Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei miehet valita ja raukat poistaa toisten kirjoitukset
20.01.2014 15:53
4. temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja,
joita ihmisen ei ole lupa puhua.
Ei ole näky vaan on todella ollut taivaassa. Se on ilmestys kuten oli Johanneksenkin ilmestys että otettiin taivaaseen
20.01.2014 14:53
Jos Raamatussa lukisi, että lentokone meni taivaaseen se olisi silloin totta. Raamattu kertoo Elian menneen taivaaseen ja totta se on. Etkö sinä usko Raamattuun?
20.01.2014 14:51
Teidän pitäisi lukea Matti Väisäsen kirja Kristus Vanhassa Testamentissä
20.01.2014 14:20
Elia nousi vain johonkin avaruuteen????
Mahtaa olla siellä aika pitkä, kun on vain kerran tullut sieltä Mooseksen kanssa Jeesusta tapaamaan.
Elian viesti tuli taivaasta suoraan Jumalalta
19.01.2014 20:16
Aika monella esim. Jeesus nousi taivaaseen ja Elia otettiin taivaaseen 2KUNIN. 2:11. Kun he niin kulkivat ja puhelivat, niin katso, äkkiä ilmestyivät tuliset vaunut ja tuliset hevoset, ja ne erottivat heidät toisistansa, ja Elia nousi tuulispäässä taivaaseen.
EI SANOTA ETTÄ LIHA OLISI LÄHHTENYT ELIASTA POIS
Paavali myös 2 KOR.12:1 Minun täytyy kerskata; se tosin ei ole hyödyllistä, mutta minä siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin.
2. Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen - oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää.
3. Ja minä tiedän, että tämä mies - oliko hän ruumiissaan vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää -
4. temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua.
17.01.2014 16:14
Jumalan valtakunta on eri kuin taivas
MATT.12:28. Mutta jos minä Jumalan Hengen voimalla ajan ulos riivaajia, niin on Jumalan valtakunta tullut teidän tykönne.
23: 43. Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.
LUUK.17:20. Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
21. eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".
17.01.2014 16:10
Missä tuo sanotaan ettei liha veri mene taivaaseen?
15.01.2014 00:08
Jehovan todistajille on sanottu, että Raamattua lukemalla menee eksytykseen, mutta lukemalla gudujen kirjoja saavuttaa täydellisyyden.
15.01.2014 00:05
johtuu siitä että ei meinaa hyväksyä näitä yuostube kirjoituksia, mutta se menee läpi kun painaa lähetä jälkeen päivitä painiketta
14.01.2014 23:47
Raamatun lukeminen ei mene koskaan hukkaan
13.01.2014 23:45
Ei muuttunut oli Liha ja veri täysin ruumiillisesti Jeesus nousi kuolleista ja nousi myös taivaaseen ruumiillisesti ja on tuleva ruumiillisesti takaisin. Ei Jeesus voi miksikään enkeliolennoksi muuttua.
LUUK.24:36 Mutta heidän tätä puhuessaan Jeesus itse seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!"
37 Niin heidät valtasi säikähdys ja pelko, ja he luulivat näkevänsä hengen.
38 Mutta hän sanoi heille: "Miksi olette hämmästyneet, ja miksi nousee sellaisia ajatuksia teidän sydämeenne?
39 Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse tässä olen. Kosketelkaa minua ja katsokaa, sillä ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin te näette minulla olevan."
40 Ja tämän sanottuaan hän näytti heille kätensä ja jalkansa.
41 Mutta kun he eivät vielä uskoneet, ilon tähden, vaan ihmettelivät, sanoi hän heille: "Onko teillä täällä jotakin syötävää?"
42 Niin he antoivat hänelle palasen paistettua kalaa.
Ei enkeli eikä henki olennot voi syödä eikä heillä voi olla naulan jällkiä kädessä ja jalassa!!!
13.01.2014 01:30
Nyt te itsekin sanotte, että Jeesus on noussut ruumiillisesti kuolleista Hyvä kun korjaatte oppianne. Koska hyväksytte Kolmiyhteisen Jumalan että Jeesus on Jumala Isän vertainen???
13.01.2014 01:26
Älä laske heitä sisään äläkä ota heiltä mitään vastaan
Jehovan todistajista varoitetaan jo Raamatussa
2JOH.1:9 Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.
10 Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia (Jehovan todistajat), niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi;
11 sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa.
13.01.2014 01:23
Teillä on vajavainen. Raamattu sanoo ylösnousemuksesta ei katoamisesta
12.01.2014 00:04
Ja tukevia
MATT.28:19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
Miksi on kolme persoonaa, mutta vain yhteen nimeen ei nimiin.
KOL.2:9 Sillä hänessä asuu jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti,
2KOR.5:19. Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan
KOL.1:15. ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.
16. Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,
17. ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa.
18. Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen.
19. Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi
JOH.1:1Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2. Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
14. Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta
JOH.10:30 Minä ja Isä olemme yhtä."
JOH:14:9. Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
ROOM.9:5. heidän ovat isät, ja heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen!
TIIT.2:13. odottaessamme autuaallisen toivon täyttymistä ja suuren Jumalan ja Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen kirkkauden ilmestymistä,
2PIET.1:1 Simeon Pietari, Jeesuksen Kristuksen palvelija ja apostoli, niille, jotka ovat saaneet yhtä kalliin uskon kuin mekin meidän Jumalamme ja Vapahtajan Jeesuksen Kristuksen vanhurskaudessa.
HEPR. 13:8. Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.
12.01.2014 00:02
Kumpikin uskonto ei usko, että Jumalalla on Poika.
11.01.2014 23:58
Asaillisuutta ei suvaita islamissa ja siksi muslimi luotsi mursi kts poistaa asiallisen materiaalin
11.01.2014 23:57
Siksi koska täältä luotsi poistaa kaikki luterilaisuutta tukevat kirjoitukset, mutta antaa olla esim. katoliset.
LUOTSI VAIHTOON
11.01.2014 23:52
Kysytään että saako nainen jakaa sakramentteja ja saarnata on sama kysymys jos kysytään että saako alaikäinen ajaa autolla ylinopeutta
11.01.2014 14:06
299 / 301