Vapaa kuvaus

https://www.artonissi.fi/

Aloituksia

390

Kommenttia

6005

1. Vesi+tarkoittaa+kastetta,+mitä+ei+voi+eikä+saa+uusia.+Pyhä+Henki+tulee+jo+kasteessa+eikä+muuta+Jumalan+Henkiä+ole+kuin+on+yksi+Pyhä+Henki.+On+tietenkin+paholaisen+henkiä+noista+pitää+päästä+eroon.JOH.+3:+5.+Jeesus+vastasi:+"Totisesti,+totisesti+minä+sanon+sinulle:+jos+joku+ei+synny+vedestä+ja+Hengestä,+ei+hän+voi+päästä+sisälle+Jumalan+valtakuntaan.+KOL.+2:+12.+ollen+haudattuina+hänen+kanssaan+kasteessa,+jossa+te+myös+hänen+kanssaan+olette+herätetyt+uskon+kautta,+jonka+vaikuttaa+Jumala,+joka+herätti+hänet+kuolleista.+JOH.+6:+29.+Jeesus+vastasi+ja+sanoi+heille:+"Se+on+Jumalan+teko,+että+te+uskotte+häneen,+jonka+Jumala+on+lähettänyt"Myös+ehtoollinen+on+tarpeellinen+mitä+ei+mormoneilla+ole+++JOH.+6:+53.+Niin+Jeesus+sanoi+heille:+"Totisesti,+totisesti+minä+sanon+teille:+ellette+syö+Ihmisen+Pojan+lihaa+ja+juo+hänen+vertansa,+ei+teillä+ole+elämää+itsessänne.+54.+Joka+syö+minun+lihani+ja+juo+minun+vereni,+sillä+on+iankaikkinen+elämä,+ja+minä+herätän+hänet+viimeisenä+päivänä.
  2. ROOM.+8+:+29.+Sillä+ne,+jotka+hän+on+edeltätuntenut,+hän+on+myös+edeltämäärännyt+Poikansa+kuvan+kaltaisiksi,+että+hän+olisi+esikoinen+monien+veljien+joukossa;+30.+mutta+jotka+hän+on+edeltämäärännyt,+ne+hän+on+myös+kutsunut;+ja+jotka+hän+on+kutsunut,+ne+hän+on+myös+vanhurskauttanut;+mutta+jotka+hän+on+vanhurskauttanut,+ne+hän+on+myös+kirkastanut.+31.+Mitä+me+siis+tähän+sanomme?+Jos+Jumala+on+meidän+puolellamme,+kuka+voi+olla+meitä+vastaan?+32.+Hän,+joka+ei+säästänyt+omaa+Poikaansakaan,+vaan+antoi+hänet+alttiiksi+kaikkien+meidän+edestämme,+kuinka+hän+ei+lahjoittaisi+meille+kaikkea+muutakin+hänen+kanssansa?+33.+Kuka+voi+syyttää+Jumalan+valittuja?+Jumala+on+se,+joka+vanhurskauttaa.+34.+Kuka+voi+tuomita+kadotukseen?+Kristus+Jeesus+on+se,+joka+on+kuollut,+onpa+vielä+herätettykin,+ja+hän+on+Jumalan+oikealla+puolella,+ja+hän+myös+rukoilee+meidän+edestämme.+35.+Kuka+voi+meidät+erottaa+Kristuksen+rakkaudesta?+Tuskako,+vai+ahdistus,+vai+vaino,+vai+nälkä,+vai+alastomuus,+vai+vaara,+vai+miekka?+36.+Niinkuin+kirjoitettu+on:+"Sinun+tähtesi+meitä+surmataan+kaiken+päivää;+meitä+pidetään+teuraslampaina".+37.+Mutta+näissä+kaikissa+me+saamme+jalon+voiton+hänen+kauttansa,+joka+meitä+on+rakastanut.+38.+Sillä+minä+olen+varma+siitä,+ettei+kuolema+eikä+elämä,+ei+enkelit+eikä+henkivallat,+ei+nykyiset+eikä+tulevaiset,+ei+voimat,+39.+ei+korkeus+eikä+syvyys,+eikä+mikään+muu+luotu+voi+meitä+erottaa+Jumalan+rakkaudesta,+joka+on+Kristuksessa+Jeesuksessa,+meidän+Herrassamme.+ROOM.1:+1+Niin+ei+nyt+siis+ole+mitään+kadotustuomiota+niille,+jotka+Kristuksessa+Jeesuksessa+ovat.+ROOM.+10:+13.+Sillä+"jokainen,+joka+huutaa+avuksi+Herran+nimeä,+pelastuu9.+Sillä+jos+sinä+tunnustat+suullasi+Jeesuksen+Herraksi+ja+uskot+sydämessäsi,+että+Jumala+on+hänet+kuolleista+herättänyt,+niin+sinä+pelastut;+JOH.+4:+15.+Nainen+sanoi+hänelle:+"Herra,+anna+minulle+sitä+vettä,+ettei+minun+tulisi+jano+eikä+minun+tarvitsisi+käydä+täällä+ammentamassa"Tällä+tarkoitetaan+kastetta+Ja+minut+on+kastettu+jo+pienenä.
  3. Kaikki+jotka+uskovat+Jeesukseen+pääsevät+taivaaseen.ROOM.+10:+9.+Sillä+jos+sinä+tunnustat+suullasi+Jeesuksen+Herraksi+ja+uskot+sydämessäsi,+että+Jumala+on+hänet+kuolleista+herättänyt,+niin+sinä+pelastut;+ROOM.+8:+1+Niin+ei+nyt+siis+ole+mitään+kadotustuomiota+niille,+jotka+Kristuksessa+Jeesuksessa+ova31.+Mitä+me+siis+tähän+sanomme?+Jos+Jumala+on+meidän+puolellamme,+kuka+voi+olla+meitä+vastaan?+32.+Hän,+joka+ei+säästänyt+omaa+Poikaansakaan,+vaan+antoi+hänet+alttiiksi+kaikkien+meidän+edestämme,+kuinka+hän+ei+lahjoittaisi+meille+kaikkea+muutakin+hänen+kanssansa?+33.+Kuka+voi+syyttää+Jumalan+valittuja?+Jumala+on+se,+joka+vanhurskauttaa.+34.+Kuka+voi+tuomita+kadotukseen?+Kristus+Jeesus+on+se,+joka+on+kuollut,+onpa+vielä+herätettykin,+ja+hän+on+Jumalan+oikealla+puolella,+ja+hän+myös+rukoilee+meidän+edestämme.+35.+Kuka+voi+meidät+erottaa+Kristuksen+rakkaudesta?+Tuskako,+vai+ahdistus,+vai+vaino,+vai+nälkä,+vai+alastomuus,+vai+vaara,+vai+miekka?+36.+Niinkuin+kirjoitettu+on:+"Sinun+tähtesi+meitä+surmataan+kaiken+päivää;+meitä+pidetään+teuraslampaina".+37.+Mutta+näissä+kaikissa+me+saamme+jalon+voiton+hänen+kauttansa,+joka+meitä+on+rakastanut.+38.+Sillä+minä+olen+varma+siitä,+ettei+kuolema+eikä+elämä,+ei+enkelit+eikä+henkivallat,+ei+nykyiset+eikä+tulevaiset,+ei+voimat,+39.+ei+korkeus+eikä+syvyys,+eikä+mikään+muu+luotu+voi+meitä+erottaa+Jumalan+rakkaudesta,+joka+on+Kristuksessa+Jeesuksessa,+meidän+Herrassamme.Ei+tarvitse+olla+mormoni,+jotta+pelastuisi!!!!!!
  4. Apostolit+ovat+taivaassa+ei+missään+Utahissa.+Tämä+tulee+Ilmestyskirjassa+julki.+Jeesus+on+ainoa+joka+on+kuolleista+noussut+ja+jäänyt+henkiin.+Ei+Smiht+ole+suinkaan+hengissä+täällä+maan+päällä-Jeesus+antaa+teillekin+anteeksi,+kun+teidät+on+johdatettu+harhaan.
  5. Ei+ole+palautettu+1830.+Kyllä+kirkkoja+on+ollut+olemassa+jo+paljon+ennen+ja+sen+jälkeen,+ettei+teidän+kirkko+suinkaan+ainoa+oikea+ole.ROOM.8:+1+Niin+ei+nyt+siis+ole+mitään+kadotustuomiota+niille,+jotka+Kristuksessa+Jeesuksessa+ovat28.+Mutta+me+tiedämme,+että+kaikki+yhdessä+vaikuttaa+niiden+parhaaksi,+jotka+Jumalaa+rakastavat,+niiden,+jotka+hänen+aivoituksensa+mukaan+ovat+kutsutut.+29.+Sillä+ne,+jotka+hän+on+edeltätuntenut,+hän+on+myös+edeltämäärännyt+Poikansa+kuvan+kaltaisiksi,+että+hän+olisi+esikoinen+monien+veljien+joukossa;+30.+mutta+jotka+hän+on+edeltämäärännyt,+ne+hän+on+myös+kutsunut;+ja+jotka+hän+on+kutsunut,+ne+hän+on+myös+vanhurskauttanut;+mutta+jotka+hän+on+vanhurskauttanut,+ne+hän+on+myös+kirkastanut.+31.+Mitä+me+siis+tähän+sanomme?+Jos+Jumala+on+meidän+puolellamme,+kuka+voi+olla+meitä+vastaan?+32.+Hän,+joka+ei+säästänyt+omaa+Poikaansakaan,+vaan+antoi+hänet+alttiiksi+kaikkien+meidän+edestämme,+kuinka+hän+ei+lahjoittaisi+meille+kaikkea+muutakin+hänen+kanssansa?+33.+Kuka+voi+syyttää+Jumalan+valittuja?+Jumala+on+se,+joka+vanhurskauttaa.+34.+Kuka+voi+tuomita+kadotukseen?+Kristus+Jeesus+on+se,+joka+on+kuollut,+onpa+vielä+herätettykin,+ja+hän+on+Jumalan+oikealla+puolella,+ja+hän+myös+rukoilee+meidän+edestämme.+35.+Kuka+voi+meidät+erottaa+Kristuksen+rakkaudesta?+Tuskako,+vai+ahdistus,+vai+vaino,+vai+nälkä,+vai+alastomuus,+vai+vaara,+vai+miekka?+36.+Niinkuin+kirjoitettu+on:+"Sinun+tähtesi+meitä+surmataan+kaiken+päivää;+meitä+pidetään+teuraslampaina".+37.+Mutta+näissä+kaikissa+me+saamme+jalon+voiton+hänen+kauttansa,+joka+meitä+on+rakastanut.+38.+Sillä+minä+olen+varma+siitä,+ettei+kuolema+eikä+elämä,+ei+enkelit+eikä+henkivallat,+ei+nykyiset+eikä+tulevaiset,+ei+voimat,+39.+ei+korkeus+eikä+syvyys,+eikä+mikään+muu+luotu+voi+meitä+erottaa+Jumalan+rakkaudesta,+joka+on+Kristuksessa+Jeesuksessa,+meidän+Herrassamme.