Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meitä on paljon jotka emme saa Suomesta naista. Ja siksi on hyvä kun on tuollaisia kohteita kuin Thaimaa mistä mekin saamme. Saamme olla siitä osallisia mistä vain kateellisina katselemme toisten vaimoja
23.11.2014 00:52
ILM.14:6 tämä enkeli on suuri uskonpuhdistaja Martti Luther Ja minä olen uusi Martti Luther http://goo.gl/NWiIf5
23.11.2014 00:47
Ei ole väärennös. Olisi aika outoa jos olisi vain MARK.16:11. Mutta kun he kuulivat, että hän eli ja että Maria oli hänet nähnyt, eivät he uskoneet.
12. Ja sen jälkeen hän toisenmuotoisena ilmestyi kahdelle heistä, heidän kävellessään, matkalla maakylään.
13. Hekin menivät ja veivät sanan toisille; mutta nämä eivät uskoneet heitäkään
Aika outo loppu Evankeliumille!!!
Etkö usko että Jeesus meni Isän oikealle puolelle? Onko mukamas väärennös? 19. Kun nyt Herra Jeesus oli puhunut heille, otettiin hänet ylös taivaaseen, ja hän istui Jumalan oikealle puolelle.
Kyllä jehovan todistajat toivovat tuon olevan pois Raamatusta.
Ja miksi katoliset ei hyväksy Ilmestyskirjaa johtuu siitä että siinä on selvästi portto itte katolinen kirkko paavi joka on seitsemällä kukkulalla ja Roomahan o nseitsemällä kukkululla ja näin katolisten pitää saada tuo pois. ILM.17:5. Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".
6. Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
7. Ja enkeli sanoi minulle: "Miksi ihmettelet? Minä sanon sinulle tuon naisen salaisuuden ja tuon pedon salaisuuden, joka häntä kantaa ja jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
8. Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.
9. Tässä on ymmärrys, jossa viisaus on: Ne seitsemän päätä ovat seitsemän vuorta, joiden päällä nainen istuu; ne ovat myös seitsemän kuningasta;
Ja syylistyvä tuohon 22:19. ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
23.11.2014 00:45
Vertauskuvannoillisest imeillä on suora yhteys taivaaseen emme tarvitse rukouksia pyhimysten ja marjojen kautta vaan meillä voi suoraan rukoilla Jeesusta
23.11.2014 00:37
Ei ole minä ammuin sen sananvapuden vihollisen
23.11.2014 00:35
Hyvä kun joku julistaa katollisille totuutta, kun elävät valheessa ja sokeudessa
23.11.2014 00:31
Mitä sinusta tuntuisi jos olisit Virtanen mutta sinua aloitettaisiin puhuttelemaan Järviseksi???? Mitä luulet Jumalan ajattelvan kun Isää ja Poikaa ja Pyhää Henkeä kutsutaan väärin Jehovaksi????
21.11.2014 02:32
Minulle ei ole koskaan tullut postia missä lukisi tuo herra. Eli jehovan todistajat tekevät itsestään jumalia kun lähettävät toisilleen herrotteluja
21.11.2014 02:30
Eivät usko että Jumalalla on Poika toisin kuin me Kristityt uskomme JOH.3:16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
21.11.2014 02:23
Isällä ja Pojalla ja Pyhällä Hengellä on yksi nimi JHVH Ja tämä on kolmiyhteinen Jumala. Mikä on jehovan todistajien vajailla aivo kapasiteetilla vaikeata käsittää kun ovat vielä ilman Pyhää Hengeä mikä on meissä Kristityissä
21.11.2014 02:19
Pilkkaatko Jumalaa??? Sanotko olevan jokun persoonallisuus häiriön????
21.11.2014 02:16
Mikä on Brainfog????
21.11.2014 02:10
Maria synnytti Jeesuksen ja sen jälkeen myös veljiä Jeesukselle mutta ei ole mikään välittäjä. Missä kohtaa Raamattua noin lukee????
21.11.2014 02:07
Johannes näki. Etkö tiedä kuka kirjoitti Johanneksen ilmestyksen jaaa mutta sehän on otettu pois katollisten väännöksestä on vain joku siirakin kirja
21.11.2014 02:05
Eivät ole väärennökisä. Puuttuvat vain jostain alkuperäisistä, mutta monissa alkuperäisissä on. Myös minä palauttaisin 1JOH.5:7 jakeen se o nmonissa alkuperäisissä ja oli vielä Bibliassa 7. Sillä kolme(*) ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana(+) ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
7. For there are three that bear record in heaven, the Father, the Word, and the Holy Ghost: and these three are one.
Olisi ainakin jehovan todistajilla jauhot suussa kun tuon kohdan heille näyttäisi
21.11.2014 02:03
Myydäänkö katolisten kirjakaupassa Raamattuja? Eikö heillä ole rahaa ostaa itse niitä?
21.11.2014 01:59
Katollisilla on katto esteenä heillä ei ole taivas auki kuten on meillä Luther-säätiössä
21.11.2014 01:58
Sekä Uusi että Vanha Testamentti on täynnä todistetta kolmiyhteisestä Jumalasta, mutta jehovan todistajissa ei ole Pyhää Henkeä joten he ei tajua Raamatun opetusta laisinkaan
20.11.2014 00:53
Kun eivät usko, että Jumalan ainut syntyinen Poika on Jumala he ei silloin usko että Jumalalla on Poika kuten ei muslimitkaan usko
20.11.2014 00:52
Jopa jehovan todistajien omassa väännöksessä lukee että Jehova vieraili Abrahamin luona mutta Abraham puhutteli vain yksiköösä vaikka heitä oli kolme, joten he itse tunnustavat kolmiyhteisen Jumalan olemassa olon
20.11.2014 00:50
239 / 301