Vapaa kuvaus

https://www.artonissi.fi/

Aloituksia

390

Kommenttia

6005

1. ILM.14:6 tämä enkeli on suuri uskonpuhdistaja Martti Luther Ja minä olen uusi Martti Luther http://goo.gl/NWiIf5
  2. Ei ole väärennös. Olisi aika outoa jos olisi vain MARK.16:11. Mutta kun he kuulivat, että hän eli ja että Maria oli hänet nähnyt, eivät he uskoneet.
    12. Ja sen jälkeen hän toisenmuotoisena ilmestyi kahdelle heistä, heidän kävellessään, matkalla maakylään.
    13. Hekin menivät ja veivät sanan toisille; mutta nämä eivät uskoneet heitäkään

Aika outo loppu Evankeliumille!!!

Etkö usko että Jeesus meni Isän oikealle puolelle? Onko mukamas väärennös? 19. Kun nyt Herra Jeesus oli puhunut heille, otettiin hänet ylös taivaaseen, ja hän istui Jumalan oikealle puolelle.

Kyllä jehovan todistajat toivovat tuon olevan pois Raamatusta.

Ja miksi katoliset ei hyväksy Ilmestyskirjaa johtuu siitä että siinä on selvästi portto itte katolinen kirkko paavi joka on seitsemällä kukkulalla ja Roomahan o nseitsemällä kukkululla ja näin katolisten pitää saada tuo pois. ILM.17:5. Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".
    6. Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
    7. Ja enkeli sanoi minulle: "Miksi ihmettelet? Minä sanon sinulle tuon naisen salaisuuden ja tuon pedon salaisuuden, joka häntä kantaa ja jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
    8. Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.
    9. Tässä on ymmärrys, jossa viisaus on: Ne seitsemän päätä ovat seitsemän vuorta, joiden päällä nainen istuu; ne ovat myös seitsemän kuningasta;

Ja syylistyvä tuohon 22:19. ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
  3. Mikä on Brainfog????