Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Aloituksia

150

Kommenttia

14002

1. Tilanne.+Kiitos+kun+kerroit+näkemyksesi.+Kuitenkin+Raamattu+seisoo.+Se+tarkoittaa,+että+Jumala+tietää+ja+tuntee+asiat+paremmin+kuin+ihmiset.+Tärkeintä+on+ymmärtää,+ettei+kenkään+ihminen+voisi+kiinnostua+pelastuksesta,+ellei+Jumala+kutsuisi+ensin.+Hän+saattaa+kutsua+jopa+kolme+kertaa.Job:33:22 Näin+lähenee+hänen+sielunsa+hautaa+ja+hänen+henkensä+kuolonvaltoja.+33:23 Jos+silloin+on+hänen+puolellansa+enkeli,+välittäjä,+yksi+tuhansista,+todistamassa+ihmisen+puolesta+hänen+vilpittömyyttään,+33:24 niin+Jumala+armahtaa+häntä+ja+sanoo:+'Vapauta+hänet,+ettei+hän+mene+hautaan;+minä+olen+saanut+lunastusmaksun.'+33:25 Silloin+hänen+ruumiinsa+taas+uhkuu+nuoruuden+voimaa,+hän+palajaa+takaisin+nuoruutensa+päiviin.+33:26 Hän+rukoilee+Jumalaa,+ja+Jumala+mielistyy+häneen+ja+antaa+hänen+riemuiten+katsella+hänen+kasvojaan;+niin+hän+palauttaa+ihmiselle+hänen+vanhurskautensa.+33:27 Hänpä+nyt+laulaa+muille+ihmisille+ja+sanoo:+'Minä+olin+tehnyt+syntiä+ja+vääristänyt+oikean,+mutta+ei+sitä+kostettu+minulle;+33:28 hän+pelasti+minun+sieluni+joutumasta+hautaan,+ja+minun+henkeni+saa+iloiten+katsella+valkeutta.'+33:29 Katso,+kaiken+tämän+tekee+Jumala+kahdesti+ja+kolmastikin+ihmiselle,+33:30 palauttaakseen+hänen+sielunsa+haudasta+ja+antaakseen+elämän+valkeuden+hänelle+loistaa.+http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm
  2. Vihje.+Miksi+kysyt+jos+kuitenkin+poistat?1Kor:11:3 Mutta+minä+tahdon,+että+te+tiedätte+sen,+että+Kristus+on+jokaisen+miehen+pää+ja+että+mies+on+vaimon+pää+ja+että+Jumala+on+Kristuksen+pää.+11:4 Jokainen+mies,+joka+rukoilee+tai+profetoi+pää+peitettynä,+häpäisee+päänsä.+11:5 Mutta+jokainen+vaimo,+joka+rukoilee+tai+profetoi+pää+peittämätönnä,+häpäisee+päänsä,+sillä+se+on+aivan+sama,+kuin+jos+hänen+päänsä+olisi+paljaaksi+ajeltu.+11:6 Sillä+jos+vaimo+ei+verhoa+päätään,+leikkauttakoon+hiuksensakin;+mutta+koska+on+häpeäksi+vaimolle,+että+hän+leikkauttaa+tai+ajattaa+hiuksensa,+niin+verhotkoon+itsensä.+11:7 Miehen+ei+tule+peittää+päätänsä,+koska+hän+on+Jumalan+kuva+ja+kunnia;+mutta+vaimo+on+miehen+kunnia.+11:8 Sillä+mies+ei+ole+alkuisin+vaimosta,+vaan+vaimo+miehestä;+11:9 eikä+miestä+luotu+vaimoa+varten,+vaan+vaimo+miestä+varten.+11:10 Sentähden+vaimon+tulee+pitää+päässään+vallanalaisuuden+merkki+enkelien+tähden.+11:11 Herrassa+ei+kuitenkaan+ole+vaimoa+ilman+miestä+eikä+miestä+ilman+vaimoa.+11:12 Sillä+samoin+kuin+vaimo+on+alkuisin+miehestä,+samoin+myös+mies+on+vaimon+kautta;+mutta+kaikki+on+Jumalasta.+11:13 Päättäkää+itse:+sopiiko+vaimon+rukoilla+Jumalaa+pää+peittämätönnä?+11:14 Eikö+itse+luontokin+opeta+teille,+että+jos+miehellä+on+pitkät+hiukset,+se+on+hänelle+häpeäksi;+11:15 ja+että+jos+vaimolla+on+pitkät+hiukset,+se+on+hänelle+kunniaksi?+Sillä+ovathan+hiukset+annetut+hänelle+hunnuksi.
  3. Provo.+Olet+filosofi.+Esittelen+sinulle+Hikka+Pemasen:)>+”Suomen+kestävän+kasvun+malli+–+Luonnos+kansalliseksi+tulevaisuushankkeeksi"+alkaa+olla+pulkassa.+Huh,+kylläpä+piti+miettiä+liki+kuumeisesti,+miten+nämä+suomalaiset+pätkätyöläiset+saadaan+maksamaan+Kreikan+150-600+miljardin+euron+vaje.Laskeskeltiin+vähän+poikien+kanssa,+että+keskiverron+pätkätyöläisen+ei+tarvitse+kuin+olla+tietty+aika+töissä,+niin+sitten+saadaan+Suomen+tai+lähinnä+EU+alueen+pankkien+talous+kuntoon.+Normaaliin+verokantaan+suhteutettuna+tämä+tekisi+yhtä+keskiverto+pätkätyöläistä+kohtaan+sellaiset+90+000+vuotta+yhtäjaksoista+palkkatyötä.Ai+niin,+täytyypä+muistaa+ottaa+kuitti+talteen,+kun+pojat+pistää+tämän+vihkomme+myyntiin.+Ajat+ovat+kyllä+kovia.Toivottavasti+ne+juntit+Perussuomalaiset+eivät+ala+taas+kitistä+siitä,+että+miksi+pienipalkkaisin+kansanryhmä+joutuu+maksamaan+valtaa+pitävän+eliitin+poliittiset+hyvävelitötöilyt.On+se+kumma,+että+älymystön,+johon+tietenkin+lasken+itseni+kuuluvan,+on+pakko+sietää+niitä+rumia+paksumahaisia+punaniskoja+vuodesta+toiseen.+Eivät+hyväkkäät+tajua,+kuinka+hienoa+on+olla+osa+sivistynyttä+henkistä+Eurooppaa.+Voin+melkein+kuulla+silmilläni+sen,+kuinka+Etelä-Euroopassa+sivistyneistö+jo+suunnittelee+avustavansa+Suomea,+kun+terveydenhuoltomme+pettää,+energiamme+loppuu,+tiestömme+murentuu,+ihmisoikeutemme+katoaa+ja+kurjuus+lisääntyy.+Siellä+ne+jo+varmasti+allekirjoittavat+valtionvelkasopimuksia+pelastaakseen+Suomen+tulevasta+ahdingosta.+Typeriä+ovat+Perusmoukkalaiset,+kun+eivät+halua+tympeyttään+ymmärtää+tätä+kaunista+harmoniaa.Kyllä+me+noustaan+täältä+talousahdingosta,+kun+alempi+roskasakkiluokka+ktn.+siivoojat+heiluttavat+pölyrättiä+ahkerammin+ja+kaupan+kassat+liikuttelevat+maitotölkkejä+nopeammin+sen+lukijalaitteen+ohi.Lisäksi+voimme+aivan+hyvin+antaa+kaikki+malmivarannot+monikansallisille+yhtiöille+ikään+kuin+hyvän+tahdon+eleenä+ilmaiseksi.+Ja+kun+saamme+olla+osa+tätä+valtavan+hienoa+kulttuurilähdettä,+niin+se+korvaa+täysin+viennin+alas+ajautumisen,+Itsenäisyyden+menetyksen+ja+muut+miljardiluokan+tappiot.+<http://www.evoluutio.com/?o=108&a=0&st=0
  4. "Mistä+sensuurista?+Millään+yksityisellä+taholla+ei+ole+velvollisuutta+julkaista+mitään,+mutta+kuka+tahansa+saa+julkaista+mitä+tahansa+ilman+että+sitä+valtio+ennalta+sensuroi."Hyvä+ettei+sensuroida.+Raamattu+kuuluu+palstan+aiheeseen.+Ilman+Raamattua+ei+olisi+turvaa.8:7 Ja+ensimmäinen+enkeli+puhalsi+pasunaan;+niin+tuli+rakeita+ja+tulta,+verellä+sekoitettuja,+ja+ne+heitettiin+maan+päälle;+ja+kolmas+osa+maata+paloi,+ja+kolmas+osa+puita+paloi,+ja+kaikki+vihanta+ruoho+paloi.+8:8 Ja+toinen+enkeli+puhalsi+pasunaan;+niin+heitettiin+mereen+ikäänkuin+suuri,+tulena+palava+vuori;+ja+kolmas+osa+merta+muuttui+vereksi,+8:9 ja+kolmas+osa+luoduista,+mitä+meressä+on+ja+joissa+henki+on,+kuoli,+ja+kolmas+osa+laivoista+hukkui.+8:10 Ja+kolmas+enkeli+puhalsi+pasunaan;+niin+putosi+taivaasta+suuri+tähti,+palava+kuin+tulisoihtu,+ja+se+putosi+virtoihin,+kolmanteen+osaan+niistä,+ja+vesilähteisiin.+8:11 Ja+tähden+nimi+oli+Koiruoho.+Ja+kolmas+osa+vesistä+muuttui+koiruohoksi,+ja+paljon+ihmisiä+kuoli+vedestä,+koska+se+oli+karvaaksi+käynyt.+8:12 Ja+neljäs+enkeli+puhalsi+pasunaan;+niin+kolmas+osa+auringosta+ja+kolmas+osa+kuusta+ja+kolmas+osa+tähdistä+lyötiin+vitsauksella,+niin+että+kolmas+osa+niistä+pimeni+ja+päivä+kolmannelta+osaltaan+oli+valoton,+ja+niin+myös+yö.+8:13 Ja+minä+näin,+ja+minä+kuulin+kotkan,+joka+lensi+keskitaivaalla,+sanovan+suurella+äänellä:+"Voi,+voi,+voi+maan+päällä+asuvaisia+niiden+jäljellä+olevain+pasunain+äänten+tähden,+joihin+kolmen+enkelin+vielä+on+määrä+puhaltaa!"9:1 Ja+viides+enkeli+puhalsi+pasunaan;+niin+minä+näin+tähden,+taivaasta+maan+päälle+pudonneen,+ja+sille+annettiin+syvyyden+kaivon+avain;+9:2 ja+se+avasi+syvyyden+kaivon,+ja+kaivosta+nousi+savu,+niinkuin+savu+suuresta+pätsistä,+ja+kaivon+savu+pimitti+auringon+ja+ilman.+9:3 Ja+savusta+lähti+heinäsirkkoja+maan+päälle,+ja+niille+annettiin+valta,+niinkuin+maan+skorpioneilla+on+valta;+9:4 ja+niille+sanottiin,+etteivät+ne+saa+vahingoittaa+maan+ruohoa+eikä+mitään+vihantaa+eikä+yhtään+puuta,+vaan+ainoastaan+niitä+ihmisiä,+joilla+ei+ole+Jumalan+sinettiä+otsassaan.+9:5 Ja+niille+annettiin+valta+vaivata+heitä+viisi+kuukautta,+vaan+ei+tappaa+heitä;+ja+ne+vaivasivat,+niinkuin+vaivaa+skorpioni,+kun+se+ihmistä+pistää.+9:6 Ja+niinä+päivinä+ihmiset+etsivät+kuolemaa,+eivätkä+sitä+löydä;+he+haluavat+kuolla,+mutta+kuolema+pakenee+heitä.+9:15+Silloin+päästettiin+ne+neljä+enkeliä,+jotka+hetkelleen,+päivälleen,+kuukaudelleen+ja+vuodelleen+olivat+valmiina+tappamaan+kolmannen+osan+ihmisistä.+9:16 Ja+ratsuväen+joukkojen+luku+oli+kaksikymmentä+tuhatta+kertaa+kymmenen+tuhatta;+minä+kuulin+niiden+luvun.+9:17 Ja+tämänkaltaisilta+minusta+näyttivät+hevoset+ja+niiden+selässä+istujat+näyssä:+ratsastajilla+oli+tulipunaiset+ja+tummansinervät+ja+tulikivenkeltaiset+haarniskat;+ja+hevosten+päät+olivat+kuin+leijonain+päät,+ja+niiden+suusta+lähti+tuli+ja+savu+ja+tulikivi.+9:18 Näistä+kolmesta+vitsauksesta+sai+kolmas+osa+ihmisiä+surmansa:+tulesta+ja+savusta+ja+tulikivestä,+jotka+lähtivät+niiden+suusta.+9:19 Sillä+hevosten+voima+oli+niiden+suussa+ja+niiden+hännässä;+niiden+hännät+näet+olivat+käärmeitten+kaltaiset,+ja+niissä+oli+päät,+joilla+ne+vahingoittavat.+9:20 Ja+jäljelle+jääneet+ihmiset,+ne,+joita+ei+tapettu+näillä+vitsauksilla,+eivät+tehneet+parannusta+kättensä+teoista,+niin+että+olisivat+lakanneet+kumartamasta+riivaajia+ja+kultaisia+ja+hopeaisia+ja+vaskisia+ja+kivisiä+ja+puisia+epäjumalankuvia,+jotka+eivät+voi+nähdä+eikä+kuulla+eikä+kävellä.+9:21 He+eivät+tehneet+parannusta+murhistaan+eikä+velhouksistaan+eikä+haureudestaan+eikä+varkauksistaan.16:2 Ja+ensimmäinen+lähti+ja+vuodatti+maljansa+maan+päälle;+ja+tuli+pahoja+ja+ilkeitä+paiseita+niihin+ihmisiin,+joissa+oli+pedon+merkki+ja+jotka+kumarsivat+sen+kuvaa.+16:3 Ja+toinen+enkeli+vuodatti+maljansa+mereen,+ja+se+tuli+vereksi,+ikäänkuin+kuolleen+vereksi,+ja+jokainen+elävä+olento+kuoli,+mitä+meressä+oli.+16:4 Ja+kolmas+enkeli+vuodatti+maljansa+jokiin+ja+vesilähteisiin,+ja+ne+tulivat+vereksi.+16:5 Ja+minä+kuulin+vetten+enkelin+sanovan:+"Vanhurskas+olet+sinä,+joka+olet+ja+joka+olit,+sinä+Pyhä,+kun+näin+olet+tuominnut.+16:6 Sillä+pyhien+ja+profeettain+verta+he+ovat+vuodattaneet,+ja+verta+sinä+olet+antanut+heille+juoda;+sen+he+ovat+ansainneet."+16:7 Ja+minä+kuulin+alttarin+sanovan:+"Totisesti,+Herra+Jumala,+Kaikkivaltias,+totiset+ja+vanhurskaat+ovat+sinun+tuomiosi."+16:8 Ja+neljäs+enkeli+vuodatti+maljansa+aurinkoon,+ja+sille+annettiin+valta+paahtaa+ihmisiä+tulella.+16:9 Ja+ihmiset+paahtuivat+kovassa+helteessä+ja+pilkkasivat+Jumalan+nimeä,+hänen,+jolla+on+vallassaan+nämä+vitsaukset;+mutta+he+eivät+tehneet+parannusta,+niin+että+olisivat+antaneet+hänelle+kunnian.+16:10 Ja+viides+enkeli+vuodatti+maljansa+pedon+valtaistuimelle,+ja+sen+valtakunta+pimeni;+ja+he+pureskelivat+kielensä+rikki+tuskissansa+16:11 ja+pilkkasivat+taivaan+Jumalaa+tuskiensa+ja+paiseittensa+tähden,+mutta+eivät+tehneet+parannusta+teoistansa.
  5. Älä+sitten+usko.+Ei+ole+minun+merkkini.+Raamattu+ei+turhaan+ilmoita+asioita+ennalta.+Jos+nukkuu,+joutuu+turmioon.1Tess:5:1 Mutta+aikakausista+ja+määrähetkistä+ei+teille,+veljet,+ole+tarvis+kirjoittaa;+5:2 sillä+itse+te+varsin+hyvin+tiedätte,+että+Herran+päivä+tulee+niinkuin+varas+yöllä.+5:3 Kun+he+sanovat:+"Nyt+on+rauha,+ei+hätää+mitään",+silloin+yllättää+heidät+yhtäkkiä+turmio,+niinkuin+synnytyskipu+raskaan+vaimon,+eivätkä+he+pääse+pakoon.+5:4 Mutta+te,+veljet,+ette+ole+pimeydessä,+niin+että+se+päivä+voisi+yllättää+teidät+niinkuin+varas;+5:5 sillä+kaikki+te+olette+valkeuden+lapsia+ja+päivän+lapsia;+me+emme+ole+yön+emmekä+pimeyden+lapsia.+5:6 Älkäämme+siis+nukkuko+niinkuin+muut,+vaan+valvokaamme+ja+olkaamme+raittiit.
  6. Mistä+tarkoitus?