Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
He itse valehtelevat katolisessa keskustelussa, että Maria olisi ollut ilman perisyntiä
25.11.2014 01:52
ei ole ilman perisyntiä. Täysin väärää julistusta katolisilta kuten on ollut kautta historian. Ei kukaan muu kuin Jeesus ole syntynyt ilman perisyntiä. Maria oli yhtä syntinen kuin minä ja muut ja myös katoliset vaikka he ei sitä myönnä. Maria syntyi normaalilla tavalla miehestä. Vain Jeesus on siinnyt Pyhästä Hengestä
25.11.2014 01:48
Ei ole sanonut koskaan
24.11.2014 00:12
Et sinä uskoisi vaikka se olisi painettuna Raamatussa kissan kokoisilla kirjaimilla. Asia o npäivänselvä ei ole mitään epäselvää siitä että Jumala on kolmiyhteinen tämä tulee Raamatussa kisstatta vastaan useassa kohdassa
24.11.2014 00:09
Asia on täysin päivänselvä JEESUS ON JUMALA HALLELUJAA!!!!
24.11.2014 00:07
Ei lutu voi luoda.
Mitä on kun sanoo kuvaksemme? Ei kai kuvaksemme voi olla lujan ja luotujen kuva mikä on yksikössä kuvaksemme??? EI EI EI vaan ainosyntyisten Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen kuvaksi. Se on vaikeaa käsittää tämä yksikkö ja monikko jehovan todistajien sama kuin iso ja pieni alkukirjaimen ero. Jos Jumalaa sanoo tehkäämme ihmien kuvaksemme. Kenelle silloin puhuu Jumala? Ei luotu voi olla Jumalan kuva eikä luotu voi luoda
24.11.2014 00:05
E ikeisari määrännyt vaan kirkollis kokous ja maailamn ensimmäinen jehovan todistaja Areios hukkui käymällän ulosteisiin samassa kokouksessa.
Nikeassa päätti piispat ja muut ei keisari
23.11.2014 23:57
JOKAISESSA ON SELVÄSTI ETTÄ JUMALA ON KOLMIYHTEINEN
Pitääkö minun tuoda ratakiskoa ja vääntää sinulle asia`?????????????
23.11.2014 23:54
Suurin Pyhän Hengen pilkka on kieltää Pyhän Hengen Jumalisuus ja sanoa ettei Pyhä Henki ole persoona vaan persoonaton voima.
APT.5:3. Mutta Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä ja kätkit osan maatilan hinnasta?
4. Eikö se myymätönnä ollut sinun omasi, ja eikö myynnin jälkeenkin sen hinta ollut sinun? Miksi päätit sydämessäsi tämän tehdä? Et sinä ole valhetellut ihmisille, vaan Jumalalle."
Pyhää Henkeä petettiin!!! Ei persoonatonta voi pettää. Ja Valehteli Jumalalle!!! Valehteli Pyhälle Hengelle Jumalalle.
Huomatkaa. Pietari sanoo että ”koetit pettää Pyhää Henkeä ja Et sinä ole valhetellut ihmisille, vaan Jumalalle. Eli suoraan sanottuna Pyhä Henki on Jumala. Tämän kohdan toivoisivat Jehovan todistajat olevan poissa Raamatusta.
Kautta kirkkohistorian on kastettu Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Miksi Jeesus asetti tuon jos sen mukaan ei kasteta?
JOH.20:
27. Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen".
28. Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
ROOM.9:5. heidän ovat isät, ja heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen!
TIIT.2:13. odottaessamme autuaallisen toivon täyttymistä ja suuren Jumalan ja Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen kirkkauden ilmestymistä,
2PIET.1:1 Simeon Pietari, Jeesuksen Kristuksen palvelija ja apostoli, niille, jotka ovat saaneet yhtä kalliin uskon kuin mekin meidän Jumalamme ja Vapahtajan Jeesuksen Kristuksen vanhurskaudessa.
HEPR. 13:8. Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.
JOH:14:9. Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
Asia on täysin fakta, että Jumala on kolmiyhteinen
23.11.2014 23:53
poliiseilla on monta nimeä esim. konstaapeli Koukku ja Reinikainen ym.
Mutta Jumalla vain on yksi nimi Isä Poika ja Pyhä Henki on JHVH Vain yksi nimi kolmella persoonalla
23.11.2014 23:43
Minä en kyllä kiittäisi mistään hyvästä työstä. Päinvastoin hän mollasi koko katolisen kirkon sensuroinnilla. Aiemmin minulla oli vähän sympatiaa katolisa kohtaan, mutta tuo luotsi vei kaikki pois. Ei ole mikään uskonlahkon etu että poistetaan kirjoitus jos on kiusallinen omaa kohtaan. Kuten ei antanut olla yhtään Maria keskustelua, koska on kiusallinen asia katolisia kohtaan
23.11.2014 23:27
Ei ole Martti Luther koskaan Sanonut Jumalaa Jehovaksi
23.11.2014 01:08
JHVH on Isä Poika ja Pyhä Henki
Ei ole vain Isän nimi kuten jehovan todistajat valheellisesti väittävät
23.11.2014 01:07
Sinä voit kutsua omaa poikaasi isäksi jos haluat
Mutta Jumalan Ainutsyntyinen Poika Jeesus Kristus on Isän ohella ollut aina olemassa kumpaakaan ei ole luotu
23.11.2014 01:06
Koska olen sanonut JHVH olisi vokaaleita. Vain jehovan todistajat ovat lisänneet noihin konsonantteihin väärät vokaalit ja väärässä järjestyksessä
23.11.2014 01:04
Eipä ole tullut aina on vain ensin etunimi ja sitten sukunimi ja sitten osoite joskus on ensin sukunimi ja sitten etunimi
23.11.2014 01:02
Luotu ei voi luoda, joten Jeesus ja Pyhä Henki ovat ei luotuja Jumala
23.11.2014 00:59
Ketä syrjitään????????????
23.11.2014 00:54
Hyvä että mekin saamme jotenkin, kun suomalaiset naiset ei meitä huoli
23.11.2014 00:54
Sinulla on sitten paha sellainen brainfog
23.11.2014 00:53
238 / 301