Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Muuta+Jumalan+Henkeä+ei+ole+kuin+on+Pyhä+Henki.
10.04.2020 15:44
Vesi+tarkoittaa+kastetta,+mitä+ei+voi+eikä+saa+uusia.+Pyhä+Henki+tulee+jo+kasteessa+eikä+muuta+Jumalan+Henkiä+ole+kuin+on+yksi+Pyhä+Henki.+On+tietenkin+paholaisen+henkiä+noista+pitää+päästä+eroon.
JOH.+3:+5.+Jeesus+vastasi:+"Totisesti,+totisesti+minä+sanon+sinulle:+jos+joku+ei+synny+vedestä+ja+Hengestä,+ei+hän+voi+päästä+sisälle+Jumalan+valtakuntaan.+
KOL.+2:+12.+ollen+haudattuina+hänen+kanssaan+kasteessa,+jossa+te+myös+hänen+kanssaan+olette+herätetyt+uskon+kautta,+jonka+vaikuttaa+Jumala,+joka+herätti+hänet+kuolleista.+
JOH.+6:+29.+Jeesus+vastasi+ja+sanoi+heille:+"Se+on+Jumalan+teko,+että+te+uskotte+häneen,+jonka+Jumala+on+lähettänyt"
Myös+ehtoollinen+on+tarpeellinen+mitä+ei+mormoneilla+ole+++JOH.+6:+53.+Niin+Jeesus+sanoi+heille:+"Totisesti,+totisesti+minä+sanon+teille:+ellette+syö+Ihmisen+Pojan+lihaa+ja+juo+hänen+vertansa,+ei+teillä+ole+elämää+itsessänne.+
54.+Joka+syö+minun+lihani+ja+juo+minun+vereni,+sillä+on+iankaikkinen+elämä,+ja+minä+herätän+hänet+viimeisenä+päivänä.
10.04.2020 15:43
Kristittyjen+vainot+pitää+tottakai+lopetta.+Ja+olla+ystävällinen+toista+kirkkoa+kohtaan.+Opillisia+väittämistä+voidaan+keskustella+sovussa.
10.04.2020 15:33
Eivät+mormonitkaan+mitään+puhtaita+pulmusia+ole,+joten+ei+teillä+ole+varaa+muita+kirkkoja+moittia.+Opillisiesti+tietenkin,+mutta+se+pitää+perustella.
10.04.2020 15:31
Tiellä+siis+Jumalia+on+paljon.+Mutta+jos+Jumala+on+ollut+ihminen+ennen+kenen+kuva+ihminen+silloin+on?+Kuinka+sitten+tuli+Sana+ja+Pyhä+Henki?+Jehovan+on+virheellinen+nimi+Jumalasta+on+vain+JHVH.+Kaikki+sekä+Vanhassa+että+Uudessa+Testamentissa+Isä+Sana+Pyhä+Henki+on+JHVH.+Vokaaleja+ei+ole,+joten+emme+tiedä+mikä+Jumalan+nimi+on+oikea,+mutta+Israelilaiset+lausuvat+lähelle+Jahvea.+Maailmankaikkeus+ja+maa+ja+ihminen+luotiin+kuudessa+päivässä.+Seitsemäntenä+päivänä+Jumala+lepäsi+ja+siitä+tuli+sapatti.
Kuka+on+luonut+kaiken?+Eikö+Jumala+JHVH+itse.+1MOOS.1:+1+Alussa+loi+Jumala+taivaan+ja+maan.+
26.+Ja+Jumala+sanoi:+"Tehkäämme+ihminen+kuvaksemme,+kaltaiseksemme;+ja+vallitkoot+he+meren+kalat+ja+taivaan+linnut+ja+karjaeläimet+ja+koko+maan+ja+kaikki+matelijat,+jotka+maassa+matelevat".
Eli+ei+Jumala+voi+olla+ollut+ihminen+ennen+kuin+on+tullut+Jumalaksi,+koska+ihminen+tehtiin+kaikkien+JHVH+kuvaksi.
Gabriel+on+tavallinen+enkeli+ei+Jumala.+On+vain+kolme+enkeliä+mille++on+annettu+nimi.+Mikael+Gabriel+ja+lusifer+eli+saatana+ja+perkele.+Muut+ovat+Herran+enkeleitä.
10.04.2020 15:24
Näin+te+väitätte+Marian+tulleen+raskaaksi
10.04.2020 15:11
Silloinhan+se+on+ainoa+oikea+kirkko,+jos+jeesus+vain+sen+hyväksyy+omakseen.+Tai+mitä+mieltä+muut+olette?
10.04.2020 15:09
ROOM.+8+:+29.+Sillä+ne,+jotka+hän+on+edeltätuntenut,+hän+on+myös+edeltämäärännyt+Poikansa+kuvan+kaltaisiksi,+että+hän+olisi+esikoinen+monien+veljien+joukossa;+
30.+mutta+jotka+hän+on+edeltämäärännyt,+ne+hän+on+myös+kutsunut;+ja+jotka+hän+on+kutsunut,+ne+hän+on+myös+vanhurskauttanut;+mutta+jotka+hän+on+vanhurskauttanut,+ne+hän+on+myös+kirkastanut.+
31.+Mitä+me+siis+tähän+sanomme?+Jos+Jumala+on+meidän+puolellamme,+kuka+voi+olla+meitä+vastaan?+
32.+Hän,+joka+ei+säästänyt+omaa+Poikaansakaan,+vaan+antoi+hänet+alttiiksi+kaikkien+meidän+edestämme,+kuinka+hän+ei+lahjoittaisi+meille+kaikkea+muutakin+hänen+kanssansa?+
33.+Kuka+voi+syyttää+Jumalan+valittuja?+Jumala+on+se,+joka+vanhurskauttaa.+
34.+Kuka+voi+tuomita+kadotukseen?+Kristus+Jeesus+on+se,+joka+on+kuollut,+onpa+vielä+herätettykin,+ja+hän+on+Jumalan+oikealla+puolella,+ja+hän+myös+rukoilee+meidän+edestämme.+
35.+Kuka+voi+meidät+erottaa+Kristuksen+rakkaudesta?+Tuskako,+vai+ahdistus,+vai+vaino,+vai+nälkä,+vai+alastomuus,+vai+vaara,+vai+miekka?+
36.+Niinkuin+kirjoitettu+on:+"Sinun+tähtesi+meitä+surmataan+kaiken+päivää;+meitä+pidetään+teuraslampaina".+
37.+Mutta+näissä+kaikissa+me+saamme+jalon+voiton+hänen+kauttansa,+joka+meitä+on+rakastanut.+
38.+Sillä+minä+olen+varma+siitä,+ettei+kuolema+eikä+elämä,+ei+enkelit+eikä+henkivallat,+ei+nykyiset+eikä+tulevaiset,+ei+voimat,+
39.+ei+korkeus+eikä+syvyys,+eikä+mikään+muu+luotu+voi+meitä+erottaa+Jumalan+rakkaudesta,+joka+on+Kristuksessa+Jeesuksessa,+meidän+Herrassamme.+
ROOM.1:+1+Niin+ei+nyt+siis+ole+mitään+kadotustuomiota+niille,+jotka+Kristuksessa+Jeesuksessa+ovat.+
ROOM.+10:+13.+Sillä+"jokainen,+joka+huutaa+avuksi+Herran+nimeä,+pelastuu
9.+Sillä+jos+sinä+tunnustat+suullasi+Jeesuksen+Herraksi+ja+uskot+sydämessäsi,+että+Jumala+on+hänet+kuolleista+herättänyt,+niin+sinä+pelastut;+
JOH.+4:+15.+Nainen+sanoi+hänelle:+"Herra,+anna+minulle+sitä+vettä,+ettei+minun+tulisi+jano+eikä+minun+tarvitsisi+käydä+täällä+ammentamassa"
Tällä+tarkoitetaan+kastetta+Ja+minut+on+kastettu+jo+pienenä.
08.04.2020 16:19
Yleensäkin+rahan+lähettäminen+muualle+on+väärin.+Kyllä+rahat+pitää+käyttää+vain+ja+ainoastaan+oman+seurakunnan+menoihin.
08.04.2020 16:01
Kaikki+jotka+uskovat+Jeesukseen+pääsevät+taivaaseen.
ROOM.+10:+9.+Sillä+jos+sinä+tunnustat+suullasi+Jeesuksen+Herraksi+ja+uskot+sydämessäsi,+että+Jumala+on+hänet+kuolleista+herättänyt,+niin+sinä+pelastut;+
ROOM.+8:+1+Niin+ei+nyt+siis+ole+mitään+kadotustuomiota+niille,+jotka+Kristuksessa+Jeesuksessa+ova
31.+Mitä+me+siis+tähän+sanomme?+Jos+Jumala+on+meidän+puolellamme,+kuka+voi+olla+meitä+vastaan?+
32.+Hän,+joka+ei+säästänyt+omaa+Poikaansakaan,+vaan+antoi+hänet+alttiiksi+kaikkien+meidän+edestämme,+kuinka+hän+ei+lahjoittaisi+meille+kaikkea+muutakin+hänen+kanssansa?+
34.+Kuka+voi+tuomita+kadotukseen?+Kristus+Jeesus+on+se,+joka+on+kuollut,+onpa+vielä+herätettykin,+ja+hän+on+Jumalan+oikealla+puolella,+ja+hän+myös+rukoilee+meidän+edestämme.+
35.+Kuka+voi+meidät+erottaa+Kristuksen+rakkaudesta?+Tuskako,+vai+ahdistus,+vai+vaino,+vai+nälkä,+vai+alastomuus,+vai+vaara,+vai+miekka?+
36.+Niinkuin+kirjoitettu+on:+"Sinun+tähtesi+meitä+surmataan+kaiken+päivää;+meitä+pidetään+teuraslampaina".+
37.+Mutta+näissä+kaikissa+me+saamme+jalon+voiton+hänen+kauttansa,+joka+meitä+on+rakastanut.+
38.+Sillä+minä+olen+varma+siitä,+ettei+kuolema+eikä+elämä,+ei+enkelit+eikä+henkivallat,+ei+nykyiset+eikä+tulevaiset,+ei+voimat,+
39.+ei+korkeus+eikä+syvyys,+eikä+mikään+muu+luotu+voi+meitä+erottaa+Jumalan+rakkaudesta,+joka+on+Kristuksessa+Jeesuksessa,+meidän+Herrassamme.
Ei+tarvitse+olla+mormoni,+jotta+pelastuisi!!!!!!
08.04.2020 15:59
Ikuinen,+koska+alussa+Jumala+loi+maan+ja+taivaan.+Jumala+on+ikuinen.+ISÄ+POIKA+PYHÄ+HENKI+ovat+ikuisia+Jumalia+JHVH.
08.04.2020 15:56
Ja+kuulemma+luopunut+mormoni+mikä+palaa+takaisin+kastetaan+uudesti.+Kuinkahan+monta+kastetta+saattaa+joillakin+mormoneilla+olla?
08.04.2020 15:52
Ei+ole+koskaan+Raamatussa+ollutkaan.+On+vain+ylösnousemus+viimeisenä+päivänä.
1TESS.+4:+15.+Sillä+sen+me+sanomme+teille+Herran+sanana,+että+me,+jotka+olemme+elossa,+jotka+jäämme+tänne+Herran+tulemukseen,+emme+suinkaan+ehdi+ennen+niitä,+jotka+ovat+nukkuneet.+
16.+Sillä+itse+Herra+on+tuleva+alas+taivaasta+käskyhuudon,+ylienkelin+äänen+ja+Jumalan+pasunan+kuuluessa,+ja+Kristuksessa+kuolleet+nousevat+ylös+ensin;+
17.+sitten+meidät,+jotka+olemme+elossa,+jotka+olemme+jääneet+tänne,+temmataan+yhdessä+heidän+kanssaan+pilvissä+Herraa+vastaan+yläilmoihin;+ja+niin+me+saamme+aina+olla+Herran+kanssa.+
18.+Niin+lohduttakaa+siis+toisianne+näillä+sanoilla.
08.04.2020 15:48
Ei+ole+ainoa+oikea.+Kyllä+on+muitakin+seurakuntia+ja+on+ollut+jo+paljon+ennen+teitä
08.04.2020 14:47
"Tuo+vedestä+syntyminen+tarkoittaa,+että+yhä+uudestaan+pitää+tehdä+parannusta+ja+tunnustaa+syntinsä.+Kasteet+johtavat+jatkuvan+parannuksen+tielle."
JOH.3:+5.+Jeesus+vastasi:+"Totisesti,+totisesti+minä+sanon+sinulle:+jos+joku+ei+synny+vedestä+ja+Hengestä,+ei+hän+voi+päästä+sisälle+Jumalan+valtakuntaan.
Vedestä+ja+Hengestä+syntyminen+tarkoittaa+kastetta.+Ja+siksi+on+lapsetkin+kastettava.
Jaa+mormonien+Raamatun+käännös+on+oikea?+Mistä+sitä+saa?
08.04.2020 14:45
Vain+luopiotko+jäi+jäljelle.+Ihmisiä+poltettiin+roviolla+pitkään+jopa+Martti+Lutheria+meinattiin+polttaa,+mutta+Jumala+suojeli+ja+sai+paljon+kannattajia,+että+pysyi+hengissä.+Seurakunta++on+ollut+paljon+aikaisemmin+ei+1830+vasta+perustettu.
08.04.2020 14:41
Teidän+kirkon+toiminta+alkoi+1830+ei+oikeiden+seurakuntien+toiminta,+ne+alkoi+jo+Jeesuksen+kuoltua.+Toinen+pääsiäispäivä+on+seurakunnan+päivä.
08.04.2020 14:38
Apostolit+ovat+taivaassa+ei+missään+Utahissa.+Tämä+tulee+Ilmestyskirjassa+julki.+Jeesus+on+ainoa+joka+on+kuolleista+noussut+ja+jäänyt+henkiin.+Ei+Smiht+ole+suinkaan+hengissä+täällä+maan+päällä-
Jeesus+antaa+teillekin+anteeksi,+kun+teidät+on+johdatettu+harhaan.
08.04.2020 14:35
Joseph+Smith+ei+ole+eikä+ollut+Apostoli.+Teillä+ei+vaan+yksin+ole+pappeutta+vaan+on+muissakin+seurakunnissa.+Melkisedek+on+Jeesus,+koska+ei+ole+alkua+eikä+loppua.+HEBR.+7:+3.+jolla+ei+ole+isää,+ei+äitiä,+ei+sukua,+ei+päivien+alkua+eikä+elämän+loppua,+mutta+joka+on+Jumalan+Poikaan+verrattava+-+hän+pysyy+pappina+ainaisesti.+++Kai+teillä+kaikilla+on+sentään+alku+ja+loppu.+joten+ette+voi+olla+Melkisedekin+pappeja.
Raamatusta+ei+puutu+vaan+te+olette+lisännyt.
08.04.2020 14:30
Ei+ole+palautettu+1830.+Kyllä+kirkkoja+on+ollut+olemassa+jo+paljon+ennen+ja+sen+jälkeen,+ettei+teidän+kirkko+suinkaan+ainoa+oikea+ole.
ROOM.8:+1+Niin+ei+nyt+siis+ole+mitään+kadotustuomiota+niille,+jotka+Kristuksessa+Jeesuksessa+ovat
28.+Mutta+me+tiedämme,+että+kaikki+yhdessä+vaikuttaa+niiden+parhaaksi,+jotka+Jumalaa+rakastavat,+niiden,+jotka+hänen+aivoituksensa+mukaan+ovat+kutsutut.+
29.+Sillä+ne,+jotka+hän+on+edeltätuntenut,+hän+on+myös+edeltämäärännyt+Poikansa+kuvan+kaltaisiksi,+että+hän+olisi+esikoinen+monien+veljien+joukossa;+
30.+mutta+jotka+hän+on+edeltämäärännyt,+ne+hän+on+myös+kutsunut;+ja+jotka+hän+on+kutsunut,+ne+hän+on+myös+vanhurskauttanut;+mutta+jotka+hän+on+vanhurskauttanut,+ne+hän+on+myös+kirkastanut.+
39.+ei+korkeus+eikä+syvyys,+eikä+mikään+muu+luotu+voi+meitä+erottaa+Jumalan+rakkaudesta,+joka+on+Kristuksessa+Jeesuksessa,+meidän+Herrassamme.
08.04.2020 14:25
42 / 301