Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sitten+saisi+taivaassa+valita+oikein+miss+maailman+tasoisen+naisen.
05.04.2020 17:03
Kyllä+vaan+on++++PS.51:+7.+Katso,+minä+olen+synnissä+syntynyt,+ja+äitini+on+minut+synnissä+siittänyt++++
JOH.3:+6.+Mikä+lihasta+on+syntynyt,+on+liha;+ja+mikä+Hengestä+on+syntynyt,+on+henki.+
Jeesus+ei+syntynyt+synnistä,+kun+syntyi+neitseestä+ja+sikisi+Pyhästä+Hengestä.
05.04.2020 17:02
Mitä+eroa+on+sitten+niillä+taivailla?+Ja+kuinka+niihin+päästään+tai+joudutaan?+Sen+perusteella,+että+on+ollut+hyvä+mormoni+tai+Jeesuksen+kärsimisen+ja+kuoleman+ansiosta?
05.04.2020 16:59
Ei+ole+enään+seksualisuutta+ylösnousemuksen+jälkeen+eikä+taivaassa+ja+helvetissä+on+liian+kuumaa+tehdä+sitä.
05.04.2020 16:57
Ei+ylösnousemuksessa+mennä+enään+miehelle+eikä+naiselle+ei+myöskään+taivaassa.
05.04.2020 16:54
1KOR.+15:+35.+Mutta+joku+ehkä+kysyy:+"Millä+tavoin+kuolleet+heräjävät,+ja+millaisessa+ruumiissa+he+tulevat?"+
36.+Sinä+mieletön,+se,+minkä+kylvät,+ei+virkoa+eloon,+ellei+se+ensin+kuole!+
37.+Ja+kun+kylvät,+et+kylvä+sitä+vartta,+joka+on+nouseva,+vaan+paljaan+jyvän,+nisun+jyvän+tai+muun+minkä+tahansa.+
38.+Mutta+Jumala+antaa+sille+varren,+sellaisen+kuin+tahtoo,+ja+kullekin+siemenelle+sen+oman+varren.+
39.+Ei+kaikki+liha+ole+samaa+lihaa,+vaan+toista+on+ihmisten,+toista+taas+karjan+liha,+toista+on+lintujen+liha,+toista+kalojen.+
40.+Ja+on+taivaallisia+ruumiita+ja+maallisia+ruumiita;+mutta+toinen+on+taivaallisten+kirkkaus,+toinen+taas+maallisten.+
41.+Toinen+on+auringon+kirkkaus+ja+toinen+kuun+kirkkaus+ja+toinen+tähtien+kirkkaus,+ja+toinen+tähti+voittaa+toisen+kirkkaudessa.+
42.+Niin+on+myös+kuolleitten+ylösnousemus:+kylvetään+katoavaisuudessa,+nousee+katoamattomuudessa;+
43.+kylvetään+alhaisuudessa,+nousee+kirkkaudessa;+kylvetään+heikkoudessa,+nousee+voimassa;+
44.+kylvetään+sielullinen+ruumis,+nousee+hengellinen+ruumis.+Jos+kerran+on+sielullinen+ruumis,+niin+on+myös+hengellinen.+
1TESS.+4:+13.+Mutta+me+emme+tahdo+pitää+teitä,+veljet,+tietämättöminä+siitä,+kuinka+poisnukkuneiden+on,+ettette+murehtisi+niinkuin+muut,+joilla+ei+toivoa+ole.+
14.+Sillä+jos+uskomme,+että+Jeesus+on+kuollut+ja+noussut+ylös,+niin+samoin+on+Jumala+Jeesuksen+kautta+myös+tuova+poisnukkuneet+esiin+yhdessä+hänen+kanssaan.+
15.+Sillä+sen+me+sanomme+teille+Herran+sanana,+että+me,+jotka+olemme+elossa,+jotka+jäämme+tänne+Herran+tulemukseen,+emme+suinkaan+ehdi+ennen+niitä,+jotka+ovat+nukkuneet.+
16.+Sillä+itse+Herra+on+tuleva+alas+taivaasta+käskyhuudon,+ylienkelin+äänen+ja+Jumalan+pasunan+kuuluessa,+ja+Kristuksessa+kuolleet+nousevat+ylös+ensin;+
17.+sitten+meidät,+jotka+olemme+elossa,+jotka+olemme+jääneet+tänne,+temmataan+yhdessä+heidän+kanssaan+pilvissä+Herraa+vastaan+yläilmoihin;+ja+niin+me+saamme+aina+olla+Herran+kanssa.+
18.+Niin+lohduttakaa+siis+toisianne+näillä+sanoilla.
05.04.2020 16:49
Mitä+ne+kolme+oikein+on.+Mihin+niistä+oikein+joutuu+tai+pääsee?+Pääseekö+omien+ansioiden+mukaan,+kun+on+ollut+hyvä+mormoni?+Tai+Jeesuksen+sovitustyön+ansiosta?
05.04.2020 16:45
Mitään+tuhatvuotista+valtakuntaa+ei+tule+missä+voisi+parannuksia+tehdä.+Parannukset+tulee+tehdä+NYT.
05.04.2020 16:43
Kaikki+olemme+syntisiä,+vaan+Jeesuksen+ansiosta+pelastumme+tai+muuten+Jeesus+on+turhaan+kärsinyt+ja+kuollut.++JOH.+6:+37.+Kaikki,+minkä+Isä+antaa+minulle,+tulee+minun+tyköni;+ja+sitä,+joka+minun+tyköni+tulee,+minä+en+heitä+ulos.
53.+Niin+Jeesus+sanoi+heille:+"Totisesti,+totisesti+minä+sanon+teille:+ellette+syö+Ihmisen+Pojan+lihaa+ja+juo+hänen+vertansa,+ei+teillä+ole+elämää+itsessänne.+
54.+Joka+syö+minun+lihani+ja+juo+minun+vereni,+sillä+on+iankaikkinen+elämä,+ja+minä+herätän+hänet+viimeisenä+päivänä.+
MATT.+26:+26.+Ja+heidän+syödessään+Jeesus+otti+leivän,+siunasi,+mursi+ja+antoi+opetuslapsillensa+ja+sanoi:+"Ottakaa+ja+syökää;+tämä+on+minun+ruumiini".+
27.+Ja+hän+otti+maljan,+kiitti+ja+antoi+heille+ja+sanoi:+"Juokaa+tästä+kaikki;+
28.+sillä+tämä+on+minun+vereni,+liiton+veri,+joka+monen+edestä+vuodatetaan+syntien+anteeksiantamiseksi.+
29.+Ja+minä+sanon+teille:+tästedes+minä+en+juo+tätä+viinipuun+antia,+ennenkuin+sinä+päivänä,+jona+juon+sitä+uutena+teidän+kanssanne+Isäni+valtakunnassa."
05.04.2020 16:40
Jotkut+naiset+ovat+nöyriä+miehelle,+mutta+nykyään+monet+naiset+komentavat+miehiään.
05.04.2020 16:35
Ei+ihminen+ole+sama+kun+nouse+kuolleista.+
1KOR.+15:35.+Mutta+joku+ehkä+kysyy:+"Millä+tavoin+kuolleet+heräjävät,+ja+millaisessa+ruumiissa+he+tulevat?"+
36.+Sinä+mieletön,+se,+minkä+kylvät,+ei+virkoa+eloon,+ellei+se+ensin+kuole!+
37.+Ja+kun+kylvät,+et+kylvä+sitä+vartta,+joka+on+nouseva,+vaan+paljaan+jyvän,+nisun+jyvän+tai+muun+minkä+tahansa.+
38.+Mutta+Jumala+antaa+sille+varren,+sellaisen+kuin+tahtoo,+ja+kullekin+siemenelle+sen+oman+varren.+
39.+Ei+kaikki+liha+ole+samaa+lihaa,+vaan+toista+on+ihmisten,+toista+taas+karjan+liha,+toista+on+lintujen+liha,+toista+kalojen.+
40.+Ja+on+taivaallisia+ruumiita+ja+maallisia+ruumiita;+mutta+toinen+on+taivaallisten+kirkkaus,+toinen+taas+maallisten.+
41.+Toinen+on+auringon+kirkkaus+ja+toinen+kuun+kirkkaus+ja+toinen+tähtien+kirkkaus,+ja+toinen+tähti+voittaa+toisen+kirkkaudessa.+
42.+Niin+on+myös+kuolleitten+ylösnousemus:+kylvetään+katoavaisuudessa,+nousee+katoamattomuudessa;+
43.+kylvetään+alhaisuudessa,+nousee+kirkkaudessa;+kylvetään+heikkoudessa,+nousee+voimassa;+
Mitään+tempausta+ennen+vainojen+aikaa+ei+tule,+vaan+meidät+otetaan+Herraa+vastaan,+kun+Jeesus+palaa+maan+päälle.++1TESS.+4:+13.+Mutta+me+emme+tahdo+pitää+teitä,+veljet,+tietämättöminä+siitä,+kuinka+poisnukkuneiden+on,+ettette+murehtisi+niinkuin+muut,+joilla+ei+toivoa+ole.+
14.+Sillä+jos+uskomme,+että+Jeesus+on+kuollut+ja+noussut+ylös,+niin+samoin+on+Jumala+Jeesuksen+kautta+myös+tuova+poisnukkuneet+esiin+yhdessä+hänen+kanssaan.+
15.+Sillä+sen+me+sanomme+teille+Herran+sanana,+että+me,+jotka+olemme+elossa,+jotka+jäämme+tänne+Herran+tulemukseen,+emme+suinkaan+ehdi+ennen+niitä,+jotka+ovat+nukkuneet.+
16.+Sillä+itse+Herra+on+tuleva+alas+taivaasta+käskyhuudon,+ylienkelin+äänen+ja+Jumalan+pasunan+kuuluessa,+ja+Kristuksessa+kuolleet+nousevat+ylös+ensin;+
17.+sitten+meidät,+jotka+olemme+elossa,+jotka+olemme+jääneet+tänne,+temmataan+yhdessä+heidän+kanssaan+pilvissä+Herraa+vastaan+yläilmoihin;+ja+niin+me+saamme+aina+olla+Herran+kanssa.+
18.+Niin+lohduttakaa+siis+toisianne+näillä+sanoilla.
05.04.2020 16:30
Tämä+on+kiristystä,+että+maksa+10%+bruttotuloistasi+tai+varastat+Jumalalta.
Aion+kirjoittaa+tästä+uskontojen+uhrien+tuki+palveluun.
04.04.2020 20:20
Miksi+sitten+en+minä+saa+tulla+katsomaan+tätä+oikeaa+luomista?
04.04.2020 20:18
"Et+pysty+vihkimään+ikuiseen+avioliittoon,+etkä+antamaan+Pyhän+Hengen+lahjaa,+etkä+konfirmoimaan+Jeesuksen+Kristuksen+Kirkkoon."
Miksi+minun+pitäisi+tehdä?+Sitä+varten+meillä+on+pastori+joka+hoitaa+saarnaviran+ja+sakramenttien+jaon+ja+kouluttaa+nuorisoa+konfirmaatioon.+Vihkii+vihkipareja+mies+ja+naispareja+ei+mitään+homoliittoja.+
Pastori+hoitaa+myös+sielunhoidon+ja+ripin.+
Ehtoollinen+tulee+olla+oikea.+Teillä+se+on+vain+kasteen+liiton+uusinta+ei+ehtoollinen+sanotte+sitä+kuintenkin+sakramentiksi.
04.04.2020 20:17
He+huomasivat+kuinka+toiset+kirkot+tuottivat+rahaa.+He+päättivät+perustaa+toisista+poikkeavan+uskonnon+ja+tekivät+kymmenykset+pakolliseksia+ta+muuten+varastat+Jumalalta.
Tämä+oli+hyvä+ilmoittaa+uskontojen+uhrien+tuki+palveluun.
04.04.2020 20:11
Missä+he+olivat+silloin+kun+Amerikan+manner+löydettiin?
04.04.2020 20:08
"Niin,+naimisiinmenot+tehdään+ja+sinetöidään+maan+päällä+temppelissä,+myös+kuolleille.+Avioliitot+jatkuvat+taivaassa+vain+jos+ne+sinetöi+lupauksen+Pyhä+Henki.
"
Kuinka+kuollut+voi+mennä+naimisiin?+Minä+menisin+sitten+naimisiin+miss+maailman+kanssa.++Ei+taivaassa+enään+olla+naimisissa.+Ei+siellä+tehdä+syntiä+että+ollaan+sukupuoliyhteydessä.+
Jumala+siunaa+täällä+maan+päällä+avioliiton.+MATT.+19:+6.+Niin+eivät+he+enää+ole+kaksi,+vaan+yksi+liha.+Minkä+siis+Jumala+on+yhdistänyt,+sitä+älköön+ihminen+erottako."+
Että+ero+on+syntiä+ja+eron+jälkeen+naimisiin+meno+on+syntiä
04.04.2020 20:04
Mikä+niistä+taivaista+on+se+missä+ollaan+onnellisia?
04.04.2020 19:58
1PIET.+3:18.+Sillä+myös+Kristus+kärsi+kerran+kuoleman+syntien+tähden,+vanhurskas+vääräin+puolesta,+johdattaaksensa+meidät+Jumalan+tykö;+hän,+joka+tosin+kuoletettiin+lihassa,+mutta+tehtiin+eläväksi+hengessä,+
19.+jossa+hän+myös+meni+pois+ja+saarnasi+vankeudessa+oleville+hengille,++
EF.4:+8.+Sentähden+on+sanottu:+"Hän+astui+ylös+korkeuteen,+hän+otti+vankeja+saaliikseen,+hän+antoi+lahjoja+ihmisill
9.+Mutta+että+hän+astui+ylös,+mitä+se+on+muuta,+kuin+että+hän+oli+astunut+alaskin,+maan+alimpiin+paikkoihin?+
10.+Hän,+joka+on+astunut+alas,+on+se,+joka+myös+astui+ylös,+kaikkia+taivaita+ylemmäksi,+täyttääkseen+kaikki.
1TESS.+4:+16.+Sillä+itse+Herra+on+tuleva+alas+taivaasta+käskyhuudon,+ylienkelin+äänen+ja+Jumalan+pasunan+kuuluessa,+ja+Kristuksessa+kuolleet+nousevat+ylös+ensin;+
Miksi+Jeesus+saarnasi+kuolleille.+Hän+meni+heille+ilmoittamaan+että+saatana+on+voitettu.+Hän+otti+myös+vankeja+saaliikseen.
04.04.2020 19:50
Taivasten+valtakunta+on+yksikössä
Taivaitten+valtakunnat+ovat+monikossa++Että+se+siitä
04.04.2020 19:39
44 / 301