. Kaikki ei saa uutta mahdollisuutta.

5. Tuonpuoleinen... Taivas tai Helvetti, joskus pienempänä aattelin että jos on liian hyvä Helvettiin ja liian huono taivaaseen, syntyy/jää maapallolle. Eli en tiiä;3 sittenhän sen tietää kun kuolee

Jokaisen. Oma. Asia. Mihin. Uskoo.

Ja mun uskominen vaihtelee... Uskon Paholaiseen joten uskon myös Jumalaan (muuten ei olisi ketään, joka pitäisi Paholaisen kurissa) Mutta en usko juurikaan Raamatun oppeihin
      [olen siis evakelisluterilainen]
      Pakko mainita; halusin pienempänä antaa tulevalle lapselleni nimeksi Lusifer, koska se oli mun mielestä niin kaunis nimi, eikä tullu mieleenkään että se olis ollu Saatana. Eli järkytys oli suuri.

• hopi-intiaani

en thedä

• 1. Pelkäätkö kuolemaa? No vähän...
      2. Miks? Koska sitten ei enää ikinä palaa...
      3. Uskotko jälleensyntymiseen? (jos et hyppää kohtaan 5) Vähän(;
      4. Millaisena luulet syntyväsi uudelleen? Hmm...luulen, että jonakin eläimenä xD
      5. Millaisena ajattelet tuonpuoleisen? Riippuu...ekaks tulee mielee toinen maailma (esim. semmonen fantasia maailma)..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      205
      5104
    2. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      40
      4546
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      200
      2741
    4. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      135
      2318
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      61
      1952
    6. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      112
      1831
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      67
      1794
    8. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      208
      1664
    9. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      152
      1232
    10. Martina tienaa itse rahansa

Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      964
    Aihe