Ja koska perustetaan hamppukaupunki, siellä talot olis hamppua tietenkin
LÖÖÖV IT ! :D
Hamppukaupunki
13
161
Vastaukset 13
- nfnfnfnf
sateenkaarikansaa! (:
- ""jmt
Samaa mieltä sun kans:D
- Aloittaja olen minä
Kuis ny nii :D
- miiiinä
joooosko perustetaan kauniimpi kaupunki ku turku tampere tai helsinki ;) ? ah mun lempibiisii :3
- Aloittajaaaa
- tidi
perustetaanko ? ;) tuon edellisen kommentin lähettäjä :3
Ja jos kaupunki joskus tuhoutuu salaperäisessä tulipalossa, ette voi tietää, pitääkö teidän syyttää pyromaania, huumehörhöä vai vihaisia kukkahattutätejä. Ratkaisu: lynkatkaa kaikki.
- alottaja1
Siellä saatat nähdä sä poliisinkin, KAIKILLA ON LEPPOSA MEININKI
Saattaisin tulla kyläilemään, mutta perustamaan en rupea. Ja nyt kun kerran huumeista puhutaan, niin mitäs mieltä olette psilosybiinistä? Entä LSD:stä?
- rännittelijä tytttöö
piri toimiiih.
- Alottajaaaa
Täti Jukka on sen pormestari
Ja nopsajalka kannabiskonsultti
T. Aloittaja pitkästä aikaa :) - Rainboooooooow
Ja syksyllä kauniisti kukkii :)
- Alottaja taas
Ja sinne on tervetulleita kaikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3701184- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44605
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20530SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht323513- 78490
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459