1. Pelkäätkö kuolemaa?
2. Miks?
3. Uskotko jälleensyntymiseen? (jos et hyppää kohtaan 5)
4. Millaisena luulet syntyväsi uudelleen?
5. Millaisena ajattelet tuonpuoleisen?
Vastatkaa
KYSELY
6
84
Vastaukset
- WixuWaxuu
1. Pelkään.
2. Aina kun menee nukkuun ni ajattelee et sitkun on kuollu, ni mitän maailmalle tapahtuu?
3. Joo ja ei.
4. Jumalana >:D
5. Samanlainen kuin '' Soturiprinsessa Xenassa'' ole manala. :) - Hopefully I NeverDie
1. Valitettavasti, mutta olen osittain voittanut pelkoni ku kuvittelen olevani kuolematon
2. Koska sit mun elämä on ohi, mitä sitten ajattelen ku oon kuollut ja onko mulla minkäänlaista tietoisuutta?
3. Toivon ainaki et se ois totta
4. Toivottavasti tyttönä ja toivottavasti eri aikaan tai maailmaan ku tähän.
5. En oikein tiiä, mut toivottavasti se ei ole kovin tylsä. - ErNuGirl4ever
1. Ei, en pelkää kuolemaa. Mutta pelkään et mua surraan tai että mun lähimmäiset kuolee.
2. En pelkää kuolemaa, koska ilman kuolemaa elämää ei ole, ja kun musta aika jättää, niin toivon että saan rauhan. Ei sitä kuulu pelätä.
3. Uskon välillä että jälleensyntyminen on mahdollista... Enkä ole hindu yms...
4.en kuitenkaan itse usko syntyväni uudelleen. Kaikki ei saa uutta mahdollisuutta.
5. Tuonpuoleinen... Taivas tai Helvetti, joskus pienempänä aattelin että jos on liian hyvä Helvettiin ja liian huono taivaaseen, syntyy/jää maapallolle. Eli en tiiä;3 sittenhän sen tietää kun kuolee
Jokaisen. Oma. Asia. Mihin. Uskoo.
Ja mun uskominen vaihtelee... Uskon Paholaiseen joten uskon myös Jumalaan (muuten ei olisi ketään, joka pitäisi Paholaisen kurissa) Mutta en usko juurikaan Raamatun oppeihin
[olen siis evakelisluterilainen]
Pakko mainita; halusin pienempänä antaa tulevalle lapselleni nimeksi Lusifer, koska se oli mun mielestä niin kaunis nimi, eikä tullu mieleenkään että se olis ollu Saatana. Eli järkytys oli suuri. - hopi-intiaani
en thedä
http://www.youtube.com/watch?v=4nfg_vumvhk
Tuollaista toivoisin kuoleman jälkeen.1. Pelkäätkö kuolemaa? No vähän...
2. Miks? Koska sitten ei enää ikinä palaa...
3. Uskotko jälleensyntymiseen? (jos et hyppää kohtaan 5) Vähän(;
4. Millaisena luulet syntyväsi uudelleen? Hmm...luulen, että jonakin eläimenä xD
5. Millaisena ajattelet tuonpuoleisen? Riippuu...ekaks tulee mielee toinen maailma (esim. semmonen fantasia maailma)..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644