- Kannattaa jaksaa puolustaa Israelia
- "Mitäpä, jos Putin jollain historiaan perustuvalla verukkeella päättäisi perustaa jollekin venäläiselle kansanheimolle oman valtion Kymenlaaksoon?
Olisiko se oikeutettua?
Syntyisikö vastarintaa, sissisotaa, terroritekoja?"
Tarkoitatko tuolla että arabeille perustetaan valtio keskelle Israelia???? - "Kauan jaksat tuota hokea. :) Katsotaan, jatkuuko 10v päästäkin saman asian toistaminen."
Pitkään. sitten lopetan kun arabit lopettavat aikeensa tuhota Israelin valtio - "Itse en vaatisi tuhoa, vaan kahta eri valtiota: Israel ja Palestiina"
Tuo on ollut jo kuinka pitkään
Israel ja Jordania - "Oletko lukenut kaikki Päivi Räsäsen kirjoitukset ja kuunnellut ja katsonut kaikki ohjelmat mistä Päivi Räsästä syytetään? Jos et. Älä kirjoita sitten mitään."
Päivi on rohkea, kun uskaltaa sanoa vaikka eduskunnassa mitä Jumala sanoo. Turha on heidän itkeä, jotka eivät ole edes lukeneet Päivin kirjoituksia. Jos on erottu kirkosta Päivin puheiden vuoksi ei heidän paikka ole edes kirkossa, kun eivät Jumalaan usko eivätkä Raamattua kunnioita. - Ihmeellisyydet tuolta tyhmältä apinalta ei lopu tuohon. Tämä apina väittää Adamilla olleen vaimo ennen Eevaa ja kuitenkaan ei usko Adamia eikä usko Jumalaan ei usko luomiseen mutta Adamille olisi kuitenkin luotu vaimo ennen Eevaa. Vaikka luomista ei ole.
Tyhmyydellä e i ole rajoja - Ei sanaa lusifer ole Raamatussa, koska on latinaa samoin on myös sana homo.
- "Yhdessäkään noissa kohdissa ei puhuta homoista."
Huonolle lukutaidollesi en voi mitään, kun ei edes apukoulu sinua auttanut - Mitä pahaa Päivi on sinulle tehnyt????
- Ei kukaan synny homoksi. Hetero vaihtaa itsensä homoksi.
- Maanpäälle kun ei tule mitään paratiisia vaan me pääsemme ylösnousemuksen jälkeen Uutteen Jerusalemiin.
- Älä Olli väittele tuo tyhmän apinan kanssa. Se on turhaa ei se tiedä mistään mitään.
- Minulla on Israelin lippu. On myös Suomen ja EU:n lippu
- Kulje sinä sitten kuunsirppi ja tähti kaulassa, kun olet muslimi
- Yksi törkein on syytös, että Räsänen olisi sanonut, ettei homot ole Luojan luomia.
Oltiin luomisesta mitä mieltä tahansa on älytöntä väittää, että vain osa ihmisistä olisi luotuja ja osa jollain muulla tavalla alkunsa saaneista.
Räsänen sanoo ja on aina sanonut selvästi, että jokainen ihminen (ja kaikki maailmassa on Luojan luomaa).
Mutta ilmeisesti valtakunnan syyttäjän logiikalla vain osa ihmisistä on luotuja ja osa evoluution kehittämiä.(?)
Erikoista, että vks syyllistyy näin törkeisiin valheisiin ja jopa asiavirheisiin. - "Oletko lukenut kaikki Päivi Räsäsen kirjoitukset ja kuunnellut ja katsonut kaikki ohjelmat mistä Päivi Räsästä syytetään? Jos et. Älä kirjoita sitten mitään."
Aivan oikein. Kyllä pitää ensin lukea ja sitten vasta puhua. Kuka on katsonut tv ohjelmat mistä Päiviä syytetään. Minä olen. Ei Päivi sanonut sanallakaan mitään siitä mistä nyt Päiviä syytetään. Kuinka voidaan syyttää asiasta mitä ei ole edes tehnyt? Jos minua syytetään makkarapaketin varastamisesta kaupasta mitä en ole varastanut? Eikö tämä olisi väärin? - Eihän Jehovan todistajat usko että taivaaseen päästään. Me Kristityt uskomme, että kuoleman jälkeen mennään paratiisiin (ei Kristityt menevät helvettiin). Jeesus sanoi ryövärille "tänään sinä olet minun kanssani paratiisissa".
- Ei hyväksy arabitkaan. He vaativat Israelin valtion tuhoa.
- Minullekin huudettiin, kun minulla on Daavidin tähti kaulassa
- Terroristijärjestöhän se on. Tavoitteena on vain Israelin tuhoaminen ei mikään muu.