Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

6

Kommenttia

1898

1. Onko+sinulla+pörssiosakkeita?+Jos+on+niin+sitä+varten+saat+erilaisen+kaupankäyntisivuston.Jos+sinut+kutsutaan+neuvotteluun,+niin+jos+et+tartu+Nordean+erilaisiin+indeksi+tai+muihin+rahastoihin+vaan+pidät+sijoittamisen+omissa+näpeissä,+ei+pitäisi+tulla+lisäkustannuksia.+Pankki+mielellään+myy+sellaista,+joka+tuottaa+heille+rahaa.Kannattaa+silti+kysyä,+tuleeko+niitä.
  2. Ja+olitko+tekemässä+tutkimusta+näistä+ryöstelijöistä?+On+aivan+skeidaa+uskoa,+että+"uskova"+jotenkin+"suojelee"+maaailmaa.+Juuri+uskova+"uskoo",+että+tulee+"kaiken+korjaaja".+Aivan+sama,+tuhoutuuko+maapallo,+sillä+"taikuri"+taikoo+kaiken+takaisin.Anteeksi+nyt,+"ateisti"+tarkoittaa+vääräuskoista!+Minä+en+usko+"väärin".+Olen+uskonnoton.+Ja+tämä+on+eri+asia.+Jos+väittää,+että+"ateistit+ryöstelivät+jne",+todistaa+väärin.+Menetit+juuri+taivaspaikkasi.+Ateistit+voivat+olla+vaikka+Mormoneja.+Minä+en+kuulu+joukkoon!Minulla+ei+ole+mitään+menetettävää.+Uskonnoton+tietää,+että+tämä+on+ainoa+mahdollinen+maailma.+Muuta+ei+ole.+Siksi+ja+siitä+syystä+sitä+suojellaan.Hörhöt+ovat+muuta+mieltä!