Vapaa kuvaus

https://www.artonissi.fi/

Aloituksia

390

Kommenttia

6005

1. ei ole ilman perisyntiä. Täysin väärää julistusta katolisilta kuten on ollut kautta historian. Ei kukaan muu kuin Jeesus ole syntynyt ilman perisyntiä. Maria oli yhtä syntinen kuin minä ja muut ja myös katoliset vaikka he ei sitä myönnä. Maria syntyi normaalilla tavalla miehestä. Vain Jeesus on siinnyt Pyhästä Hengestä
  2. Ei ole sanonut koskaan
  3. Suurin Pyhän Hengen pilkka on kieltää Pyhän Hengen Jumalisuus ja sanoa ettei Pyhä Henki ole persoona vaan persoonaton voima.

APT.5:3. Mutta Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä ja kätkit osan maatilan hinnasta?

4. Eikö se myymätönnä ollut sinun omasi, ja eikö myynnin jälkeenkin sen hinta ollut sinun? Miksi päätit sydämessäsi tämän tehdä? Et sinä ole valhetellut ihmisille, vaan Jumalalle."

Pyhää Henkeä petettiin!!! Ei persoonatonta voi pettää. Ja Valehteli Jumalalle!!! Valehteli Pyhälle Hengelle Jumalalle.

Huomatkaa. Pietari sanoo että ”koetit pettää Pyhää Henkeä ja Et sinä ole valhetellut ihmisille, vaan Jumalalle. Eli suoraan sanottuna Pyhä Henki on Jumala. Tämän kohdan toivoisivat Jehovan todistajat olevan poissa Raamatusta.

Kautta kirkkohistorian on kastettu Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Miksi Jeesus asetti tuon jos sen mukaan ei kasteta?

JOH.20:

27. Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen".

28. Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

ROOM.9:5. heidän ovat isät, ja heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen!

TIIT.2:13. odottaessamme autuaallisen toivon täyttymistä ja suuren Jumalan ja Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen kirkkauden ilmestymistä,

2PIET.1:1 Simeon Pietari, Jeesuksen Kristuksen palvelija ja apostoli, niille, jotka ovat saaneet yhtä kalliin uskon kuin mekin meidän Jumalamme ja Vapahtajan Jeesuksen Kristuksen vanhurskaudessa.

HEPR. 13:8. Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.

JOH:14:9. Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?

Asia on täysin fakta, että Jumala on kolmiyhteinen