Vapaa kuvaus

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.

Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.

"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".

Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

Koulutus: yo, laborantti

Aloituksia

12

Kommenttia

6913

1. Okkultismi ja Kristinusko ovat kaksi ihan eri asiaa. Ne ovat toistensa vastakohtia.
    Ja eihän se "Minä olen", ole minun keksimääni, laitoin lähteetkin, tarkista niistä tai muualta.

Ja tokihan nämä löytyvät Raamatustakin. Ja kuten Raamattu itse antaa ohjeeksi, Raamattua on hyvä lukea Pyhän Hengen opastamana, sekään ei ole minun keksimääni, vaan löytyy Raamatusta ja on kaikkien tarkistettavissa.
  2. Kohtia löytyy tosi paljon, joko Peku ei niitä halua tahallaan huomioida tai hän ei niitä eri hengessä ymmärrä.

Kohtia on esim.:

Joh.20:28 ” Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

Heb.1:8 ” mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.”

1.Joh.5:20 ” Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä.”

Room.9:5 ” heidän ovat isät, ja heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen!”

Matt.1:23 ” "Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, ja tälle on annettava nimi Immanuel", mikä käännettynä on: Jumala meidän kanssamme.

Kol.1:19 ” Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi”

Kol. 2:9 ” Sillä hänessä asuu jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti,”

Joh. 14:8-9 ” Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme".
    9 Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?

Luuk. 5:20-21 ” Ja nähdessään heidän uskonsa hän sanoi: "Ihminen, sinun syntisi ovat sinulle anteeksi annetut".
    21 Niin kirjanoppineet ja fariseukset rupesivat ajattelemaan ja sanomaan: "Kuka tämä on, joka puhuu Jumalan pilkkaa? Kuka voi antaa syntejä anteeksi, paitsi Jumala yksin?"

Joh.1:1 ” Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala”

Room.10:9 ” Jos sinä suullasi tunnustat, että Jeesus on Herra, ja sydämessäsi uskot, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, olet pelastuva."

==> Kreikan kielen sana Kyrios, Herra, vastaa suoraan heprean sanaa Adonai, jota käytettiin kun ei haluttu turhaan lausua Jumalan nimeä. Puhuttaessa siis Herrasta tarkoitettiin aina Jumalaa – Israelin Jumalaa. Tunnustamalla, että "Jeesus on Herra", tunnustetaan siis, että Jeesus on Jumala! Jeesuksen Jumaluuden tunnustaminen on siten ehto pelastukselle.

Lähde: http://www.vapaasatama.net/kolminaisuus.html#3

Tiit.2:13-14 ” odottaessamme autuaallisen toivon täyttymistä ja suuren Jumalan ja Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen kirkkauden ilmestymistä,
    14 hänen, joka antoi itsensä meidän edestämme lunastaakseen meidät kaikesta laittomuudesta ja puhdistaakseen itselleen omaisuudeksi kansan, joka hyviä tekoja ahkeroitsee.

Lisäksi Jeesus sanoi itsestään lukemattomia kertoja "Minä olen", hebreaksi "Ani huu", ja joka tarkoittaa Jumalaa.

Jeesuksen Jumaluus on selvästi nähtävissä ja löydettävissä Raamatusta.
  3. Fobia on nimenomaan sairaus:http://fi.wikipedia.org/wiki/Fobia
    Fobiat luokitellaan ahdistuneisuushäiriöihin. Eli tässäkin sinulla oli disinformaatioita. Nimittelet ihmisiä sairauksilla, vihasiko vuoksi?
    Ja minua syytät että en ota vastaan asiatietua ;)

Hetero voi irstailla pettämällä, sopimattomalla käytöksellä naisia kohtaan ynm. Mutta jos hetero harrastaa homoseksuaalisuutta hän on minusta bi-seksuaali.

Jumala sinua siunatkoon ja kantakoon.
  4. Tässä sinulle todiste, lue rauhassa ja ajan kanssa: Jonin tarina: http://www.aslan.fi/Jonin tarina.htm

Nyt sinulla on todisteita.

Psykologiaan ja homoseksuaalisuuten liittyen: "On psykoanalyyttisen tutkimuksen keskuudessa vallalla käsitys, jonka mukaan kysymyksessä on alun perin eriytymättömän sukupuolivietin kehittyminen ja urautuminen homoseksuaaliseksi lapsuuden psykoseksuaalisen kehityksen aikana alkunsa saaneen KEHITYSHÄIRIÖN vuoksi,johon liittyy toiseen sukupuoleen kohdistuvien,heteroseksuaalisten tunteiden estyminen. On epäselvää,minkä verran voivat eri tapauksissa myötävaikuttaa perinnölliset tekijät,mutta RATKAISEVAA osuutta niille EI voitane antaa."

lähde: K.Achte,Y.O.Alanen,P.Tienari:Psykiatriaa meille kaikille.

Näin siis asiantuntijat ja ansioituneet psykiatrit aiheesta.

"AIKANAAN näet, että olet väärässä. Muuten: miltä sinusta tuntuisi, jos sinusta koetettaisiin väkisin tehdä homoa? Niin: samalta kuin homosta, josta te satuilija-foobiokot haluatte väkisin tehdä heteroa, jotta hän teidän "jumalallenne" kelpaisi. "

Miksi uskovaiselle pitäisi tietentahtoen yrittää lisätä syntikuormaa? Ei ainakaan Raamatun mukaista.

Nyt olen näissä ketjuissa antanut sinulle monenmoista vaatimaasi todistetta. Olen osoittanut sinulle Raamatun Sanasta
    ( 1.Kor.6:9,1.Tim.1:10 ja erityisesti Room.kirjeen loppu ei jätä sijaa edes selittelyille Room.1:26-28.), että homoseksuaalisuus on synti.
    Olen näyttänyt tieteellisen tutkimuksen viitteineen(Karoliinan instituutin tekemä), joka osoittaa että homoudessa ei ole kysymys perimästä.
    Edelleen olen antanut linkin (Jonin tarina:"Kun minulla on turva Jumalassa, hän antaa minulle levollisen mielen, ja tunnen itseni varmaksi ja aidoksi - mieheksi - sellaiseksi kuin Hän minut teki."),eheytyneen homon omasta todistuksesta. Lisäksi olen antanut lähteineen psykiatrien(K.Achte,Y.O.Alanen,P.Tienari:Psykiatriaa meille kaikille.)
    lausunnon homoudesta, että se ei ole perinnöllistä vaan kehityshäiriö.

Enempää en voi tuoda todisteita, joko syvennyt niihin ja hyväksyt tai hylkäät, valinta on sinun.
    Kantaani en muuta, ellei Jumala sitä ohjaa muuttumaan. Koskapa nämä ketjut menevät jo saman toistamiseksi ja junkuttamiseksi, toivotan sinulle siunausta ja Jumalan hoivaa,opastusta ja johdatusta elämääsi, ole siunattu veli :)
  5. "Uusimman tutkimuksen mukaan seksuaalinen suuntautuminen määräytyy pitkälle ennen syntymää."

Tuo on Tiede-lehdestä 8.12.2008. Lue koko juttu sieltä"

Eli otat tutkimuksen huomioon vain ja ainostaan jos se tukee omaa ajatusmaailmaasi. Tämäkinhän on tutkittu juttu.

"Olet homofoobikko. Selittelet, mutta se ei muuta asiaa. Se on ihan samaa kuin Halla-ahon: "en ole rasisti, vaikka esitän rasistisia väitteitä".

Uskot eheytykseen. Kuitenkaan KUKAAN ei ole todistettavasti missään muuttunut homosta heteroksi tai päinvastoin. Uskot, mutta sinulla ei ole mitään todisteita. Uksot, koska olet hyväuskoinen ääliö ja homofoobikko. Et tiedä, oletko homokammoinen - juttusi paljastavat, että olet. Niin kauan kuin uksot luuloihin ja kiellät faktat, olet vain homofoobikkoraasu, helluntailaisten aivopesemä typerys, joak ei elä tämän ajan tiedon varassa van keiltääsen, koska haluuaa kieltää eikä ole sinut oman itsensä kanssa.

Olet luultavimmin kaappihomo. Mikään muu ei selitä kiimaista vimmaa, jolla homoja syyllistät. Aslan ja muut eheyttäjät on pusokareiksi todettu. Kuulut heihin: olet siis pahan asialla, koska sinulla on pahan olla.

Olen pahoillani puolestasi. Homofoobikkona ei ole hyvä olla.

Punatukkaisuusesimerkkini tuomitset huonoksi, koska punatukkaiuus ei sinusta ole synti. Kuitenkin punatukkaisuus ja homous ovat MOLEMMAT ihmisen synnynnäisiä ja pysyviä ominaisuusksia. Siis sinä saat valita, minkä esimerkin kelpuutat? Haista kuule helluntailaishomofoobikko vaikka kukkanen! "

Et taida pahemmin lukea edes mitä kiihkossasi ja vihassasi kirjoitat. Kirjoitat että olen homo ja homofoobikko, järjen mukaan nui sulkee toisensa pois. Solvaat ja haukut, annat huonon kuvan homoseksuaaleista. Ilmeisesti et ole sinut homouden kanssa niin paljon vihaa ja epävarmuutta viestisi huokuvat. Olen pahoillani puolestasi.
    Toivon ja rukoilen että Jumala hoitaa,johdattaa ja on tukenasi ja eräänä päivänä huomaat ja tunnistat totuuden. Siunausta elämääsi.