Vapaa kuvaus

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.

Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.

"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".

Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

Koulutus: yo, laborantti

Aloituksia

12

Kommenttia

6913

1. Niin en kykene "sokeasti uskomaan" vaan pyrin uskossani kohti "näkevää uskoa". Toisaalta usko on myös luottamista, joskus on vain luotettava Jumalaan, vielä en uskossa oloni aikana ole joutunut pettymään tähän luottamukseen.

tse näen ja koen että niitä palasia on enemmän, jotka sopivat kohdilleen hyvin uskoni suhteen. Osaan jää perään kysymysmerkki, mutta niinhän on monen asian laita muutenkin ihmisen elämässä, epäily ja kysmysmerkkihän ei välttämättä jonkin asian totuusarvoa vähennä. Ja osaan, kokemukseni perusteella, tulee käypänen ja hyväksyttävä vselitys ajan myöten. Näiden seikkojen vuoksi olen päättänyt uskoa.

Komppaan ajatuksiasi ihmisen vajavuudesta ja kyvystä pahaan. Onneksi se samainen ihminen on myös kykenevä tekemään hyvää itselleen ja kanssa ihmisilleen.
  2. Hyvä kysymys!

Toki vammaiset Aaronin jälkeläiset, jotka toimivat pappeina saivat osallistua muihun palvelutehtäviin. Kielto koski vain uhraamista.

Miksi tälle pappien pyhyyden symbolisoimiselle annattiin niin iso arvo, siihen en osaa vastata. Olen joskus miettinyt että olisi mielenkiintoista tietää kuinka juutalaiset Vt:n opettajat selittävät esim. tämän kohdan.