Ja koska perustetaan hamppukaupunki, siellä talot olis hamppua tietenkin
LÖÖÖV IT ! :D
Hamppukaupunki
13
146
Vastaukset
- nfnfnfnf
sateenkaarikansaa! (:
- ""jmt
Samaa mieltä sun kans:D
- Aloittaja olen minä
Kuis ny nii :D
- miiiinä
joooosko perustetaan kauniimpi kaupunki ku turku tampere tai helsinki ;) ? ah mun lempibiisii :3
- Aloittajaaaa
- tidi
perustetaanko ? ;) tuon edellisen kommentin lähettäjä :3
Ja jos kaupunki joskus tuhoutuu salaperäisessä tulipalossa, ette voi tietää, pitääkö teidän syyttää pyromaania, huumehörhöä vai vihaisia kukkahattutätejä. Ratkaisu: lynkatkaa kaikki.
- alottaja1
Siellä saatat nähdä sä poliisinkin, KAIKILLA ON LEPPOSA MEININKI
Saattaisin tulla kyläilemään, mutta perustamaan en rupea. Ja nyt kun kerran huumeista puhutaan, niin mitäs mieltä olette psilosybiinistä? Entä LSD:stä?
- rännittelijä tytttöö
piri toimiiih.
- Alottajaaaa
Täti Jukka on sen pormestari
Ja nopsajalka kannabiskonsultti
T. Aloittaja pitkästä aikaa :) - Rainboooooooow
Ja syksyllä kauniisti kukkii :)
- Alottaja taas
Ja sinne on tervetulleita kaikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2607713Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1564083Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1382318Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261857- 471560
- 341429
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421244Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1431047- 1421046
Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä81013