Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Aloituksia

150

Kommenttia

14002

1. Jokaisella on oma luonteensa ja historiansa erilaisine kokemuksineen. Muhun 90-luvun lama iski rankasti. En ollut uskossa tuolloin. Musta tuli yhteiskuntakriittinen. Oli syytäkin. Aloin perehtyä maailmanmenoon. En nähnyt muutosta parempaan. Kyynistyin. Paha homma. Mutta Herra näki tuskani. Hän laittoi mut etsimään muutosta elämääni Raamatusta. Luin Raamattua ja Herra antoi ymmärrystä ja aloin uskoa/luottaa Häneen. Aloin kuunnella mm. Radio Deitä. Jukka Norvannon "Raamattu kannesta kanteen" on edelleen suosikkini. Suosittelen lämpimästi. Netistä voi kätevästi valita itselleen sopivan ajankohdan ja opetusjakson.
    http://www.rkk-sansa.net/raamattu-kannesta-kanteen/kirjat

Tavallaan lipsahdin käyttämään toista kotimaista, koska sillä sai netistä parhaat hakutulokset. That's it.
  2. Tuom. Miksei Venäjä osallistuisi Googin sotaan jo vaivanajassa?

Hesekiel:
    39:1 "Ja sinä, ihmislapsi, ennusta Googia vastaan ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä tulen sinun tykösi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas.
    39:2 Minä kuljetan sinua, talutan sinua, nostatan sinut pohjan periltä ja annan sinun hyökätä Israelin vuorille.
    39:3 Mutta minä lyön pois jousesi sinun vasemmasta kädestäsi ja pudotan nuolesi sinun oikeasta kädestäsi.
    39:4 Israelin vuorille sinä olet kaatuva, samoin kaikki sinun sotalaumasi ja kansat, jotka sinun kanssasi ovat: minä annan sinut petolinnuille, kaikille siivekkäille ja metsän eläimille ruuaksi.
    39:5 Kentälle sinä kaadut. Sillä minä olen puhunut, sanoo Herra, Herra.
    39:6 Ja minä lähetän tulen Maagogiin ja rantamaalla turvassa asuvien keskeen. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra.
    39:7 Ja pyhän nimeni minä teen tunnetuksi kansani Israelin keskuudessa enkä enää salli häväistävän pyhää nimeäni. Ja pakanakansat tulevat tietämään, että minä olen Herra, Israelin Pyhä.
    39:8 Katso, se tulee, se tapahtuu, sanoo Herra, Herra: tämä on se päivä, josta minä olen puhunut.
    39:9 Israelin kaupunkien asukkaat menevät ulos ja sytyttävät ja polttavat aseita, pieniä ja suuria kilpiä, jousia, nuolia, käsikarttuja ja keihäitä. He pitävät niitä polttoaineina seitsemän vuotta;
    39:10 eivät he kanna puita kedolta eivätkä hakkaa metsistä, vaan pitävät polttoaineina aseita. Näin he saalistavat saalistajiaan ja ryöstävät ryöstäjiään, sanoo Herra, Herra.
    39:11 Sinä päivänä minä annan Googille siellä, Israelissa, hautasijan, 'Kulkijain laakson', itää kohden merestä; se sulkee tien noilta kulkijoilta. Sinne haudataan Goog ja koko hänen meluisa joukkonsa, ja sille pannaan nimeksi: 'Googin meluisan joukon laakso.'
    39:12 Niitä hautaa Israelin heimo seitsemän kuukautta puhdistaaksensa maan.
    39:13 Koko maan kansa hautaa heitä, ja se on koituva heille kiitokseksi sinä päivänä, jona minä näytän kunniani, sanoo Herra, Herra.
    39:14 Valitaan vakinaiset miehet, jotka kulkevat maata ja hautaavat noita kulkijoita, mitä niitä vielä on jäljellä maan pinnalla, puhdistaaksensa sen; seitsemän kuukauden kuluttua he sen tutkivat läpikotaisin.
    39:15 Kun nämä kulkijat kulkevat maata ja joku heistä näkee ihmisen luut, laittaa hän niitten ääreen kivimerkin, siihen asti että haudankaivajat saavat ne haudatuiksi 'Googin meluisan joukon laaksoon.'
    39:16 Onpa eräällä kaupungillakin nimenä Hamona. - Niin he puhdistavat maan.
    39:17 Ja sinä, ihmislapsi! Näin sanoo Herra, Herra: Käske lintuja, kaikkia siivekkäitä, ja kaikkia metsän eläimiä: Kokoontukaa, tulkaa, yhtykää joka taholta minun teurasuhrilleni, jonka minä teitä varten uhraan, suurelle teurasuhrille Israelin vuorille; syökää lihaa ja juokaa verta.
    39:18 Syökää sankarien lihaa ja juokaa maan ruhtinaitten verta - oinaita, lampaita, kauriita ja härkiä, kaikki tyynni Baasanissa syötettyjä.
    39:19 Syökää itsenne kylläisiksi rasvasta ja juokaa itsenne juovuksiin verestä, teurasuhrista, jonka minä teitä varten uhraan.
    39:20 Tulkaa kylläisiksi minun pöydässäni ratsuista ja vaunuhevosista, sankareista ja kaikenkaltaisista sotamiehistä, sanoo Herra, Herra.
    39:21 Minä asetan kunniani pakanakansojen keskeen, ja kaikki pakanakansat saavat nähdä minun tuomioni, jonka minä toimitan, ja käteni, jonka minä lasken heidän päällensä.
    39:22 Mutta Israelin heimo tulee tietämään, että minä, Herra, olen heidän Jumalansa siitä päivästä lähtien ja aina eteenpäin.
    39:23 Ja pakanakansat tulevat tietämään, että Israelin heimo joutui pakkosiirtolaisuuteen syntivelkansa tähden, koska olivat olleet minulle uskottomat, ja minä kätkin heiltä kasvoni, ja niin minä annoin heidät heidän vihollistensa käsiin, ja he kaatuivat miekkaan kaikki tyynni.
    39:24 Minä tein heille heidän saastaisuutensa ja rikkomustensa mukaan ja kätkin heiltä kasvoni.
    39:25 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Nyt minä käännän Jaakobin kohtalon ja armahdan kaikkea Israelin heimoa ja kiivailen pyhän nimeni puolesta.
    39:26 Ja häpeänsä ja kaiken uskottomuutensa, jota he ovat minulle osoittaneet, he unhottavat, asuessaan nyt maassansa turvallisina, kenenkään peloittelematta.
    39:27 Kun minä tuon heidät takaisin kansojen seasta ja kokoan heidät heidän vihamiestensä maista, niin minä osoitan heissä pyhyyteni lukuisain pakanakansain silmien edessä.
    39:28 Ja he tulevat tietämään, että minä, Herra, olen heidän Jumalansa, kun minä, vietyäni heidät pakkosiirtolaisuuteen pakanakansojen luokse, kokoan heidät omaan maahansa enkä jätä sinne jäljelle ainoatakaan heistä.
    39:29 Enkä minä enää kätke heiltä kasvojani, sillä minä vuodatan Henkeni Israelin heimon päälle, sanoo Herra, Herra."
  3. Suojissa. Komppaan sinua. Käsittääkseni jesuiitat operoivat lähes kaikkea. Sekä paavillinen että islamistinen uhka näyttäisivät olevan peräisin Vatikaanista. "Money talks."
    https://1888.org/images/2013/05/23/11232/25523.jpg
    "10 faktaa Vatikaanista"
    https://www.worldslastchance.com/end-time-prophecy/10-facts-you-must-know-about-the-jesuits.html

Katson Luojamme antaneen meille internetin, jotta voisimme valistua monipuolisesti. Tunnetusti poliitikkomme vaikenevat.
    https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=jesuits+and+islam&tbm=vid

> Tammikuussa 1989, helluntaisurakunnan Talvipäivien aikaan, Herra ilmoitti eräälle Soinin helluntaiseurakunnan vanhimmistoveljelle, että pian Jumala antaa jollekin toiselle seurakunnan vanhimmistoveljistä ilmoituksen, joka koskee koko Suomen kansaa, ja tämä sanoma tulee antaa julkisuuteen. Noin kuukauden kuluttua eräs vanhimmistoveljistä näki valveilla ollessaan seuraavanlaisen ilmestyksen.

Hänen silmiensä eteen tuotiin Suomen kartta. Se oli ikään kuin pöydällä, jossa oli mullikka teurastusta varten. Kaksi teurastajaa aloitti työnsä ja paloitteli mullikan. Lihat asetettiin kahteen eri kasaan. Toiseen laitettiin syötäväksi kelpaavat, hyvät lihat ja toiseen huonot, jätteet ja sisälmykset. Sen jälkeen Suomeen tuli kaksi henkilöä ulkomailta, ja poistuessaan Suomesta peräjälkeen nämä vieraat veivät mukanaan syötäväksi kelpaavat lihat ja jättivät jäljelle vain arvottomat jätteet.

Mitä tämä ilmestys tarkoittaa?

Keväällä 1989 tulivat Suomeen vierailulle peräjälkeen PLO:n johtaja Jasser Arafat ja Rooman paavi. Molemmat vierailut saivat osakseen hyvin suurta huomiota tiedotusvälineissä. Vieraiden isäntinä toimi valtiovallan ja kirkon korkeinta johtoa. <

Loput täältä:
    http://keskustelu.suomi24.fi/node/12397469
  4. On suotavaa, että Jumalan lapset (morsian) odottavat Ylkäänsä ja siihen liittyvää tempausta. Ellei Herra saa antaa yliluonnollista rauhaansa lastensa sydämiin, on luonnollista, että Raamatun ennustama 7-vuotinen vaivanaika pelottaa. Tässä tapauksessa pelko ei vältämättä ole huono asia. Nimittäin armo on tarjolla. Aikaamme voisi verrata Johannes Kastajan aikaan. Silloinkin oli mahdollista paeta tulevia kauhuja.

Luuk. 3:7
    Niin hän sanoi kansalle, joka vaelsi hänen kastettavakseen: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on teitä neuvonut pakenemaan tulevaista vihaa?

Ohjeita elämään: "Kohtuus kaikessa" ja "vaatimattomuus kaunistaa" ja "parempi antaa kuin ottaa".

Luuk:
    3:10 Ja kansa kysyi häneltä sanoen: "Mitä meidän siis pitää tekemän?"
    3:11 Hän vastasi ja sanoi heille: "Jolla on kaksi ihokasta, antakoon toisen sille, joka on ilman; ja jolla on ruokaa, tehköön samoin."
    3:12 Niin tuli myös publikaaneja kastettaviksi, ja he sanoivat hänelle: "Opettaja, mitä meidän pitää tekemän?"
    3:13 Hän sanoi heille: "Älkää vaatiko enempää, kuin mikä teille on säädetty."
    3:14 Myös sotamiehet kysyivät häneltä sanoen: "Mitäs meidän pitää tekemän?" Ja hän sanoi heille: "Älkää kiskoko keneltäkään älkääkä kiristäkö, vaan tyytykää palkkaanne."
    3:15 Mutta kun kansa yhä odotti ja kaikki ajattelivat sydämessään Johanneksesta, eikö hän itse ehkä ollut Kristus,
    3:16 niin Johannes vastasi kaikille sanoen: "Minä kastan teidät vedellä, mutta on tuleva minua väkevämpi, jonka kengänpaulaakaan minä en ole kelvollinen päästämään; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.
    3:17 Hänellä on viskimensä kädessään, ja hän puhdistaa puimatanterensa ja kokoaa nisut aittaansa, mutta ruumenet hän polttaa sammumattomassa tulessa."
    3:18 Antaen myös monia muita kehoituksia hän julisti kansalle evankeliumia.

Johannes ojensi Herodesta ja sai maksaa hengellään. Isä/Abba otti hänet luokseen. Mies oli hommansa hoitanut. Caravaggio maalasi aiheesta vaikuttavan taulun.
    http://westerncivart.com/archive/files/4c113c7d393459a2cdfc9a1d521f9bb4.jpg
  5. Anteeksi. Ei ollut tarkoitus loukata. Kommukaatiossa on häiriöitä. Häiriöt loppuvat lunastuksemme päivänä. Iloitkaamme siitä.

Ilm. 3:10
    Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.

1Tess. 4:17
    sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

Room. 8:21
    koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen.

Juud. 1:14
    Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä

Ilmestyskirja:
    20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
    20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
    20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
    20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

Hoos. 2:18
    Ja sinä päivänä minä teen heidän hyväksensä liiton metsän eläinten ja taivaan lintujen kanssa ja maan matelevaisten kanssa; ja jousen ja miekan ja sodan minä särjen maasta ja annan heidän asua turvassa.

Jes. 11:6
    Silloin susi asuu karitsan kanssa, ja pantteri makaa vohlan vieressä; vasikka ja nuori leijona ja syöttöhärkä ovat yhdessä, ja pieni poikanen niitä paimentaa.
  6. Hullut... KK ei edusta tiedettä. Hän ei edes määritä mitä hän tarkoittaa termillä "uskonto".