Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pegas
profiilit
pegas
pegas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
6
Kommenttia
1898
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suositan+että+menet+kansantalouden+kurssille.+Kansantalous+koostuu+julkisesta+ja+yksityisestä.+Viimeisen+30+vuoden+aikana+on+julkinen+(valtion+budjetti)+pysynyt+jotakuinkin+samana+(indeksiin),+mutta+yksityinen+räjähtänyt!
Rahavarat+tosin+kasautuu+ja+se+on+ongelma,+sillä+jos+se+liiaksi+kasautuu,+meillä+alkaa+kulutus+sakata+(määrällisesti).+Siis+asikasmäärät+hiipuu,+koska+yhä+useampi+putoaa+köyhyyteen.
Tätä+juuri+SDP+haluaa+torjua.+Se+on+samalla+myös+yrittäjän+etu,+koska+se+takaa,+että+yritys+voi+ylläpitää+asikasvirtaa.
Jo+Kuninkaat+päätti+yksityisten+ihmisten+rahoista.+Niin+tekee+kaikki+valtiot.+Ja+hyvä+niin.+Vapaana+ollessaan,+ilman+sääntelyä,+olisimme+katastrofissa+muutamassa+vuodessa.+Tämä+on+tullut+todistettua+jo+monta+kertaa+markkinatalouden+kriiseissä!
12.04.2021 08:00
Omatpa+on+saappaasi......
11.04.2021 18:21
En+ole+nähnyt+mitään+"möhlintää"?+Muuten+kuin+Persujen+panikointi.
Suomi+pitää+yhdessä+nyt+kaikkien+puolta,+pelastamme+yrityksiä+menemästä+konkurssiin.+Persu+on+niin+kyvytön+että+ei+näe+mitä+tapahtuu+jos+emme+tee+niin.
1990+lama+opetti+mietä,+mutta+eihän+näitä+typeriä+Persupaskoja+ollut+silloin.
10.04.2021 20:54
Persut+hajottaa+Suomen+kansan.+Minua+ja+80%+suomalaisista+ällöttää+Persuhömppä.
Persut+ovat+se+fasismi+jota+minä+inhoan!+Ällöä!
Suomi+Oy+on+nimenomaan+koko+Suomi,+ei+vain+narsistipaska!+Kun+Suomi+pelastaa+nyt+koronan+kärsimiä+yrityksiä+ja+ihmisiä+se+tarkoittaa,+että+kaveria+ei+jätetä.+Koko+kansa+seisoo+sen+takana+että+Suomi+pelastuu.
Persu+on+niin+tyhmä+kuin+saapas,+eikä+kykene+pitämään+suomalaisten+puolta.+Kaikki+Persupaska+on+vain+materiaa+eli+lippu,+markka,+rajat+jne+mutta+ei+suomalainen+kansa!
10.04.2021 20:51
Tyhjänpään+fulaa+on+vain+sinun+älytön+kirjotuksesi+jossa+ei+päätä+ei+häntää!
Et+tajua,+että+me+pelastamme+Suomen.+Se+tapahtuu+niin,+että+yksittäisten+yritysten+ei+tarvitse+kantaa+koko+Koronakuormaa,+vaan+siihen+osallistuu+koko+kansa.+Olisi+järjetöntä+päästää+yrityksiä+konkurssiin+ja+valtava+määrä+työttömiä.+Kuten+tiedämme,+oli+1990-lamassa+itsemurhia+enemmän+kuin+nyt+koronakuolleita.+Arviolta+2800+ihmistä+teki+itsemurhan.
Sinä+ja+persusi+olette+niin+itsekkäitä+paskoja,+että+ällöttää!!
10.04.2021 20:46
Kuuleppas+älykääpiö.+Suomi+on+ollut+aina+peräpään+pitäjä.+Ennen+EU:ta+me+olimme+jossain+sijoilla+100+tai+yli.+Nyt+olemme+EU:ssa+nousseet+maailman+kärkeen.+Kaikilla+mittareilla+Suomi+pärjää+hienosti.+Täällä+on+myös+maailman+onnellisin+kansa!!
Persut+eivät+sitä+tehneet+vaan+juuri+nämä+SDP-Keskusta+ja+Kokoomus.
Persut+ovat+vain+valittajakansaa+joka+ei+vielä+ole+osannut+muuta+kuin+valittaa.+Se+muistuttaa+jonkinlaista+hemmoteltua+kakaraa,+joka+ei+ole+tyytyväinen+mihinkään.
Päättäminen+on+vaikeaa+ja+tulevaisuuden+ennustaminen.+Sen+olemme+oppineet+Koronasta.+Mutta+on+häikäisevää,+että+Suomi+tässäkin+pärjää+parhaiten+millä+mittarilla+tahansa.
Miten+joku+Halla-aho+muka+tätä+parantaisi?+Pelkään+että+vajoamme+taas+takas+sinne+100+listan+ulkopuolelle!!!
10.04.2021 18:37
Ai+että+mä+tykkään+tästä!+Persua+naamaan+että+tutisee!!!
10.04.2021 18:32
Erittäin+hyvin+kiteytetty!!!
10.04.2021 18:30
Suomi+ei+velkaannu+"maailman+ennätysvauhtia"+NOU!
Koko+maailma+velkaantuu+"ennätysvauhtia",+mutta+Suomi+maltillisesti.
Onko+Persun+vaikea+ymmärtää+tätä?+Talousasiat+ovat+vaikeita+ja+Persu+takapenkin+oppilaat+eivät+täysin+osaa+edes+Ojalan+laskuoppia.+Se+on+valitettavaa.
Suomi+Oy+pärjää+erinomaisesti+juuri+nyt.+Olen+niin+ylpeä+Suomesta,+sillä+meillä+on+erittäin+osaava+johto.+Meidän+yritykset+ovat+myös+huippuluokkaa.+Keskiverto+suomalaisen+pankkitili+karttui+vuoden+2020+aikana+yli+10+miljardia+ja+on+noin+105+miljardia.+Pörssi+tahkoaa+rahaa+omistajilleen.+Suomalainen+on+onnellisin+koko+maapallon+maista+ja+kukaan+HUOM!+ei+kukaan+halua+olla+Korona-aikana+missään+muualla+kuin+Suomessa!!
Kaikesta+huutamiseta+ja+räyhäämisestä+huolimatta+Suomen+hallitus+on+osoittanut+harkintaa+ja+huikaisevaa+älyä+toimillaan.+Vaikka+maassa+on+tätä+hätäilevää,+poikkoilevaa+ja+pelkäävää+kansaa+kuten+Persut.+Joista+on+lähinnä+hosumiseen.
Minä+annan+Suomen+hallitukselle+ja+Sanna+Marinille+10++siitä,+miten+se+on+selvittänyt+tämä+kriisin.+Kriisin+joka+kaikissa+muissa+maissa+on+valtava+trauma!
10.04.2021 18:29
Nastarenkaat+kieltoon+ja+kitkarenkaat+pakolliseksi+KIITOS!
Tiekustannukset+ja+pölyhaitat+ja+kaikki+kiittävät!!!
10.04.2021 12:33
Persu+ei+ymmärrä+asioita+ei+kokonaisuuksia,+joten+demari+joutuu+puhumaan+kuin+lapselle!
10.04.2021 08:32
Olin+kyllä+hiukan+yllättynyt+Sweet+Little+Sixteenin+kommenteista!!!
Ansaitsee+tuon+upean+"arvonimen"😄
10.04.2021 08:31
Ai,+no+minulla+menee+oikein+hyvin?+Kuten+suurella+osalla+suomalaisia.+Olemme+ylpeänä+osaksi+Eurooppaa.+Suomi+menestyy+hienosti+ja+suomalainen+on+tyytyväinen+elämäänsä+nyt.
Niin+minäkin.+Olemme+pärjänneet+hienosti+myös+tässä+maailmaa+koetelleessa+epidemiassa.+Kun+kausi-influenssa+nitisti+500-2000+suomalaista+vuosittain,+yltää+Korona+jotakuinkin+keskimääräiselle+tasolle.
Samanaikaisesti+Suomen+talous+pyörii+ja+meillä+on+ollut+paras+mahdollinen+hallitus+meidän+suomalaisten+asioita+hoitamassa.
Me+emme+siis+kaipaa+mitään+Persupaniikkinappuloita!+Varsinkaan+kun+Persuideat+eivät+toimi+käytännössä!
10.04.2021 08:29
En+usko+että+yhtään+perussuomalaista+tuolla.+Ihan+vieras+juttu.
Sitävastoin+tunnen+satoja+sijoittajia+jotka+ovat+nyt+tyytyväisiä.+Itsekin+pärjännyt+hyvin.+Tarkoittaa+(olen+piensijoittaja)+että+noin+80+000+euroan+salkusta+140+000+:een.
Olen+hiton+tyytyväinen+meidän+hallitukseen+joka+on+yritysmyönteinen.
Uskon+vahvasti,+että+Suomi+ja+meidän+teollisuus+nousee+vielä+lisää+syksyä+kohti.+Minulle+ei+merkitse+ketä+puoluetta+sijoittajat+ovat+vaan+se+että+politiikka+on+yritysmyöntistä.+
Voin+sanoa,+että+kun+olen+seurannut+30+vuotta+sekä+pörssi+että+yritysmaailmaa,+en+ole+vielä+kertaakaan+nähnyt+näin+edistyksellistä+valtion+toimintaa+elinkeinoelämän+eteen.+Esim.+Kokoomus+yritti+hartaasti+eläkeputkea+pois,+mutta+Sanna+Marin+vain+napsautti+sormeaan+ja+HUPS!
Nyt+varsinkin+nuorilla+yrityksillä+on+hiton+hyvä+mahdollisuus!
09.04.2021 20:28
Sitä+suomalaisuutta+ei+hävitä+vasemmisto+ei+(tyhmä+sana)+"vihervasemmisto".+Me+olemme+ylpeitä+suomalaisuudesta,+mutta+me+emme+kannata+sitä+uppiniskaista+juropää+suomalaisuutta+joka+Persuilla+on+tavoitteena.
Minä+kannatan+suomalaista+yrittäjyyttä+ja+suomalaisia+tuotteita,+niistä+me+leipämme+saamme.+Me+tarvitsemme+koko+maailman+markkoita+jotta+voimme+tehdä+kauppaa.
Se+on+parasta+suomalaisuutta+ikinä!+
Persut+ovat+kuin+"pesäpallopeli",+sitä+pelataan+vain+Suomessa.+Mutta+oikea+urheilu+on+sellaista,+että+kilpailemme+maailmalla+ja+pärjäämme+siellä.+Urheiljakin+kaipaa+maailmalle+niin+myös+yritykset.
09.04.2021 16:06
Ja+muiden+maiden+budjetit+vielä+enemmän!!
09.04.2021 15:58
No+on+miehellä+otsaa!!+Mitään+20%+Suomi+ei+todellakaan+olla+jäljessä.+Ei+edes+2%.+Juuri+tuli+tieto,+että+Suomen+yritysten+tilaukset+kasvaneet+eniten+koko+Euroopassa!+Ja+pörssi+kyllä+tietää!
Yksi+tehdas,+joka+olisi+muutenkin+lopettanut.+Muuten+yritykset+voi+nyt+todella+hyvin.
Suomi+tulee+pärjäämään+hyvin.+Pörssi+on+noussut+jo+ylemmäs,+mitä+se+oli+vuonna+2019.+
Tästä+tulee+loistava+vuosi,+tulette+näkemään.
09.04.2021 15:56
Voi+sinua+lapsiparka.+Meillä+on+nyt+enemmän+itsemäärämisoikeutta+kuin+koskaan.+Olimme+pulassa+ennen+EU:ta+kaikessa.+Markkaa+piti+puolustaa+jatkuvasti,+eikä+se+onnistunut+millään.+Olimme+Neuvostoliiton+vietävissä+jatkuvasti.+Ensi+kertaa+koko+historiamme+aikana+me+saamme+tapella+täällä+ihan+rauhassa+keskenämme.
Suomi+on+ollut+voittaja+kaikessa.+Olimme+aikamoinen+takapajula+vielä+1990-luvulla.
Eikö+ne+muut+maat+ole+huolissaan+"päätöksentekoprosenteista"?+Kyse+ei+ole+Brysselissä+siitä,+onko+sinulla+joku+painoarvo+prosenteissa+vaan+vaikuttamisesta.+Suomi+on+ollut+useimmissa+päätöksissä+samaa+mieltä.+Niitä+päätöksiä+kun+hiotaan+pitkään+ja+hartaasti.+Yksi+Suomi+ei+olisi+onnistunut+"päättämään"+monestakaan+asiasta,+sillä+ne+mahdollistuu+vasta+EU:ssa.+Vaikkapa+internet+tai+puhelinkulut,+mutta+yrityssäädökset+ja+kaupan+alan+päätökset.+Suomella+ei+olisi+resursseja+vaikuttaa+yksin+ulkopuolella+EU:n.
09.04.2021 13:55
Tämä+ei+pidä+paikaansa.+Savupiipputeollisuus+on+vaihtunut,+mutta+vienti+on+korkealla+tasolla.+Pieni+Suomi+ei+nyt+ihan+tavattomasti+voi+kasvattaa+vientiä.+Meillä+on+nyt+kärsimässä+Koronan+vuoksi+palvelu-+ja+tapahtuma-ala+,sekä+matkailuala.
Kun+selätämme+koronan+lähtee+talous+kasvuun.+Kuten+Sixten+Korkaman+eilen+sanoi,+on+Suomi+pärjännyt+Euroopassa+parhaiten+vuonna+2020.+Vähiten+vaurioita+sekä+terveyteen+että+talouteen.
Hienoa+Suomi.
09.04.2021 13:48
Kuten+jo+aiemmin+sanoin,+Suomi+pärjännyt+hienosti+ilman+persuja+ja+pärjää+paremmin+ilman+heitä.+Olimme+ennen+EU:ta+aina+sijoilla+100+molemmin+puolin,+nyt+aina+porukan+kärjessä.+Suomessa+on+ihmisillä+jo+liiankin+hyvin+asiat.+Siitä+joukosta+tulee+nämä+valittavat+pullamössöPersut!
09.04.2021 13:44
33 / 95