Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Aloituksia

150

Kommenttia

14002

1. Dokumentit?
  2. Jep.+Hyvä+kysymys.+Kenen+selkänahasta?https://pbs.twimg.com/media/B9PTP0oIUAQHf4p.jpg:large
  3. Outo.+Kyllähän+maailmaan+puhetta+mahtuu.+Eri+asia+on,+että+mikä+on+hyödyksi.+Karkeasti+ottaen+vain+Luojamme+ilmoitus+on+hyödyksi.Outo:+"Voit+kokeilla+rukoilla,+sillä+tavalla+sinulla+on+yhtä+voimakas+(tai+voimaton)+keino+poistattaa+viestejä+kuin+minulla+mitään+tekemättä."YMMÄRRÄTKÖ+LUKEMASI?Room:9:9 Sillä+lupauksen+sana+oli+tämä:+"Minä+palaan+tulevana+vuonna+tähän+aikaan,+ja+silloin+Saaralla+on+oleva+poika."+9:10 Eikä+ainoastaan+hänelle+näin+käynyt,+vaan+samoin+kävi+Rebekallekin,+joka+oli+tullut+raskaaksi+yhdestä,+meidän+isästämme+Iisakista;+9:11 ja+ennenkuin+kaksoset+olivat+syntyneetkään+ja+ennenkuin+olivat+tehneet+mitään,+hyvää+tai+pahaa,+niin+-+että+Jumalan+valinnan+mukainen+aivoitus+pysyisi,+ei+tekojen+tähden,+vaan+kutsujan+tähden+-+9:12 sanottiin+hänelle:+"Vanhempi+on+palveleva+nuorempaa",+9:13 niinkuin+kirjoitettu+on:+"Jaakobia+minä+rakastin,+mutta+Eesauta+minä+vihasin."+9:14 Mitä+siis+sanomme?+Ei+kaiketi+Jumalassa+ole+vääryyttä?+Pois+se!+9:15 Sillä+Moosekselle+hän+sanoo:+"Minä+olen+armollinen,+kenelle+olen+armollinen,+ja+armahdan,+ketä+armahdan."+9:16 Niin+se+ei+siis+ole+sen+vallassa,+joka+tahtoo,+eikä+sen,+joka+juoksee,+vaan+Jumalan,+joka+on+armollinen.+9:17 Sillä+Raamattu+sanoo+faraolle:+"Juuri+sitä+varten+minä+nostin+sinut+esiin,+että+näyttäisin+sinussa+voimani+ja+että+minun+nimeni+julistettaisiin+kaiken+maan+päällä."+9:18 Niin+hän+siis+on+armollinen,+kenelle+tahtoo,+ja+paaduttaa,+kenen+tahtoo.+9:19 Sinä+kaiketi+sanot+minulle:+"Miksi+hän+sitten+vielä+soimaa?+Sillä+kuka+voi+vastustaa+hänen+tahtoansa?"+9:20 Niinpä+niin,+oi+ihminen,+mutta+mikä+sinä+olet+riitelemään+Jumalaa+vastaan?+Ei+kaiketi+tehty+sano+tekijälleen:+"Miksi+minusta+tällaisen+teit?"+9:21 Vai+eikö+savenvalajalla+ole+valta+tehdä+samasta+savensa+seoksesta+toinen+astia+jaloa,+toinen+halpaa+käyttöä+varten?+Outo:+"Valitettavasti+lankeemuksesta+tai+tyhmentymisestä+ei+ole+oikeita+todisteita."Tarkoitatko+mitä+sanot?+Onko+tilanne+mielestäsi+todellakin+VALITETTAVA?
  4. Nalle+se+vaan+puhisee,+pöhisee+ja+pyhisee,+muttei+pönkitä+pähinäänsä+todisteilla.+Luulenpa,+että+Leo+Meller+tuntee+Pyhät+Kirjoitukset+jotakuinkin.+JOTEN.+Pysykäämme+asiassa.1Tim.+6:10+Sillä+rahan+himo+on+kaiken+pahan+juuri;+sitä+haluten+monet+ovat+eksyneet+pois+uskosta+ja+lävistäneet+itsensä+monella+tuskalla.+Sirkkojen+syöjä+opettaa:)Luuk:3:7 Niin+hän+sanoi+kansalle,+joka+vaelsi+hänen+kastettavakseen:+"Te+kyykäärmeitten+sikiöt,+kuka+on+teitä+neuvonut+pakenemaan+tulevaista+vihaa?+3:8 Tehkää+sentähden+parannuksen+soveliaita+hedelmiä,+älkääkä+ruvetko+sanomaan+mielessänne:+'Onhan+meillä+isänä+Aabraham',+sillä+minä+sanon+teille,+että+Jumala+voi+näistä+kivistä+herättää+lapsia+Aabrahamille.+3:9 Jo+on+myös+kirves+pantu+puitten+juurelle;+jokainen+puu,+joka+ei+tee+hyvää+hedelmää,+siis+hakataan+pois+ja+heitetään+tuleen."+3:10 Ja+kansa+kysyi+häneltä+sanoen:+"Mitä+meidän+siis+pitää+tekemän?"+3:11 Hän+vastasi+ja+sanoi+heille:+"Jolla+on+kaksi+ihokasta,+antakoon+toisen+sille,+joka+on+ilman;+ja+jolla+on+ruokaa,+tehköön+samoin."+3:12 Niin+tuli+myös+publikaaneja+kastettaviksi,+ja+he+sanoivat+hänelle:+"Opettaja,+mitä+meidän+pitää+tekemän?"+3:13 Hän+sanoi+heille:+"Älkää+vaatiko+enempää,+kuin+mikä+teille+on+säädetty."+3:14 Myös+sotamiehet+kysyivät+häneltä+sanoen:+"Mitäs+meidän+pitää+tekemän?"+Ja+hän+sanoi+heille:+"Älkää+kiskoko+keneltäkään+älkääkä+kiristäkö,+vaan+tyytykää+palkkaanne."+TULEVAINEN+VIHAhttps://www.google.fi/search?q=the+great+tribulation&tbm=isch
  5. Kristitty.+Jeesus+tuli+pelastamaan+omiaan.+Hänen+omansa+hylkäsivät+Hänet.+Hänen+omansa+palvovat+epäjumalia.+He+huoraavat.+He+ovat+kuin+Goomer.>+Hoosea+teki+kuitenkin+Jumalan+sanan+mukaan.+Hän+otti+vaimokseen+Goomerin,+prostituoidun,+naisen,+jolle+kiinteä+suhde+oli+vieras,+ja+aloitti+elämän+hänen+kanssaan.Goomer+synnytti+Hoosealle+pojan.+Jumalan+käskystä+hänelle+annettiin+nimeksi+Jisreel,+mikä+merkitsee+hajottamista+ja+kylvämistä.+Nimi+sisälsi+profetian+Israelin+kansalle:+Jumala+hajottaisi+kansan,+kylväisi+sen+muiden+kansojen+sekaan.+Sitten+syntyi+tytär,+joka+ei+ilmeisesti+ollut+Hoosean.+Hänelle+Jumala+käski+antaa+nimen+Lo-Ruhama,+joka+merkitsee+"Ei-rakastettu",+"Ei-armahdettu".+On+järkyttävää+hävitä+sodassa+ja+menettää+maa,+mihin+Jisreel+viittasi.+Vielä+järkyttävämpää+on+menettää+Jumalan+armahdus.+Sitten+Goomer+sai+toisen+pojan,+joka+ei+myöskään+ilmeisesti+ollut+Hoosean.+Hän+sai+Jumalan+tahdosta+nimen+Lo-Ammi,+joka+tarkoittaa:+"Ei-minun-kansani".+Israel+oli+vain+nimellisesti+Jumalan+kansa,+mutta+todellisuudessa+oman+aikansa+ja+pakanallisen+maailman+lapsia.+Jumala+oli+vain+nimellisesti+heidän+isänsä,+mutta+käytännössä+he+rakastivat+ja+palvelivat+muiden+kansojen+jumalia.Sitten+Goomer+kyllästyi+Hooseaan+ja+jätti+hänet.+Goomer+halusi+vapautta+miehestään+ja+lapsistaan+ja+heidän+tuomistaan+sidonnaisuuksista.+Hän+rakasti+prostituoidun+elämää+ja+sen+tuomaa+vapauden+tunnetta.+Hän+ei+halunnut+olla+vain+yhtä+miestä+varten.Goomer+oli+kuin+Israelin+kansa,+joka+oli+uskoton+Jumalalle.+Goomerissa+näemme+myös+oman+kansamme+ja+lopulta+itsemme.+Kuka+meistä+voi+sanoa+aina+olleensa+uskollinen+Jumalalle?+<http://www.liisijokiranta.fi/avaimiaosio/ohjradiossa_23.htmKYSYNKuis+pelastutaan?
  6. Oikein.+Tarkkana+on+syytä+olla+sen+suhteen+kelle+rahansa+antaa.+En+ota+kantaa+Leo+Mellerin+talouteen,+mutta+haluan+muistuttaa,+että+Luoja+on+siunannut+Patmoksen+avustustyötä.+Haluathan+sinäkin+osallistua+(?)https://www.joulunlapsi.fi/